Vierailija

Voiko toimia?

Sivut

Kommentit (36)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Lapsihan ei sitä määrää. Minkä ikäinen? Jos kykenee hoitamaan omat ruokansa, voi kyllä itse alkaa vegaaniksi - vai onko jo? Voitte pitää myös kasvisruokapäiviä ihan vain osana monipuolista ruokavaliota.

Vierailija

Fiksu lapsi. Helpompaahan se on mitä vääntää eri ruokia. Jos ei kestä olla ilman lihaa niin sittenhän voi töissä syödä.

Vierailija

Nyt sulla on mahdollisuus opettaa lapsellesi monta tärkeää asiaa:

- suvaitsevaisuus muita aatteita ja maailmankatsomuksia kohtaan

- aina ei saa mitä haluaa

Vierailija

Ei toimisi ainakaan meillä. En tiedä miten saisin ravittua fyysisesti raskasta työtä tekevän mieheni, että hän jaksaa käydä töissä. Tänäänkin +25 astetta lämmintä, ei ihan helppo päivä.

Sitten jos lapsi olisi niin vanha, että tekisi itse ruokia perheelle ja opettaisi muakin, niin voitaisiin ensin kokeilla vaikka viikonloppuisin vegaaniuutta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei toimisi ainakaan meillä. En tiedä miten saisin ravittua fyysisesti raskasta työtä tekevän mieheni, että hän jaksaa käydä töissä. Tänäänkin +25 astetta lämmintä, ei ihan helppo päivä.

Sitten jos lapsi olisi niin vanha, että tekisi itse ruokia perheelle ja opettaisi muakin, niin voitaisiin ensin kokeilla vaikka viikonloppuisin vegaaniuutta.

Kumma kun vegaaniurheilijatkin jaksavat. Ihan hölynpölyä ettei kasvisruoka olisi muka yhtä täyttävää ja ravitsevaa.

Vierailija

Kai lapsi saa myös lahjoittaa isin nahkakengät ja äitin nahkalaukut hyväntekeväisyyteen? Ettehän te muuten oo oikeesti vegeperhe.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kai lapsi saa myös lahjoittaa isin nahkakengät ja äitin nahkalaukut hyväntekeväisyyteen? Ettehän te muuten oo oikeesti vegeperhe.

Turhaa louskutusta taas. Aika monet vegaanit ovat säilyttäneet esim vanhat kengät ja kävelevät ne loppuun, mutteivät osta enää uusia. On itsellänikin esim. ei-vegaanista kosmetiikkaa, jonka olen hankkinut aiemmin ja käytän ne kyllä pois, mutta uusia en osta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Miksi oletat ettei vegaaniruoalla jaksa tehdä raskasta työtä? Puppua.
Ruoan koostaamisessa sen salaisuus, vaikka elävällä raakaravinnolla jaksaa.
Joku muu rajoittaa, kuin kasvisruoka, olipa se millainen vaan, kun se koostetaan ravintorikkaaksi.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat