Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Auto kaasutti ja yritti tahallaan ajaa kylkeen!

Vierailija
25.05.2016 |

Olin kääntymässä kolmion takaa ja näin, että auto tulee ja, että hyvin ehdin alta pois. Tää mies painoikin kaasua ja yritti selkeesti ajaa päin. Onneksi ehdin alta pois! Ei tainnut olla ihan terve päästään.

Kommentit (54)

Vierailija
41/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai sekö antaa oikeuden yrittää rusauttaa kylkeen vaikka toinen tuliskin kolmion takaa!!! Mitä tekee kusipäät täällä takapajulassa no vetää kaasun pohjaan, kun vituttaa, että muijalla on parempi auto, kuin itsellä. Niin jäi kusipää ilman uutta puskuria 😂

Vierailija
42/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kilttimies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kääntymässä kolmion takaa...

Mikä tässä on niin vaikea ymmärtää? Sinulla oli kolmio joten olet väistämisvelvollinen, kaasutti siellä kuka tahansa, millä vehkeellä tahansa, kolmio on kolmio, vitun vajokki

Luulen, että se oli provo! Kukaan ei voi olla noin idiootti ja selvinnyt autokoulusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ja kumarrus kaikille niille, jotka ottavat liikenteessä muutkin huomioon.

Vierailija
44/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos sä alat painaan kaasua, kun joku on kolmion takaa kääntymässä, niin kumpikohan silloin arvioi tilanteen väärin. Se joka oletti HYVIN ehtivänsä vai se joka katsoi, että nyt hankitaan uus puskuri autoon ja piruuttaan kiihdytetään eikä ole aikomustakaan jarruttaa. Saatana tää maa on täynnä kusipäitä! Eikö oo varaa ostaa sitä puskuria? Kyllä mullakin kaasupoljin on autossa ja helvetin hyvä sellanen.

Lain silmissä se joka oletti ehtivänsä. Ellei aloittajalla ole kameraa, joka todentaa tahallisuuden.

Tässä on asia esitettynä vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna. 

Vierailija
45/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin eilen pysähtyneenä Stop merkin takanan neljän tien riskeyksessä ja kun lähdin liikeelle niin vasemmalta lähti toinen auto saman aikaisesti liikeelle kääntymään samaan suuntaan.

Eilen myös olin jo osittain liikenne ympyrässä niin seuraavasta erkanemiskaista tuli auto vauhdilla.

Tänä aamuna ajelin ihan rauhassa töihin ja yksi auto lähti ohittamaan letkaa. Tulikin auto vastaan ja hän kiilasi eteeni.

En tiedä uskallanko lähteä kotiin ollenkaan kun ei tiedä mitä kaikkea voi sattua. Ehkä on parempi vaan pysyä kotonan jatkossa.

Siis oliko risteyksessä stoppi sekä sinulla että vasemalta tulevalla? Aika omituinen risteys. Voitko linkittää/kertoa paikan?

https://www.google.com/maps/place/Kunnaankatu,+21200+Raisio,+Suomi/@60…

Toivottavasti linkki toimii.

Eli tulin Karrinkadulta, jossa STOP.  Toinen lähti Hurstinkadulta, jossa kärkikolmio. Käännyimme Konsantielle. Minä oikealle ja toinen vasemalle.

https://goo.gl/maps/o9VQARXPeXM2

Ei mitään epäselvää, hänen vasemalle kääntyessään olisi pitänyt väistää sinua, edellyttäen että sinä olit pysäyhtynyt stopin taakse. Taas joku taulapää, joka ei osaa sääntöjä. Tai ei sitten vaan huomannut, kyllä sitä tulee itsekkin joskus töpättyä vaikka osaan säännöt.

Vierailija
46/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos sä alat painaan kaasua, kun joku on kolmion takaa kääntymässä, niin kumpikohan silloin arvioi tilanteen väärin. Se joka oletti HYVIN ehtivänsä vai se joka katsoi, että nyt hankitaan uus puskuri autoon ja piruuttaan kiihdytetään eikä ole aikomustakaan jarruttaa. Saatana tää maa on täynnä kusipäitä! Eikö oo varaa ostaa sitä puskuria? Kyllä mullakin kaasupoljin on autossa ja helvetin hyvä sellanen.

Lain silmissä se joka oletti ehtivänsä. Ellei aloittajalla ole kameraa, joka todentaa tahallisuuden.

Tässä on asia esitettynä vain yhden osapuolen lasien läpi katsottuna. 

Jos rysähtää, niin kyllä sitten katsotaan sitäkin että kuinka kaukana risteyksestä törmäys tapahtui, eli olisiko pitänyt ehtiä vähän jarruttaakkin. jos osuma tulee perään, niin voihan sitä väittää että ei edes tullut kolmion takaa, vaan ainoastaan hidasti ja toinen täräytti perään suoralla tiellä risteyksen jälkeen. ;) ja peräänajaja maksaa, miten todistaa että tuli risteyksestä eteen?

Vierailija
47/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne poliisit olisi huomannut jo auton kunnosta, että mikä vauhti oli kiihdyttäjällä. Tien pinnasta olisi taas nähnyt yrittikö kaveri jarruttaa laisinkaan.

Vierailija
48/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olin eilen pysähtyneenä Stop merkin takanan neljän tien riskeyksessä ja kun lähdin liikeelle niin vasemmalta lähti toinen auto saman aikaisesti liikeelle kääntymään samaan suuntaan.

Eilen myös olin jo osittain liikenne ympyrässä niin seuraavasta erkanemiskaista tuli auto vauhdilla.

Tänä aamuna ajelin ihan rauhassa töihin ja yksi auto lähti ohittamaan letkaa. Tulikin auto vastaan ja hän kiilasi eteeni.

En tiedä uskallanko lähteä kotiin ollenkaan kun ei tiedä mitä kaikkea voi sattua. Ehkä on parempi vaan pysyä kotonan jatkossa.

Siis oliko risteyksessä stoppi sekä sinulla että vasemalta tulevalla? Aika omituinen risteys. Voitko linkittää/kertoa paikan?

https://www.google.com/maps/place/Kunnaankatu,+21200+Raisio,+Suomi/@60…

Toivottavasti linkki toimii.

Eli tulin Karrinkadulta, jossa STOP.  Toinen lähti Hurstinkadulta, jossa kärkikolmio. Käännyimme Konsantielle. Minä oikealle ja toinen vasemalle.

https://goo.gl/maps/o9VQARXPeXM2

Ei mitään epäselvää, hänen vasemalle kääntyessään olisi pitänyt väistää sinua, edellyttäen että sinä olit pysäyhtynyt stopin taakse. Taas joku taulapää, joka ei osaa sääntöjä. Tai ei sitten vaan huomannut, kyllä sitä tulee itsekkin joskus töpättyä vaikka osaan säännöt.

Oli pysähtyneenä.

Kyllä minä myönnän, että en edes kaikkia sääntöjä muista. Vähän se näitä aikoina pelottaa koska se oma auto on jossain facebookissa. :D

Vierailija
49/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran "kostan" noissä eteen kääntymisissä, etten hiljennä vauhtia kuin vasta lähempänä sitä eteen tullutta autoa. Yleensä sellaiset jotka hidastelevat ja munivat liikenteessä, ovat kaikkein sukkelimpia kääntymään eteen, eivätkä väistele vaikka muuten ajavat max 25 km/h taajamassa. Kiire on kuitenkin aina risteyksistä päästä vaikka muuten sitten ajan kuluminen ei tunnu haittaavan.

Vierailija
50/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran "kostan" noissä eteen kääntymisissä, etten hiljennä vauhtia kuin vasta lähempänä sitä eteen tullutta autoa. Yleensä sellaiset jotka hidastelevat ja munivat liikenteessä, ovat kaikkein sukkelimpia kääntymään eteen, eivätkä väistele vaikka muuten ajavat max 25 km/h taajamassa. Kiire on kuitenkin aina risteyksistä päästä vaikka muuten sitten ajan kuluminen ei tunnu haittaavan.

Lösää vähän pipoa ja anna tilaa heikommille. Ne hitaasti ajavat töpeksijät ovat sinua huonopia auton käsittelijöit. Näytä heille esimerkkiä hyävstä, turvalilsesta ja joustavasta ajotyylistä, älä povosoidu äläkä provosoi. Sen lisäksi että olet taitavampi auton käsittelijä, näytä myös olevasi parempi ja turvallisempi kuljettja.

Itse olen tuollaisista lapsellisuuksista päässyt jo aikoja sitten eroon. Osoitan ajokäytöksellä että olen noudattamassa sääntöjä ja en ole päästämässä vasemmalta tulevaa eteeni tai pyörää ylittämään tietä, jos heillä on väistämisvelvollisuus, mutta jos nämä siitä huolimatta ajavat eteen, en yritä säikytellä tai pelotella, vaan jarrutan heti ja osoitan että huomasin tilanteen, voin ehkä töötätä, mutta vaaran tunnetta en aiheuta kenellekkään.'

t. paremipi kuski

Vierailija
51/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin joskus päästän autoni lähes toisen puskuriin kiinni hetkeksi, jos joku on mielestään ehtinyt kolmion takaa hyvin eteen eikä sitten paina edes kaasua kunnolla.

Vierailija
52/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ne poliisit olisi huomannut jo auton kunnosta, että mikä vauhti oli kiihdyttäjällä. Tien pinnasta olisi taas nähnyt yrittikö kaveri jarruttaa laisinkaan.

Eipä noita abs jarruista välttämättä jää tieheen mitään jälkeä, varsinkaan kun suurin osa ihmisistä ei osaa jarruttaa niillä tehokkaasti, jarrua painetaan liian hellävaraisesti vaikka olisi tarve runtatta poljinta oikein kunnolla.

Vierailija
53/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tulet ahtaaseen väliin kolmion takaa, niin voisitko ystävällisesti painaa sitä kaasua. Ja kunnolla.

Vierailija
54/54 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin kääntymässä kolmion takaa ja näin, että auto tulee ja, että hyvin ehdin alta pois. Tää mies painoikin kaasua ja yritti selkeesti ajaa päin. Onneksi ehdin alta pois! Ei tainnut olla ihan terve päästään.

Et siis todellakaan "meinannut ehtiä hyvin alta pois". Lähdit liian hitaasti liian pieneen rakoon ja rikoit lakia.

Itsekin säikyttelen kaltaisiasi eteen tunkijoita mielelläni.

Onko sulla joku ongelma? Mieti mitä tollasesta säikäyttelystä voi sattua. Olet ihmissaasta. Mitä väliä sulle ihmisenä on jos joku sun etees ajaa? Tän takia suomessa ei toimi liikenne. Kaikki on niin itsekkäitä! Muita ei haluta huomioida vaan kaasutetaan menemään ja pelotellaan arempia kuskeja "jotta saavat opikseen".

Joskus on ongelmana todellakin kun laillista nopeutta ajaessani joku tampio tunkee eteeni.

Toivon että joku säikähtänyt ottaa opikseen eikä enää aja liian ahtaaseen rakoon ja oppii myös painamaan kaasua.

Ei kiinnosta vitun vertaa jos joku kusipää siitä pahastuu, on sen ansainnut.

SEN takia liikenne ei toimi kun ei osata ajaa eikä uskalleta tarpeen tullen kiihdyttää.