Olen parikymppinen homomies, kysy mitä vain.
Kommentit (76)
Vierailija kirjoitti:
Miltä tuntui ekan kerran kun toinen mies työntyi sinuun tai sinä toiseen
Kun ensimmäinen mies työntyi sisääni, se oli alkuun pettymys miten paljon anaaliseksi kirpaisee. Mutta siihen tottui nopeasti. Se miten toisen penis painaa eturauhasta on todella kiihottavaa ja saa yleensä todella kovat orkut, kun joku lykkii perseeseen ja runkkaan samalla.
Toiseen mieheen työntyminen oli myös erittäin kiihottavaa. Anus oli tiukka ja ihan eri asia lykkiä lämpimään koloon, kuin omaan käteen. Poju ketä panin oli myös timmissä kunnossa. Oli ilo panna sitä niin, että pakarat paukkuivat.
ap.
oskari kirjoitti:
Runkkaatko anustasi jollain tapilla
En käytä seksileluja.
Ootko paneskellut eri ikäisten kanssa ja onko naisen kanssa olevat miehet mukana?
Vierailija kirjoitti:
Ootko paneskellut eri ikäisten kanssa ja onko naisen kanssa olevat miehet mukana?
nuorin on ollut 18 ja vanhin 35. Eli nuoria ihmisiä olen tapaillut. Parhaita on noin kaksvitoset. En koske miehiin, joilla on muija kotona odottamassa.
no ois kvai olla sun kanssa ja keskustella. Saat olla niinkauan kuin hermostut minuun.
En ole aggresiinen, enkä sinne päinkään, juon viinaa kun vituttaa itettäni. Sen vois sanoa jo edememennen vaimoni.
Tuu mun kämppään. 3 hk 75 neliöö.
Oon rauhallinen kiltti mies.
Tykkään älykkäistä naisista, koska ne ovat miehiä fiksumpia. Miehet ovat löllöhousuja, ne eivät pärjää naisille, kuin nyrkeillä. Eihän tämä ole oikein. Naiset on fikjua
Tiedän sen , koska elän yksin, menettyttäni 3 vaimoa. Kuolivat sairauksiin. Tää on tällaista elämä.
No miks mä kirjoitan tällee. En kaipaa mitään rahallista apua. Sitä mulla on ainakin velä.
mitä kaipaan: rehellisiä, iloisia, mukava ihmsiä.
puh. 040 585 3732
Oletko tarkka siitä, minkä kokoiselle/- näköiselle munalle tarjoat peräsuolesi naitavaksi? Entäpä; kumppanin peräreikä; kuinka "tarkistat" että se on mieluinen? Työnnätkö sormesi sisälle? Suulla/ kielellä makustelet? Imetkö kaverin kiveksiä samalla? Lasketko spermat sisälle?
Tuletko joku kerta tampereelle homoilee meidän kanssa?
T. Börje, Jockke ja Timppa
ap. kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko joskus harrastanut seksiä naisen kanssa? Miltä se tuntui? Oliko kamalaa? :D
En ole. Mahdollisuuksia on kyllä ollut, mutta olen jättänyt väliin, sillä luulen ettei seisoisi. Toisaalta nämä naiset eivät ole tienneet homoudestani. Voisin kokeilla jonkun ymmärtäväisen naisen kanssa! Mutta se voisi olla aika sähellystä.
Olisin niin mieluusti tämä nainen, voisin näyttää mitä seksi naisen kanssa voi olla parhaimmillaan.
Vierailija kirjoitti:
no ois kvai olla sun kanssa ja keskustella. Saat olla niinkauan kuin hermostut minuun.
En ole aggresiinen, enkä sinne päinkään, juon viinaa kun vituttaa itettäni. Sen vois sanoa jo edememennen vaimoni.
Tuu mun kämppään. 3 hk 75 neliöö.
Oon rauhallinen kiltti mies.
Tykkään älykkäistä naisista, koska ne ovat miehiä fiksumpia. Miehet ovat löllöhousuja, ne eivät pärjää naisille, kuin nyrkeillä. Eihän tämä ole oikein. Naiset on fikjua
Tiedän sen , koska elän yksin, menettyttäni 3 vaimoa. Kuolivat sairauksiin. Tää on tällaista elämä.
No miks mä kirjoitan tällee. En kaipaa mitään rahallista apua. Sitä mulla on ainakin velä.
mitä kaipaan: rehellisiä, iloisia, mukava ihmsiä.
puh. 040 585 3732
ei taida näin 8 vuoden jälkeen vastailla
jos tapaisit komean heteromiehen, haluisitko ottaa häneltä suihin, vaikka tietäisit sen jäävän vain siihen?
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni, nuuhkin oikein kunnolla popperssia ja otan kaksi kalua samaan aikaan anukseeni ja yhden suuhuni.
Vierailija kirjoitti:
jos tapaisit komean heteromiehen, haluisitko ottaa häneltä suihin, vaikka tietäisit sen jäävän vain siihen?
Jos homomiehelle kullin imeminen ja sperman nieleminen vastaa normaalin heteromiehen vastaavaa tilannetta, eli nuolisiko heteromies tapaamansa kauniin naisen pillua, niin erittäin todennäköisesti kyllä, ja suurella halulla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni, nuuhkin oikein kunnolla popperssia ja otan kaksi kalua samaan aikaan anukseeni ja yhden suuhuni.
Tuu tänään, ollaan hommattu poppersseja iso määrä ja koko tämä aamu tehty suoli huuhteluja, nyt koko kämppä haisee paskalle.
Runkkaatko anustasi jollain tapilla