Vierailija

Harvassa kuitenkin ovat ne miehet ja naiset, jotka kiihottuvat todella ylipainoisista vartaloista. Mahdollisuus saada parisuhde parantuu huimasti, jos saa painoaan pudotettuaan lähemmäksi normaalipainon rajaa. Minulla on eräs tuttavamies, joka on erittäin ylipainoinen. Mies on mitä miellyttävin luonteeltaan, mutta valitettavasti minun on vaikea uskoa, että kukaan nainen voisi seurustella hänen kanssaan, koska hänen vartalonsa on oikeasti todella ylipainoinen. Ei kuitenkaan halua nähdä vaivaa laihduttaakseen, surullista.

Sivut

Kommentit (48)

Vierailija

Minä en ainakaan halua pinnallista puolisoa, vaan olen mieluummin oma itseni läskeineni kaikkineni ilman. En kaipaa ollenkaan sellaista seksuaalisuudelle ja ruumiin himoille perustuvaa suhdetta, jota nykyisin parisuhde tuntuu lähinnä olevan. Sielunkumppanuus kelpaisi, ja sitä ei läski haittaa, mutta tosiaan: yksinkin viihdyn oikein hyvin joten ei mitään motivaatiota alkaa muuttaa itseään että saisin jonkun suhteen vaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Koska ei hoikkuus/lihakset auta siinä, että kelpaisi naisille. Olin ennen normaalipainoinen tai jopa timmi ja ihan yhtä huono flaksi kävi silloin kuin nyt lihavana

Vierailija

Mistä  uusia puolisoita riittää niin monille  yli satakiloisille, jopa useampia samaan aikaan? Sitä minä enemmän ihmettelen kuin sitä, että on laihoja sinkkuja.

Vierailija

Ei se miehillä ainakaan juuri auta.
Kadut on täynnä lihavia miehiä joilla on nainen ja toisaalta hoikkia miehiä joilla ei ole. Ja toisinpäin.

Vierailija

Jotenkin korni ajatus, että kaikenlaiset multavarpaiset, kaljaa särpivät, toisilleen tiuskivat ja marketeissa makkaramerkistä kinastelevat pariskunnat ovat alun perin päätyneet kimppaan sen vuoksi, että ovat kiihottuneet toisistaan.

Vierailija

No eipä se helpolta tunnu hoikillekaan, sanoo täältä 41-vuotias nainen joka on aina ollut hoikka vaan vanhaksipiiaksi on jääty. Ja samaan aikaan olen tuttavapiiristä nähnyt monen ylipainoisen ja lihavan pariutuvan. Ei näytä olevan oikein mitään tekemistä painolla asiassa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ei vähennä syömistä kun huomaavat että ylipainoa alkaa tulla?
Kaikki ei omista vaakaa. Voi tulla helposti 5-10 kiloa ennen kuin huomaa mitään itse.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Entäs minä miehenä, kun olen atleettinen ja hyvinvoivan näköinen, missä on naiseni? Mistä voin hakea palkintoni?

Etsi sieltä pullukoista, jotka eivät ole laihduttaneet.

Vierailija

Jos lopettaa ylensyönnin, -juomisen, narkkaamisen, tupakoinnin, oikeastaan minkä tahansa jonkun muun ihmisen kuin itsensä takia, päätös ei pysy, tai ainakin siitä on hyvin vaikea pitää kiinni. Jos repsahtaa, niin sitten se kumppani voi joutua vastuuseen repsahtamisesta. Elämäntapamuutoksen voi tehdä vain itsensä, oman elämänlaatunsa parantamisen takia. 

Ap, onko miehen ja naisen elämän päämäärä ja tärkein asia mielestäsi puolison "saaminen"?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miksi ihmiset ei vähennä syömistä kun huomaavat että ylipainoa alkaa tulla?

Tämä oli taas päivän älynväläys.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se miehillä ainakaan juuri auta.
Kadut on täynnä lihavia miehiä joilla on nainen ja toisaalta hoikkia miehiä joilla ei ole. Ja toisinpäin.

Minusta taas naisille ei ole mitään iloa normaalipainosta. Jokainen tuntemani ikisinkku on hoikka, sen sijaan reilustikin ylipainoisille (20-30 kg) ei ole ollut juuri aukkoja parisuhdehistoriassa. Aina vientiä.

Vierailija

Mulla on se ongelma, että saisin kyllä miehen, mutten sellaista miestä kuin haluan. Siksi pitää laihduttaa! Lapset on jo tehty, eikä tarvtse perhettä perustaa, mutta tahtoisin rinnalleni sen näköisen miehen, joka viehättää minua ja olisi tasoiseni, jos laihtuisin. Lihavana joutuisin tyytymään huonompaan vaihtoehtoon.

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat