Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Mikä mahtaa olla seuraava kauneusvillitys näiden tekoripsien ja kumihuulien jälkeen?

Sivut

Kommentit (22)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mä uskon että blondaaminen alkaa tekemään paluun, sekä miehillä että naisilla.
Mitäh? Edelleen varmaan puolilla suomalaisnaisilla on blondaus, ja tällä hetkellä vielä oikein yliblondauksia. 

Itse odottelen vielä kunnon säkkäräkiharan paluuta muoti-ilmiönä. Samoin lyhyitä leikkauksia, siis myös nuorilla naisilla.

Olen kyllä sitä mieltä, että lisäkemuodin vastapainona on koko ajan ollut luonnollisuustrendi ylemmän sosiaaliluokan keskuudessa. Uskonkin, että yhtenäisen muotisuuntauksen sijaan yhä enemmän tyylisuuntaukset erillistyvät, jolloin jokaiselle on mistä valita. 

Vierailija

Luonnollinen ja kuultava meikki, luonnonkauneutta tavoitteleva look. Se on kyllä jo muualla maailmalla muotia mutta rantautunee jossain vaiheessa tännekin.

Vierailija

Kulmakarvat tai silmät värjätään vaikkapa vihreiksi tai liiloiksi tai koristellaan glitterillä.

Kehossa todella vähän huomiota on saanut viime aikoina polvet, joten eiköhän joku keksitä joku kauneusstandardi polville ja kaikki alkavat matkia sitä. Vyötäröt varmaan pysyvät edelleen muodissa, eli korsettia, korsettia.

Isot kaulakorut.

Punkkarityyli.

Värit ja vaatetyylit kuten Princellä 90-luvulla.

Vierailija kirjoitti:
Vaikea sanoa. 

Häpykummun imusta ei tullut suurta villitystä, joten ilmeisesti jopa naisten retardiudella on rajansa.

4 alapeukuttajaa on käynyt pienentämässä häpykumpunsa :D

Arvaan, ehkä -70 luvun meikitön kauneus ja ihon helea puhtaus olisi valttia. Sellainen luomutyyli. Jossa korostetaan omia, ainutlaatuisia ja positiivisia puolia, ilman pakkelia ja hallitsevaa meikkikerrosta.

Siisti, suloinen ja raikas.

Vierailija

Naisten muodilla ei niin väliä, kunhan miesten idioottimaiset ananastukat ja risuparrat poistuvat! Mikään ei näytä typerämmältä.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat