Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen parikymppinen homomies, kysy mitä vain.

Aloittaja
25.05.2016 |

ap.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Runkkaatko anustasi jollain tapilla

Vierailija
62/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä tuntui ekan kerran kun toinen mies työntyi sinuun tai sinä toiseen

Kun ensimmäinen mies työntyi sisääni, se oli alkuun pettymys miten paljon anaaliseksi kirpaisee. Mutta siihen tottui nopeasti. Se miten toisen penis painaa eturauhasta on todella kiihottavaa ja saa yleensä todella kovat orkut, kun joku lykkii perseeseen ja runkkaan samalla.

Toiseen mieheen työntyminen oli myös erittäin kiihottavaa. Anus oli tiukka ja ihan eri asia lykkiä lämpimään koloon, kuin omaan käteen. Poju ketä panin oli myös timmissä kunnossa. Oli ilo panna sitä niin, että pakarat paukkuivat. 

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

oskari kirjoitti:

Runkkaatko anustasi jollain tapilla

En käytä seksileluja.

Vierailija
64/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä homo?

Vierailija
65/76 |
25.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä homo?

Ihan jees! Mitäpä sulle?

Vierailija
66/76 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko paneskellut eri ikäisten kanssa ja onko naisen kanssa olevat miehet mukana?

Vierailija
67/76 |
26.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootko paneskellut eri ikäisten kanssa ja onko naisen kanssa olevat miehet mukana?

nuorin on ollut 18 ja vanhin 35. Eli nuoria ihmisiä olen tapaillut. Parhaita on noin kaksvitoset. En koske miehiin, joilla on muija kotona odottamassa.

Vierailija
68/76 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ois kvai olla sun kanssa ja keskustella. Saat olla niinkauan kuin hermostut minuun.

En ole aggresiinen, enkä sinne päinkään, juon viinaa kun vituttaa itettäni. Sen vois sanoa jo edememennen vaimoni.

Tuu mun kämppään. 3 hk 75 neliöö.

Oon rauhallinen kiltti mies.

Tykkään älykkäistä naisista, koska ne ovat miehiä fiksumpia. Miehet ovat löllöhousuja, ne eivät pärjää naisille, kuin nyrkeillä. Eihän tämä ole oikein. Naiset on fikjua

Tiedän sen , koska elän yksin, menettyttäni 3 vaimoa. Kuolivat sairauksiin. Tää on tällaista elämä.

No miks mä kirjoitan tällee. En kaipaa mitään rahallista apua. Sitä mulla on ainakin velä.

mitä kaipaan: rehellisiä, iloisia, mukava ihmsiä.

marttihayrynen@gmail.com

puh. 040 585 3732

Vierailija
69/76 |
18.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko tarkka siitä, minkä kokoiselle/- näköiselle munalle tarjoat peräsuolesi naitavaksi? Entäpä; kumppanin peräreikä; kuinka "tarkistat" että se on mieluinen? Työnnätkö sormesi sisälle? Suulla/ kielellä makustelet? Imetkö kaverin kiveksiä samalla? Lasketko spermat sisälle?

Vierailija
70/76 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuletko joku kerta tampereelle homoilee meidän kanssa?

T. Börje, Jockke ja Timppa

Vierailija
71/76 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap. kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus harrastanut seksiä naisen kanssa? Miltä se tuntui? Oliko kamalaa? :D

En ole. Mahdollisuuksia on kyllä ollut, mutta olen jättänyt väliin, sillä luulen ettei seisoisi. Toisaalta nämä naiset eivät ole tienneet homoudestani. Voisin kokeilla jonkun ymmärtäväisen naisen kanssa! Mutta se voisi olla aika sähellystä.

Olisin niin mieluusti tämä nainen, voisin näyttää mitä seksi naisen kanssa voi olla parhaimmillaan. 

Vierailija
72/76 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no ois kvai olla sun kanssa ja keskustella. Saat olla niinkauan kuin hermostut minuun.

En ole aggresiinen, enkä sinne päinkään, juon viinaa kun vituttaa itettäni. Sen vois sanoa jo edememennen vaimoni.

Tuu mun kämppään. 3 hk 75 neliöö.

Oon rauhallinen kiltti mies.

Tykkään älykkäistä naisista, koska ne ovat miehiä fiksumpia. Miehet ovat löllöhousuja, ne eivät pärjää naisille, kuin nyrkeillä. Eihän tämä ole oikein. Naiset on fikjua

Tiedän sen , koska elän yksin, menettyttäni 3 vaimoa. Kuolivat sairauksiin. Tää on tällaista elämä.

No miks mä kirjoitan tällee. En kaipaa mitään rahallista apua. Sitä mulla on ainakin velä.

mitä kaipaan: rehellisiä, iloisia, mukava ihmsiä.

marttihayrynen@gmail.com

puh. 040 585 3732

ei taida näin 8 vuoden jälkeen vastailla 

Vierailija
73/76 |
19.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos tapaisit komean heteromiehen, haluisitko ottaa häneltä suihin, vaikka tietäisit sen jäävän vain siihen?

Vierailija
74/76 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni, nuuhkin oikein kunnolla popperssia ja otan kaksi kalua samaan aikaan anukseeni ja yhden suuhuni.

Vierailija
75/76 |
20.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jos tapaisit komean heteromiehen, haluisitko ottaa häneltä suihin, vaikka tietäisit sen jäävän vain siihen?

Jos homomiehelle kullin imeminen ja sperman nieleminen vastaa normaalin heteromiehen vastaavaa tilannetta, eli nuolisiko heteromies tapaamansa kauniin naisen pillua, niin erittäin todennäköisesti kyllä, ja suurella halulla

Vierailija
76/76 |
21.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielelläni, nuuhkin oikein kunnolla popperssia ja otan kaksi kalua samaan aikaan anukseeni ja yhden suuhuni.

Tuu tänään, ollaan hommattu poppersseja iso määrä ja koko tämä aamu tehty suoli huuhteluja, nyt koko kämppä haisee paskalle.