Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen parikymppinen homomies, kysy mitä vain.

Aloittaja
25.05.2016 |

ap.

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä olet homona maahanmuuttopolitiikasta?

Vierailija
22/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet että kiinnostaa tietää mitään susta sen perusteella että olet homoseksuaalinen nuori aikuinen? Ei kiinnosta pätkääkään..mäki voisin mennä huutelee että hei, olen 35-vuotias heteronainen, haluatko kysyä jotain?! Olet vain huomiohuora.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko saada lapsia?

Ei ole suunnitelmissa. Mutta jos joku lapseton nainen tahtoo kanssani tehdä toimivan diilin ja kemiatkin synkkaa, niin miksi ei. Mutta edellytän kyllä, että pitäisi olla ystäviä. Lisäksi tahdon olla taloudellisesti vakaassa työssä jo siinä vaiheessa elämää. Ei ehkä lähitulevaisuudessa. Ehkä kumminkin miettisin lapsen parasta ja jättäisin tekemättä. :) Toisaalta, mulla on todella lämmin perheyhteisö taustalla. Perhe on mulle tärkeä.

Vierailija
24/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus harrastanut seksiä naisen kanssa? Miltä se tuntui? Oliko kamalaa? :D

Vierailija
25/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi luulet että kiinnostaa tietää mitään susta sen perusteella että olet homoseksuaalinen nuori aikuinen? Ei kiinnosta pätkääkään..mäki voisin mennä huutelee että hei, olen 35-vuotias heteronainen, haluatko kysyä jotain?! Olet vain huomiohuora.

Tää on tämmöistä ajantappoa saikkupäivänä. Ehkä jonkun elämä avartuu ja jotain kiinnostaa kysyä. Lisäksi sain naurut sun tuohtumisesta , eli kannatti tehdä aloitus :D

ap.

Vierailija
26/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiesit, että kyseessä oli aito seksuaalinen suuntautuminen, eikä pelkkiä pakkoajatuksia? Luin jostain, että internetin tarjonnan takia nykynuorilla on paljon enemmän seksuaalisuuteen suuntautumiseen liittyviä pelkoja ja pakkoajatuksia, kuin ennenvanhaan.

Vierailija
27/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mieltä oot homohehkutuksesta?

awwww olet ihana

Vierailija
28/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus harrastanut seksiä naisen kanssa? Miltä se tuntui? Oliko kamalaa? :D

En ole. Mahdollisuuksia on kyllä ollut, mutta olen jättänyt väliin, sillä luulen ettei seisoisi. Toisaalta nämä naiset eivät ole tienneet homoudestani. Voisin kokeilla jonkun ymmärtäväisen naisen kanssa! Mutta se voisi olla aika sähellystä.

Vierailija
29/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu?

Olen saikuilla töistä, kun mattopuukko lipesi ja leikkasi lihat auki tuosta peukalon ja etusormen välistä. Siksipä mulla on tänään teille aikaa raottaa elämääni hiukan >:).

Etkö pelkää että joku esim. työkaverisi tunnistaa sut tästä? :)

Vierailija
30/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja kirjoitti:

ap.

Miksi olet kiinnostunut pyörimään vauva palstalla ?

Vierailija
31/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä kuuluu?

Olen saikuilla töistä, kun mattopuukko lipesi ja leikkasi lihat auki tuosta peukalon ja etusormen välistä. Siksipä mulla on tänään teille aikaa raottaa elämääni hiukan >:).

Oletko jo matonkutoja tms?

Vierailija
32/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella homolla on tästä oma kantansa, kuten heteroillakin. Oma mielipide on, ettei ole taloudellisesti kannattavaa ja reilua meitä suomalaisia kohtaan tuoda koko Afrikkaa Suomeen. Monien maahanmuuttajien halu integroitua Suomen tavoille on ollut melko vähäinen, eikä se edesauta työnsaantia. Kriisit tulee ratkaista lähtömaissaan.

Jos saisin yksin päättää tästä asiasta, keräisin koko maailman sotilasjoukot tuhoamaan Isiksen. Tämän jälkeen käskisin kaikkia maita antamaan avustuksia Irakin ja Syyrian jälleenrakentamiseen. Ihmiset saisivat olla siellä, missä he ovat olleet vuosisatoja. Somaliaan on vaikeampi antaa ohjeita, sillä siellä mekastavat monet eri klaanit eri alueilla. Mutta ehkä jonkinmoinen maan jakaminen useiksi pieniksi maiksi voisi toimi Somaliassa. Heidän kriisinsä ei ota loppuakseen.

