Härskejä odotuksia ja vaatimuksia - mitä naapurisi, kaverisi, sukulaisesi jne. on kehdannut pyytää?
Kommentit (11848)
Vierailija kirjoitti:
Kaverini soitti minulle töihin että onko mulla vielä tietyn automerkin moottorin jakohihnan vaihtotyökalusatsi? Kerroin että on. Se piti sitten saada kiireellä korjaamolle jossa poikansa auto oli ja hän tuli hakemaan sen about heti kun olin tullut kotiin. Kysyi vielä että myynkö vai lainaksi? Sanoin että lainaksi. Oli outo kysymys koska tarvitsen sitä itse vielä.
Sitten odotin saavani sen takaisin. Ja odotin. Oli hirveä kiire kyllä hakea se, mutta palauttamisella ei ollut sitten yhtä kiire.
Mietin että katsotaan kuinka kauan menee. Nyt on jo yli 5kk mennyt. Aika pitkään korjaamolla menee jakohihnan vaihtamisessa sitikkaan..
Ounastelin tätä kyllä ja otin satsista ja mukana olleista ohjeista kuvat siltä varalta että jäisi jotain puuttumaan. Mikäli en saa satsia takaisin, on se kallis lasku. Maksoi 248e aikanaan fiksuksella.
Kaveri on ammatiltaan pappi.
Noudattaa siis Raamatun oppia "Kaikki, mikä on minun, on sinun, ja mikä on sinun, on minun...". Hae siltä pastorilta nyt jotain itsellesi tarpeellista. Ellet muuta keksi niin se vaihtotyökalusatsi - sehän on nyt hänen. Siis Raamattua kapeasti tulkiten yhdestä kohtaa.
Kaveri osti käsityönä tehtyä luomuruokaa. Ei maksanut koskaan. Sellainen kaveri. Pyysi vielä vuoden päästä lisää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyi helvetti mikä paska! T: mies 61 vee
Mihinkähän nimimerkkimies mahtaa tällä viitata?
En tiedä, mutta jännä nähdä, milloin sillä on synttärit. Sitt nimimerkki taas vaihtuu.
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli muutama tälläinen nuori naishenkilö baareissa tms, että ostatko mulle juoman. Sitten jäi juttelemaan vähän aikaa ja siihen se jäi. Tulipa tapaus, joka otti juoman, sanoi kiitti ja häipyi paikalta. Siihen loppui ostaminen. Apinaa skojataan.
No siis mitä odotit tapahtuvan sen jälkeen kun juoman ostit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorena oli muutama tälläinen nuori naishenkilö baareissa tms, että ostatko mulle juoman. Sitten jäi juttelemaan vähän aikaa ja siihen se jäi. Tulipa tapaus, joka otti juoman, sanoi kiitti ja häipyi paikalta. Siihen loppui ostaminen. Apinaa skojataan.
*koijataan. Noin muuten paska tarina.
Paskoja naishenkilöitä, aivan niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä baariin mennään ja naisille tarjotaan?
Naapurin mies varmisti, ettei isäni ollut vähään aikaan tulossa kotiin ja tultiin jollain verukkeella kotiimme äidin ollessa yksin siellä. Äijä kehtasi riisua itsensä alasti äidin ollessa hakemassa jotain ja alkoi vonkaamisen. Pidän tätä paritalonaapurilta moninkertaisena törkeytenä, petoksena isääni kohtaan vaikka mitään ei käynytkään, sillä äiti oli menny parvekkeelle ja kehottanut miestä keräämään vaatteensa ja menemään kotiinsa, seinän toiselle puolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskoja naishenkilöitä, aivan niin.
Jos ostat drinkin vieraalle naiselle baarissa, oletatko siitä pil.lua saavasi? Hetken juttelu on ihan OK korvaus tuosta juomasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paskoja naishenkilöitä, aivan niin.Jos ostat drinkin vieraalle naiselle baarissa, oletatko siitä pil.lua saavasi? Hetken juttelu on ihan OK korvaus tuosta juomasta.
Siinä härski lokkinainen pääsee tuntipalkoille.
Vierailija kirjoitti:
niin, kerrothan miksi?
Baariin mennään juomaan ja tutustumaan uusiin ihmisiin. Jos nainen pyytää tarjoamaan juoman ja sanoo vain kiitos ja häipyy, niin käyttää hän hyväksi miehen hyväntahtoisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Kaverini soitti minulle töihin että onko mulla vielä tietyn automerkin moottorin jakohihnan vaihtotyökalusatsi? Kerroin että on. Se piti sitten saada kiireellä korjaamolle jossa poikansa auto oli ja hän tuli hakemaan sen about heti kun olin tullut kotiin. Kysyi vielä että myynkö vai lainaksi? Sanoin että lainaksi. Oli outo kysymys koska tarvitsen sitä itse vielä.
Sitten odotin saavani sen takaisin. Ja odotin. Oli hirveä kiire kyllä hakea se, mutta palauttamisella ei ollut sitten yhtä kiire.
Mietin että katsotaan kuinka kauan menee. Nyt on jo yli 5kk mennyt. Aika pitkään korjaamolla menee jakohihnan vaihtamisessa sitikkaan..
Ounastelin tätä kyllä ja otin satsista ja mukana olleista ohjeista kuvat siltä varalta että jäisi jotain puuttumaan. Mikäli en saa satsia takaisin, on se kallis lasku. Maksoi 248e aikanaan fiksuksella.
Härskiä joo mutta kaveri näköjään olettaa että sai sen lahjaksi. Kun et kerran ole viiteen kuukauteen perään kysellyt. Kannattasko kysellä tsai laittaa lasku perään?!
Treffimies jota en ollut edes tapaillut kauaa yritti saada minua maalaamaan talonsa. Hän ei itse pystynyt maalaamaan sitä kun oli selkä kipeä. Edellisellä tapailunaisella oli teettänyt pientä remonttia taloonsa. No mulla oli kesällä parempaakin tekemistä kuin maalata jotain tinder-deitin taloa koko kesä.
Uusi tuttavuus jota en ole tuntenut kaukaa ykskaks puhelimessa pamautti tai kysyi että millos tuut auttaa muutossa??? On muutenkin sellainen että soittelee 5-10 krt/pvä ja joka päivä. Mietin tässä että laittaisin välit poikki koska on tullut rasite.
Vierailija kirjoitti:
Työkaverini pyysi auttamaan hääjärjestelyissä. Pöljänä suostuin.
Visi päivää esivalmisteluja plus juhlapäivän aivan jäätävän isot tiskaukset yms.
Hääyönä ei ollut nukkumapaikkaa, koska oli pitkänmatkan vieraille varattu.
Sain 200 koko hela paskasta ja automatkojen kustannukset omalla rahalla.
NNNNNEEEEEVVVVVEEEEEERRRRRR again.
200 - tankillinen bensaa = 130. Työtunteja 5x8 + 12 = 52 tuntikorvaus sentään yli 2 euroa.
Marraskuussa räntää sataa vaakatasossa ja tuulee kovaa.
Naapuri soittaa, et sähän voisit oikeastaan käydä puhistamassa ne kesämökin rännit!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaan, et alaston mies kävelee siinä Mannerheimintien yli suojatietä käyttäen ja heppi heiluu puolelta toiselle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin tyttöporukalla tallinnan risteilylle. Naapuri sai tästä tietää, kun mieheni puhui ohi suunsa jutellessaan hänen kanssa. Siitä alkoi pommitus että mitä kaikkea voisin hänelle tuoda kun kerta sinne menen. Mm. Kalja ja lonkerolava olisi kelvannut. Kieltäydyin, sanoin että en lähde junassa roudaamaan mitään muuta kun omat tavarani ja laukkuni. Kuulemma olisi tietenkin maksanut omat juomansa. Sanoin, ettei ne kaljalavat siitä yhtään kevene vaikka maksaisikin. (Miksi ei olisi maksanut?!?!). Noh, pitkän pommittamisen jälkeen uskoi vihdoin ettei kauttani saa halpoja viinoja.
Palatessani naapuri oli kytillä ikkunassa, että enkö ihan tosissaan tuonut hänelle mitään. Suorastaan suuttui kun tajusi että minulla oli toinen käsi vapaana, millä olisin tietenkin voinut kantaa edes yhden kaljalavan hänelle.
Mikähän siinä on, että ihmiset eivät nykyään tajua mikä on lava? Et sinä sellaista kanna millään ilveellä vapaalla kädelläsi.
Nilliti nilliti, kyllä tajuaa mikä on Euro-lava jne. Lava kaljaa on hyväntahtoista läppää, puhekieltä, 24 tölkkiä pahvisalkussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähdin tyttöporukalla tallinnan risteilylle. Naapuri sai tästä tietää, kun mieheni puhui ohi suunsa jutellessaan hänen kanssa. Siitä alkoi pommitus että mitä kaikkea voisin hänelle tuoda kun kerta sinne menen. Mm. Kalja ja lonkerolava olisi kelvannut. Kieltäydyin, sanoin että en lähde junassa roudaamaan mitään muuta kun omat tavarani ja laukkuni. Kuulemma olisi tietenkin maksanut omat juomansa. Sanoin, ettei ne kaljalavat siitä yhtään kevene vaikka maksaisikin. (Miksi ei olisi maksanut?!?!). Noh, pitkän pommittamisen jälkeen uskoi vihdoin ettei kauttani saa halpoja viinoja.
Palatessani naapuri oli kytillä ikkunassa, että enkö ihan tosissaan tuonut hänelle mitään. Suorastaan suuttui kun tajusi että minulla oli toinen käsi vapaana, millä olisin tietenkin voinut kantaa edes yhden kaljalavan hänelle.
Mi
"Nilliti nilliti, kyllä tajuaa mikä on Euro-lava jne. Lava kaljaa on hyväntahtoista läppää, puhekieltä, 24 tölkkiä pahvisalkussa."
Lapsikin tietää, mikä on lava: https://www.youtube.com/watch?v=pJeDrX31o50 (Siskonpedin "Viinapäivä")