Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko valmis elämään puutteessa koko loppuelämäni?

Vierailija
23.05.2016 |

Jos sitoudun tähän ihanaan, rakkaaseen mieheen, joka tulee toimeen vähemmällä seksillä kuin minä... sitoudun käytännössä elämään puutteessa koko loppuikäni. Olenko valmis siihen? Olisitko sinä?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hmm. Minkä ikäsiä olette? Onko teillä lapsia? - aen takaa ihan niinkin yksinkertaita asiaa, että seksuaaliset halut saattavat vaihdella pidemmän ajan kuluessa puolin ja toisin, Mutta toki tuo kysymys "elämään puutteessa loppuelämän" antaa mielikuvan, että voi kyllä olla parempi pysyä sitten vaikka vain ystävinä kuin odottaa, että toinen muuttuisi. - Joudutkin nyt puntaroimaan, että mitä hyviä tai mahd. muita huonoja puolia suhteessanne muutoin on?  Pelkästään seksin varaan rakentuva suhde on minusta vähän köyhä, ellei kyse ole nimenomaisesti seksisuhde. - Mutta on vaikeaa ja yksilöllistä se, kuinka paljon on tarpeeksi.  

Kiitos hyvistä kommenteista. Ollaan yli kolmekymppisiä, ei lapsia, tapailtu n. 8 kuukautta.

Vierailija
22/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin tietysti. Miten tilanne olisi yhtään parempi sinkkuna?

Sinusta en tiedä mutta  itse sain sinkkuna paljon enemmän seksiä kuin nyt parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
03.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisin tietysti. Miten tilanne olisi yhtään parempi sinkkuna?

Sinusta en tiedä mutta  itse sain sinkkuna paljon enemmän seksiä kuin nyt parisuhteessa.

Okei. Itse en saanut sinkkuna koskaan, vaikka aktiivisesti yritin saada

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kahdeksan