Seuraava kauneusvillitys?
Seuraava kauneusvillitys?
klo 22:00 | 25.5.2016
Mikä mahtaa olla seuraava kauneusvillitys näiden tekoripsien ja kumihuulien jälkeen?
Lue keskustelun säännöt.
Mikä mahtaa olla seuraava kauneusvillitys näiden tekoripsien ja kumihuulien jälkeen?
Ladataan...
Sivut
Kulmakarva tuuheutus.
Vartalon muokkaus korsetilla ja tiimalasi vyötärön tavoittelu.
pinppi sortsit
Mä uskon että blondaaminen alkaa tekemään paluun, sekä miehillä että naisilla.
Vaikea sanoa.
Häpykummun imusta ei tullut suurta villitystä, joten ilmeisesti jopa naisten retardiudella on rajansa.
Aitous
Kasarityylin poskipunat ja värilliset poskipunat. Ruskeat huulet ja helmiäis- ja metallihuulipunat.
On jo, googlaa eyebrow extensions. :D
Pimpulin huulien venytys
Itse odottelen vielä kunnon säkkäräkiharan paluuta muoti-ilmiönä. Samoin lyhyitä leikkauksia, siis myös nuorilla naisilla.
Olen kyllä sitä mieltä, että lisäkemuodin vastapainona on koko ajan ollut luonnollisuustrendi ylemmän sosiaaliluokan keskuudessa. Uskonkin, että yhtenäisen muotisuuntauksen sijaan yhä enemmän tyylisuuntaukset erillistyvät, jolloin jokaiselle on mistä valita.
Tatuointien poisto ja puhtaan, tatuoimattoman ihon ihailu.
Luonnollinen ja kuultava meikki, luonnonkauneutta tavoitteleva look. Se on kyllä jo muualla maailmalla muotia mutta rantautunee jossain vaiheessa tännekin.
Kulmakarvat tai silmät värjätään vaikkapa vihreiksi tai liiloiksi tai koristellaan glitterillä.
Kehossa todella vähän huomiota on saanut viime aikoina polvet, joten eiköhän joku keksitä joku kauneusstandardi polville ja kaikki alkavat matkia sitä. Vyötäröt varmaan pysyvät edelleen muodissa, eli korsettia, korsettia.
Isot kaulakorut.
Punkkarityyli.
Värit ja vaatetyylit kuten Princellä 90-luvulla.
Kyllä se on iso takamus, jos ei muuten niin sitten implanteilla!
4 alapeukuttajaa on käynyt pienentämässä häpykumpunsa :D
Veikkaan käkkärää kiharatukkaa à la 80-luku!
Hänellä on myös kunnon nenäkarvat!
Harvoin näkee kuvissa
Arvaan, ehkä -70 luvun meikitön kauneus ja ihon helea puhtaus olisi valttia. Sellainen luomutyyli. Jossa korostetaan omia, ainutlaatuisia ja positiivisia puolia, ilman pakkelia ja hallitsevaa meikkikerrosta.
Siisti, suloinen ja raikas.
Ysäri?
Naisten muodilla ei niin väliä, kunhan miesten idioottimaiset ananastukat ja risuparrat poistuvat! Mikään ei näytä typerämmältä.
Sivut