Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Olin kääntymässä kolmion takaa ja näin, että auto tulee ja, että hyvin ehdin alta pois. Tää mies painoikin kaasua ja yritti selkeesti ajaa päin. Onneksi ehdin alta pois! Ei tainnut olla ihan terve päästään.

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

Joo, kävin eilen tekemässä kädet ja hartiat salilla. Ei tullut paikat kipeäksi vielä.

Jalat on vielä vähän jumissa maanantain jalkapäivästä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Olin kääntymässä kolmion takaa ja näin, että auto tulee ja, että hyvin ehdin alta pois. Tää mies painoikin kaasua ja yritti selkeesti ajaa päin. Onneksi ehdin alta pois! Ei tainnut olla ihan terve päästään.

Et siis todellakaan "meinannut ehtiä hyvin alta pois". Lähdit liian hitaasti liian pieneen rakoon ja rikoit lakia.
Itsekin säikyttelen kaltaisiasi eteen tunkijoita mielelläni.

Vierailija

Minä olin eilen pysähtyneenä Stop merkin takanan neljän tien riskeyksessä ja kun lähdin liikeelle niin vasemmalta lähti toinen auto saman aikaisesti liikeelle kääntymään samaan suuntaan.

Eilen myös olin jo osittain liikenne ympyrässä niin seuraavasta erkanemiskaista tuli auto vauhdilla.

Tänä aamuna ajelin ihan rauhassa töihin ja yksi auto lähti ohittamaan letkaa. Tulikin auto vastaan ja hän kiilasi eteeni.

En tiedä uskallanko lähteä kotiin ollenkaan kun ei tiedä mitä kaikkea voi sattua. Ehkä on parempi vaan pysyä kotonan jatkossa.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
En ole aiemmin nähnyt tahallisesti törmäystä yrittävää kuskia!! Onneksi ehdin alta pois ja lapset ei olleet kyydissä.

Ei se mitään törmäystä yrittänyt, kuhan pelotteli. Ja hän siinä uutta peltiä olisi saanut...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Et siis todellakaan "meinannut ehtiä hyvin alta pois". Lähdit liian hitaasti liian pieneen rakoon ja rikoit lakia.
Itsekin säikyttelen kaltaisiasi eteen tunkijoita mielelläni.

Nämä kuskit on ihan oikeasti pelottavia, jotka luulevat ehtivänsä ajoissa alta pois ja eivät mitenkään ilmaise, että ovat havainneet sinut.  Itsekin tähän pelotteluun sorrun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei se olis säikyttänyt! kyllä se ihan osumaa haki ja kyse oli kuitenkin alueesta missä ei lujaa ajeta.

Usko nyt jo minua! Itse harrastan tälläistä käytöstä, hajoa siihen! En minä päälle aja! Kyllä minulla ihan jarrut pelaa ja sen autoni hallitsen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Minä olin eilen pysähtyneenä Stop merkin takanan neljän tien riskeyksessä ja kun lähdin liikeelle niin vasemmalta lähti toinen auto saman aikaisesti liikeelle kääntymään samaan suuntaan.

Sä olit tässä tilanteessa se, joka teki virheen. Stop-merkin takaa tullessasi olet väistämisvelvollinen, vaikka tulisitkin oikealta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onnistuitte kumpikin rikkomaan lakia. Yhteentörmäys oisi ollut lainkuuliaisten kannalta ihan lottovoitto.

millä ap olisi kiihdyksen todistanut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Sä olit tässä tilanteessa se, joka teki virheen. Stop-merkin takaa tullessasi olet väistämisvelvollinen, vaikka tulisitkin oikealta.

Hups! Tuli siis suoraan edestä kolmion takaa kääntyen oikealle. Eli minusta katsoen oli väistämisvelvollinen, kun tuli vasemmalta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Vasemmalta lähti, neljän tien risteys...Ei nyt olen ihan itsestään selvää kuka oli väistämisvelvollinen. 

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat