Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kukaan komea mies ei ole koskaan yrittänyt iskeä mua

Vierailija
24.05.2016 |

Olen hyväkroppainen 29v nainen. Lapsia ei ole enkä halua. Hoikka ja muotoja silti. Liikunnallinen. Naama on tavis pullanaama. Olen halukas, saa panna kakkoseen jne. Ainoa vaan että en huoli rumia ja köyhiä miehiä. En juoppoja, en kaljuja, läskejä, tupakoivia, mustasukkaisia yms.

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turha odottaa. Komeille miehille on kysyntää. Niiden tarvitse tehdä itse mitään.

Rumat miehet taas haluaa hyvännäköisen naisen. Yhtä pinnallinen minäkin olen.

Vierailija
2/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein tylyimmät pakit tulee yleensä tavisnaisilta. Nätit naiset osaavat ilmaista kiinnostuksen puutteensa kohteliaasti, ainakin omasta kokemuksestani.

- tavismies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sataa alapeukkuja, koska en halua ESIM. JUOPPOJA, TUPAKOIVIA, LÄSKEJÄ = huonot elintavat.

En ole mikään kuntofriikki. Mutta silti. Mun lemppariruokaa on pizza ja hampurilaiset. Alkoholista olut on niiin hyvää.

Vierailija
4/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta siinä on ero käyttääkö edellämainittuja LÄHES joka päivä. Vai pari krt/kk.

Vierailija
5/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muakaan ole kukaan mies yrittänyt iskeä. Muutenkin kelpaan vaan panoksi :( Turha haaveilla mistään rakkaudesta. N27

Vierailija
6/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen hyväkroppainen 29v nainen. Lapsia ei ole enkä halua. Hoikka ja muotoja silti. Liikunnallinen. Naama on tavis pullanaama. Olen halukas, saa panna kakkoseen jne. Ainoa vaan että en huoli rumia ja köyhiä miehiä. En juoppoja, en kaljuja, läskejä, tupakoivia, mustasukkaisia yms.

"saa panna kakkoseen jne." - Miehen tai poikatytön kirjoitttama provo. No vastataan kuitenkin: mitäs jos etsisit vaan sen kaikin puolin itselllesi sopivimman miehen. Mitä tulee ulkonäköön: nainen näkee tavllisesti oman ulkonäkönsä toisella tavalla (esim kriittisemmin) kuin vastakkaisen sukupuolen edustaja.

Vierailija
7/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeilepa mennä hengailemaan Helsingin Narinkkatorille, siihen Kampin kauppakeskuksen oven eteen. Tai sitten asematunnelin kauppatasolle. Ihan varmaan saat ehdotuksia.

Vierailija
8/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei muakaan ole kukaan mies yrittänyt iskeä. Muutenkin kelpaan vaan panoksi :( Turha haaveilla mistään rakkaudesta. N27

Mitä ihmettä te oikein itkette, naiset?

Kotoako teidät pitäisi tulla hakemaan, hakata ovea ja heitellä kirjelappuja postiluukusta?

Älkäähän nyt.

Jos teitä oikeasti edes miehet kiinnostaa, älkää panostako siihen miltä näytätte, vaan siihen, miten heidät kohtaatte. Olkaa sosiaalisia, menkää juttelemaan, pelatkaa silmäpeliä jne jne.

On turha haaveilla rakkaudesta, jos ette pysty olemaan sosiaalisia ja juttelemaan ihmisille, kohtaamaan heitä eri tilanteissa. Tietysti voitte kokeilla vaikka netin treffipalveluita tai ihan mitä tahansa, mutta jos käännätte katseenne poispäin, ei teitäkään katsota.

Vierailija
9/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkein tylyimmät pakit tulee yleensä tavisnaisilta. Nätit naiset osaavat ilmaista kiinnostuksen puutteensa kohteliaasti, ainakin omasta kokemuksestani.

- tavismies

Johtunee siitä että tavisnaisilla on enemmän tarvetta nostaa itseään ylös tylyttämällä miestä kun taas nätit tietävät tasonsa muutenkin ja ovat vain otettuja

Vierailija
10/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- tavismies

Johtunee siitä että tavisnaisilla on enemmän tarvetta nostaa itseään ylös tylyttämällä miestä kun taas nätit tietävät tasonsa muutenkin ja ovat vain otettuja

Tai sitten kauniille naisille tulee niin paljon ehdotuksia, että he eivät yksinkertaisesti viitsi olla ilkeitä.

Eräälle tuntemalleni kuvankauniille työkaverilleni tuli niin paljon ehdotuksia, treffipyyntöjä, iskuyrityksiä jne. että hänellä oli automaattinen vastausrepliikki kaikille miehille. Hän toisti sen aina täsmälleen samalla tavalla samanlainen ilme kasvoillaan. Hän kertoi myöhemmin, että esimerkiksi ravintolassa häntä ahdistaa, koska hän tuntee itsensä kuin joksikin respaksi, kun koko ajan täytyy toistella samoja lauseita.

Vierailija
11/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon ollut joskus kiltti rumille miehille. Mutta ne ei usko. Niin sanon välillä TOSI rumasti.

Vierailija
12/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap voisi itse käydä kertomassa komeille miehille, että "saa panna kakkoseen". Ehkä ne sitten kiinnostuvat!!

Vierailija
13/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle sataa alapeukkuja, koska en halua ESIM. JUOPPOJA, TUPAKOIVIA, LÄSKEJÄ = huonot elintavat.

En ole mikään kuntofriikki. Mutta silti. Mun lemppariruokaa on pizza ja hampurilaiset. Alkoholista olut on niiin hyvää.

Eiköhän nuo alapeukut tule siitä että et huoli köyhiä.

Vierailija
14/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
15/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pma vika jos suostuu vain seksiin

miksi annat seksiä "ilmaiseksi" ilman parisuhdetta?? etkö pidä itsestäsi

Vierailija
16/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen aina poikaverini itse iskenyt, kun eivät nuo suomimiehet osaa. Juju on siinä että menet baarista yöksi muttet anna pimpsaa niin mies jää näin nalkkiin. 

Vierailija
17/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pma vika jos suostuu vain seksiin

miksi annat seksiä "ilmaiseksi" ilman parisuhdetta?? etkö pidä itsestäsi

Koska naiset on lutkailullaan tehneet mahdottomaksi pihdata seksiä. Aina löytyy joku joka antaa. Tämä siis koskee niitä miehiä joilla on vientiä. Beta jää roikkumaan vaikka antaisi baarin vessassa.

Vierailija
19/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kaikki komeet on tulleet iskemään mua : D :D Kaikille ei voi riittää  :D 

Vierailija
20/22 |
24.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pitää arvoaan kohottavana tekijänä että kakkoseen saa panna niin ei ihme että saat olla rauhassa !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi neljä