Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

meillä lapsilisät menee ÄIDIN shoppailuun!! sitä vartenhan niitä maksetaan, kun en mä muualtakaan palkkaa saa!!

Vierailija
24.02.2006 |

en ikinä suostuis siihen, että ne laitettais lapsen tilille tai käytettäis ruokaan tms.

Meillä ne menee mun omalle tilille ja pääsen sit aina loppukuusta ostamaan itselleni jotain kivaa. Nytkin on katsottuna valmiiksi ihanat kengät, jotka maksaa 189e. Miten mä pelkällä kotihoidontuella voisin ne muka hankkia??

Vai saatteks te muut mieheltänne " kuukausirahaa" omia tarpeita varten??

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kotihoidontuki on se sun palkkas. Lapsilisä on nimenomaan lapsen elätystä varten. LAPSEN OMA RAHA!!!

Tällä periaatteellako sitten niin että jos isä vaikka tienaa 2000e, äiti 400e ja lapsi sen satasen niin kukin käyttää elämiseen juuri tuon summan minkä itse saa OMAA RAHAA :D

Ajatelkaa nyt vähän...

Vierailija
22/26 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meidän perheessä ainakin LASTEN tarpeet tulee ekana ja sitten meidän vanhempien.

Kyllä itsekkin pukeudun siististi ja nuorekkasti kuten myös mieheni,mutta meillä kyllä ihan riittää normaalin hintaiset vaatteet/kengät.

Vierailija:

jos mä en voi hyvin, niin sit ei tässä perheessä kukaan muukaan!

Eli mun tarpeet tulee ekana ja sit muiden!

- ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä minä hoidan lapsia kotona ja mies käy töissä ansaitsemassa rahaa, joista luonnollisesti rahoitetaan koko perheen ja tietysti siis minunkin jutut. En voisi hyväksyä sellaista, että ajateltaisiin, että tuo lasten kotihoidosta maksettava rupuraha (ja lapsilisä) olisivat minun " palkkani" . Onneksi meillä käytetään töissä käyvän rahat kaikkien hyvin vointiin ja omiin juttuihin, niin ei tarvitse alentua elämään itse yhteiskunnan tuilla, kun ukko mälläisi palkkarahoillaan.

Vierailija
24/26 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

- ap

Vierailija
25/26 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siitä sit ostetaan tarpeen mukaan. Vaan kyllä toivoisin, että voisin ostaa itselle enemmän, mut meillä taloudellinen tilanne ei juuri nyt anna periksi, että voisin ostella itselle koko lapsilisä summalla mitä huvittaa..

Vierailija
26/26 |
24.02.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt talvella hemmottelin veronpalautus rahoillani itseäni sen verran, että sain ostettua otselleni Kuomat pihalle. Ne makso jotain 40 euroo. Kyl lapsetkii hyöty siitä ostoksesta. Nyt voidaan olla ulkona pidempään, kun ei äidin varpaita palele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi neljä