Vierailija
33/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokaisella homolla on tästä oma kantansa, kuten heteroillakin. Oma mielipide on, ettei ole taloudellisesti kannattavaa ja reilua meitä suomalaisia kohtaan tuoda koko Afrikkaa Suomeen. Monien maahanmuuttajien halu integroitua Suomen tavoille on ollut melko vähäinen, eikä se edesauta työnsaantia. Kriisit tulee ratkaista lähtömaissaan.

Jos saisin yksin päättää tästä asiasta, keräisin koko maailman sotilasjoukot tuhoamaan Isiksen. Tämän jälkeen käskisin kaikkia maita antamaan avustuksia Irakin ja Syyrian jälleenrakentamiseen. Ihmiset saisivat olla siellä, missä he ovat olleet vuosisatoja. Somaliaan on vaikeampi antaa ohjeita, sillä siellä mekastavat monet eri klaanit eri alueilla. Mutta ehkä jonkinmoinen maan jakaminen useiksi pieniksi maiksi voisi toimi Somaliassa. Heidän kriisinsä ei ota loppuakseen.

Afrikkaa?

Mikä muuten on koulutuksesi?

Vierailija
34/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos et tiennyt, niin Irak ja Syyria esimerkiksi ovat kylläkin Aasiassa....

Vierailija
35/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä tiesit, että kyseessä oli aito seksuaalinen suuntautuminen, eikä pelkkiä pakkoajatuksia? Luin jostain, että internetin tarjonnan takia nykynuorilla on paljon enemmän seksuaalisuuteen suuntautumiseen liittyviä pelkoja ja pakkoajatuksia, kuin ennenvanhaan.

Olin 14, kun enimmäistä kertaa mietin asiaa. Ihastelin kerran ulkona kireissä trikooissa juosseen miehen persettä ja lihaksikkaita harteita, kun tajuntaanin iski; "ei miehet koe toisiin miehiin näin". Johtopäätös; Olenko homo?

Noh, kuulin jostain netin syövereistä, että se olisi ohimenevää nuoruuteen ja murrosikään liittyvää. Ei se loppunut kumminkaan ja vielä 16-vuotiaanakin katselin vain miehiä. Yritin siirtää kiinnostusta ties minkä ajatusleikin avulla naisiin. Tuloksetta. Lopulta 18-vuotiaana luovutin ja hyväksyin olevani homo. Tästä parin vuoden sisään olen tullut kaikille ulos kaapista. Nyt 23-vuotiaana elämä hymyilee, mutta poikaystävä puuttuu.

Vierailija
36/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksensiko äitisi kun kerroit olevasi homo ? Pystyikö peittämään pettymyksen ?

Vierailija
37/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, jos et tiennyt, niin Irak ja Syyria esimerkiksi ovat kylläkin Aasiassa....

Ovat ovat. Mutta tuo olikin vertauskuva tuoda "koko Afrikka" Suomeen.

ap.

Vierailija
38/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja Euroopan mahtavin valtio on Venäjä. Yleisin kieli on venäjä. Korkein vuori on venäjällä ja pisin vuoristo on Ural. Mahtaa saksalaisia harmittaa.

Vierailija
39/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei peitellyt pettymystään. Ensimmäiseksi voivotteli omaavansa huonot geenit, kun pojasta tulikin homoseksuaalinen.  Nykyisin ei ole enää pettynyt, muut sisarukset (2kpl, vähän minua nuorempia) ovat parisuhteellisia heteroita, ja ilmeisesti kompensoivat minun homouttani.

Vierailija
40/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettymyksen? Eli sä oletat että jokaiselle äidille homopoika on pettymys. 

No, mä olen sitten varmaan se säännön vahvistava poikkeus koska olen aidosti sitä mieltä että mulle itselleni on samantekevää ovatko lapseni hetero- vai homoseksuaaleja. Toki tavallaan toivon heidän olevan heteroita, tämä maailma kun on vielä vähän liian homovastainen... Mutta pettymys homolapsi ei mulle olisi.