Ikää 42, 10 eri seksikumppania. Onko paljon?
Mies väittää minua kevytkenkäiseksi.
Mitä mieltä?
Olen nainen, elänyt suurimman ajan elämästäni sinkkuna.
Kommentit (33)
Jätä se sika. Saisinko olla 11. ?
M
Ja kahdeksan miehen kanssa nousta on ollut pidempi seksisuhde.ap
No ei tosiaan ole. Itse en ole koskaan kehdannut miehelle tunnustaa että mulla on vain 3 seksikumppania, olen 41. Minä olen nimittäin joskus antanut kännissä aikoinaan ymmärtää että olen ollut kova miestennielijä ja villi nuorena, ja miestä se ajatus jotenkin kiihottaa :D
No ei ole paljon. Paitsi jos kaikki kumppanit tulleet samana päivänä 😉
Mieluummin olisin vastannut miehelle, mutta sanon samat sinulle huolimatta sukupuolestasi.
On noissa jo ihan turhiakin. Kukaan ei tarvitse kymmentä, jos osaa valita parhaan tai parhaat. Harkintakyvyn puutetta?
Jätä se. Mitä vitun väliä? Kerran täällä eletään. Plus olet jo aika iäkäs niin ihmekös tuo.
-26v 20 panoa 6 vuotta uskollisuutta, ja olen helvetin hyvä vaimo 😍
Mitä seksikumppaniesi määrä kenellekään kuuluu? Minusta 10 ei ole paljon. Miksi 42-vuotias nainen edes vaivaa päätään noin yhdentekevällä asialla, come on!
N44
Tällä palstalla minua on haukuttu lutkaksi ja horoksi, koska olen harrastanut seksiä kahden miehen kanssa.
Tavallisten ihmisten maailmassa tuo luku on ihan tavallinen mitä ap:lla on.
No ei todellakaan ole paljoa vaan varmaan vähän jopa keskitason alapuolella.
No olen sua yli 20v nuorempi ja silti tuplat kumppaneiden määrässä. Mies tuomitkoon keskenään.
Ootko tosissas?
Sun miehes on sairas.
Ei todellakaan ole paljon. Sun mies on outo.
Ei todelakaan ole. Itse olin sinkkumies sinun ikäisenäsi, ja kumppaneita oli ollut useita kymmeniä. Asia ei vaivannut minua silloin, eikä vaivaa nytkään. Ei myös kumppaniani. Sinkku tekee mitä haluaa, eikä se kuulu muille. Et ole tilivelvollinen kenellekään. Montako kumppania miehelläsi sitten mahtanut olla?
M49
Mies on 50v... En osaa kuvitella, että olisi vähemmän, mutta saattaa toki olla, niin se väittää. On ollut avioliitossa+avoliitossa. En tiedä, olisiko muka mahd..? Ap
Vierailija kirjoitti:
Ei todelakaan ole. Itse olin sinkkumies sinun ikäisenäsi, ja kumppaneita oli ollut useita kymmeniä. Asia ei vaivannut minua silloin, eikä vaivaa nytkään. Ei myös kumppaniani. Sinkku tekee mitä haluaa, eikä se kuulu muille. Et ole tilivelvollinen kenellekään. Montako kumppania miehelläsi sitten mahtanut olla?
M49
No niinpä...pitäisikö sinkkuna istua jalat ristissä kotona, odottaen "sitä oikeaa", jota ei välttämättä edes löydä. Eikä TODELLAKAAN ole paljon! Ja mitä väliä vaikka niitä ois enemmänkin?
Miehesi kuulostaa omistushaluiselle ja sairaalloisen mustasukkaiselle, pidä silmät auki ettei käy huonosti...!!!
26v. nainen, 20-30 seksikumppania, en muista tarkkaa lukua.
No, ei ole. Itsellä enemmän.
M43