Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Valittajiin kyllästynyt

Lienevät ihmisryhmä, jota vihaan eniten.

Mitäpä, jos ensikerralla, ennen kuin menet inisemään jonkun muun tavasta tehdä jotain, tartut itse toimeen ja hoidat homman niinkuin se sinun mielestäsi kuuluu tehdä? Tai jos on ongelma siinä, että joku auttaa kodittomia eläimiä ja sinusta Afrikan lapset on tärkeämpiä niin menet itse auttamaan niitä Afrikan lapsia, etkä rutise sille eläinten auttajalle hänen auttamistyöstään? Se rutina ei ainakaan auta ketään.

Valittajat, jotka ei laita itse tikkua minkään suhteen on noloja, perseestä ja täysin turhia ihmisiä. Tehkää jotain hyödyllistä sen ainaisen rutkuttamisen sijaan tai lakatkaa ainakin olemasta niiden kiusana, jotka tekevätkin jotain! Ja kun jotain teette, olkaa ylpeitä siitä ja iloitkaa, kun on eri ihmisiä tekemässä eri juttuja niin ei tarvitse yksin tehdä kaikkea.

Kommentit (16)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Moni valittaja vielä loukkaantuu, jos menee keromaan ehdotuksia huonon tilanteen ratkaisemiseksi. Ei saa pilata pyhää valitusseremoniaa. Ja vika on yleensä muissa.

Vierailija

Se valittaminenhan on tekemistä sekin. Kun mulkvisti eduskunnassa äänestää pakkoruotsin puolesta, niin mä valitan. Ikkunoitako pitäisi lähteä kadulle hajoittamaan? Valittamalla sentään tulee mielipiteeni julki ja kun tarpeeksi valittajia valittaa tarpeeksi usein, niin se seuraava kansanedustajaehdokad miettii pitäiskö sen lähteä asiaa ajamaan kerta äänestystukea löytyisi.

Vierailija

Onko erilainen mielipide auttamatta valittamista? Pitäsikö nyt esim. vain myötäillä mielipidettäsi, että ei saa vihaasi niskaan?

Vierailija

Kyllähän ap. tekeekin asialle jotain, sanoo painavan mielipiteensä. Ja vaikuttaa näin valittajiin, joita täällä on pilvin pimein.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Kyllähän ap. tekeekin asialle jotain, sanoo painavan mielipiteensä. Ja vaikuttaa näin valittajiin, joita täällä on pilvin pimein.

Valittajatko ei sitten vaikuta mielipiteellään? Onko tämä aloitus silkkaa kaksinaismoralismia?

Vierailija

Harva ikuisuusvalittaja kykenee tunnustamaan olevansa sellainen. Siksi ap:kin saa ketjussa olevia defensiivisiä ja hyökkääviä kommentteja osakseen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Onko se sitten melkein toimintaa jos valittaa netissä? Olet hauska, ap :)

Kiva juttu, jos piristin päivääsi! :D

T. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Elä niin kuin opetat niin... Miten ajattelit homman hoitaa valittamisen sijaan?

No minä teen asioita, en pelkästään valita. ;D

T. Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Se valittaminenhan on tekemistä sekin. Kun mulkvisti eduskunnassa äänestää pakkoruotsin puolesta, niin mä valitan. Ikkunoitako pitäisi lähteä kadulle hajoittamaan? Valittamalla sentään tulee mielipiteeni julki ja kun tarpeeksi valittajia valittaa tarpeeksi usein, niin se seuraava kansanedustajaehdokad miettii pitäiskö sen lähteä asiaa ajamaan kerta äänestystukea löytyisi.

Valittamisen sijaan voisit seuraavissa vaaleissa äänestää puoluetta, jonka kukaan ehdokas ei kannata vastustamaasi asiaa?

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat