Säälin ihmisiä jotka syövät jotain roiskeläppäpizzoja
Pizzeriasta saa hei ihan vasta paistetun pizzan mukaan tai kotiin toimitettuna.
Kommentit (19)
Säälin myös sinua.
Teen pizzani itse.
Vierailija kirjoitti:
Säälin myös sinua.
Teen pizzani itse.
Otan säälisi vastaan ja vastaan tuplasäälillä sulle kun joudut itse vääntämään pizzat.
Meillä on pizzauuni ja eilen juuri tehtiin pizzoja. Vähän säälittää ne, jotka joutuu hakemaan lättynsä pizzeriasta. Kyllä itsetehty on heittämällä parasta!
Vierailija kirjoitti:
Meillä on pizzauuni ja eilen juuri tehtiin pizzoja. Vähän säälittää ne, jotka joutuu hakemaan lättynsä pizzeriasta. Kyllä itsetehty on heittämällä parasta!
Tuotiin kotiovelle höyryävän kuumana ja pesee sun kotipitsan mennen tullen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säälin myös sinua.
Teen pizzani itse.
Otan säälisi vastaan ja vastaan tuplasäälillä sulle kun joudut itse vääntämään pizzat.
Minä säälin teitä kun joudutte syömään qlemman sosiaaliluokan murkinoita. Hovikokin hanhenmaksapyre toffeekarpalo kastikkeella ja sinisammen mädillä oli tämän päivän ensimmäinen ateria.
Kummasti sulla riittää vaan virtaa siellä teltassa asuessa näihin jatkuviin tyhmiin aloituksiin...kastike teltta viime yönä? 😁
Vierailija kirjoitti:
Kummasti sulla riittää vaan virtaa siellä teltassa asuessa näihin jatkuviin tyhmiin aloituksiin...kastike teltta viime yönä? 😁
Tuo on varsin erikoinen elämäntapaintiaani kun asuu kuulemma teltassa mutta sillä on iso tontti terasseineen ja grillikatoksineen ja nuotiopaikkoineen. Taisipa olla jopa poreallaskin siellä terassilla.
Ei kaikilla ole varaa tilailla pizzoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo on varsin erikoinen elämäntapaintiaani kun asuu kuulemma teltassa mutta sillä on iso tontti terasseineen ja grillikatoksineen ja nuotiopaikkoineen. Taisipa olla jopa poreallaskin siellä terassilla.
Vapun aikaan oli myös huvila merenrannalla 😂
Haista sinä Ap ******, minä syön ylepänä coop roiskelättyä.
Niin! En tiedä onko sulla itselläsi varaa minkäänlaiseen ruokaan, kun kerroit asuvasi teltassa...
Köyhät joutuu syömään näitä halvempia pitsoja.
Vierailija kirjoitti:
99,5% teistä on säälittäviä.
Minunkin mielestäni Suomen tiestö on varsin säälittävässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät joutuu syömään näitä halvempia pitsoja.
Olen köyhä ja palasin näihin roiskeläppiin pitkästä aikaa. Puolitin kuukauden ruokamenoni.
Säästä säälisi niille, joilla ei ole syödä yhtään mitään ruokaa.