Ikää 42, 10 eri seksikumppania. Onko paljon?
Mies väittää minua kevytkenkäiseksi.
Mitä mieltä?
Olen nainen, elänyt suurimman ajan elämästäni sinkkuna.
Kommentit (33)
Minusta tuo on niitä asioita, jotka ovat vain itselle merkityksellisiä. En ole kysynyt koskaan miehiltä montako seksikumppania heillä on ollut, enkä kysy. Minulta on kyllä kysytty..ja vastaan puhtaalla omalla tunnolla neljä..näitä viidensiä on sitten ollut aika monta, mutta se on minun asiani eikä kuulu kenellekkään..ja ikää melkein 50
Aika sopiva määrä minusta. Ei paljon, mutta ei vähääkään. ☺
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo on niitä asioita, jotka ovat vain itselle merkityksellisiä. En ole kysynyt koskaan miehiltä montako seksikumppania heillä on ollut, enkä kysy. Minulta on kyllä kysytty..ja vastaan puhtaalla omalla tunnolla neljä..näitä viidensiä on sitten ollut aika monta, mutta se on minun asiani eikä kuulu kenellekkään..ja ikää melkein 50
:))). "Viidensiä"--- tuo täytyy ottaa käyttöön.
Olen samanikäinen ja kyllä tuo minusta on tosi paljon. En ehkä sanoisi tätä sinulle kuitenkaan kasvotusten.
Ei ketään enää kiinnosta tuon ikäisen naisen kumppaniluku. Kumppaniluku/kevytkenkäisyys kiinnostaa silloin, kun ollaan hakemassa vakavaa suhdetta ja perustamassa perhettä. Yleensä luku lakkaa kiinnostamasta kun nainen on yli kolmenviiden tms.
Useinhan keski-ikäiset naiset sanovat puhjenneensa kukkaan seksuaalisesti vasta neljänkympin jälkeen lähennellessään viittäkymppiä. Tämä voi johtua siitä, että nainen tajuaa, kenties kuitnekin vain alitajuisesti, että on menettänyt arvonsa lisääntymiskumppanina, josta johtuen on ihan sama ketä panee missä ja milloin. Ehkä naisten aivoissa on jokin mekanismi, joka antaa seksuaalisuuden kasvaa ja kehittyä vasta kun lisääntymisikä on takana?
Joka tapauksessa. Tilastot tukevat ilmiötä. Keski-iän ylittäneet naiset ja miehet ovat seksuaalisesti holtittominta väestönosaa. Eniten kumppaneita, seksitauteja yms.
Joo, AP relaa vaan. Ei ketää enää kiinnosta.
Ei ole paljon tuon ikäisellä. Villissä nuoruudessa minulla tuli tuo kymmenen yhden vuoden aikana.
Ei ole kukaan koskaan kysynyt kumppanieni määrää, mutta luku on lähes yhdeksänkertainen. Onnellisesti parisuhteessa tällä hetkellä ja toivon, että tämä kestää niin ettei enää tarvitse kokeilla uusia partnereita. Mutta jos joskus sinkuksi jään, niin en aio selibaatissa elää.
Itse olen vasta 14v tyttö ja olen ollut kahdeksan eri ihmisen kanssa :)
Tässä on huomioitu molemmat sukupuolet.
On paljon. Vertaan iseeni, nelikymppinen minäkin. Minulla on ollut 1.
Ei kymmenen ole paljon. Minulla ei ole ollut kuin 2 ja olen hyvin tyytyväinen ja olen 36. Sitten kun ruvetaan puhumaan sadoista jopa tuhansista miehistä. Silloin on miestennielijä pahimmasta päästä. Sama koskee kyllä miehiäkin joilla on tuhansia seksikumppaneita.
Riippuu mihin vertaa, mutta kymmenen on jo aika paljon...
Jatkan vielä kun mieleen juolahti, että onko ap:n dilemma kuva tästä uudesta, "avoimuuden ihanteen" ajasta, että pitää uudelle kumppanilleen selostaa kaikki menneen elämän tilastot? Miten ne kaikki edes muistaa? Mieheni, jonka kanssa olen ollut yhdessä nyt 17 v. tietää, että olen ollut miesten kanssa ennen häntäkin, oli pitkiä suhteita ja tilapäissuhteita (kuten hänelläkin). Jotkut miehistä olivat hyviä, toiset eivät niinkään. Itse olin joillekin miehille hyvä kumppani, mutta toisille en niinkään. Eikö se ole elämää? Mutta en edes muista mitä kaikkea olen näistä entisistä nykyiselle kertonut, en ainakaan mitään tilastoja ja kuvauksia. Elämmehän yhdessä nyt.
Seksi on loppujen lopuksi vain seksiä. Miehen ja naisen välillä on paljon asioita, jotka ovat vähintään yhtä tärkeitä: älyllinen ja henkinen yhteys, arvot, huumorintaju. Kerropa miehellesi kuinka monen miehen kanssa olet nauranut oikein sydämesi pohjasta ja kuinka monta kertaa, ap! :D
Muista Mae Westin viisaat sanat: "It's not the men in your life that count, it's the life in your men".
N44