Vierailija

Olen reilut 12 viikkoa raskaana enkä todellakaan osannut odottaa että ennen rauhallisesta, kärsivällisestä naisesta tulisi yhtäkkiä kirkuva ja väkivaltainen hullu. Mielialani alkoi heitellä jo ihan alkuraskaudessa ja nyt tuntuu pahenevan vaan.
Tähän mennessä olen mm.
- Yrittänyt pistää meidän keittiön päreiksi paljain käsin
- Käynyt uhittelemassa paikalliselle kaikkien tuntemalle pilvikauppiaalle (kaksimetrinen korsto, voi helvetin helvetti!)
- Töninyt miestäni riidan aikana
- Halunnut tehdä itsemurhan
- Soittanut em. syistä auttavaan puhelimeen kun tuntuu että olen oikeasti tulossa hulluksi
...
Onko kenelläkään muulla ollut näin extremeä hormoniraivoa? En kai ole ihan ainut..? Tai jos olen, niin mitä mun kannattaisi tehdä? Mieheni on täysi enkeli kun kestää tätä.

Kommentit (6)

Vierailija

No olin tulossa kertomaan että esikoista odottaessa sain kerran raivarin jostain ja lukittauduin lopulta vessaan jossa sitten itkeä tihrustaen odotin anteeksipyyntöä mieheltä. En todellakaan muista mitä hän oli tehnyt, mutta sen muistan ettei miesparka uskaltanut koputtaa oveen kun olin ollut niin vihainen. Mutta ap kuulostaa kyllä aika paljon pahemmalta, vaarallisen kuuloista touhua suoraan sanottuna. En osaa kyllä sanoa mikä auttaisi mutta onkohan tuossa riski synnytyksen jälkeiseen masennukseen jos hormonit noin heittelee, ota puheeksi neuvolassa?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Aion puhua asiasta seuraavalla käynnillä. Enkä haluaisi enää yhtään enempää syyttelyä kuin jo kohdistan itse itseeni.
Ap

Vierailija

Kuulostaapa tutulta! Itse potkaisin oveen rei'än, heittelin tavaroita, suunnittelin avioeroa ja itsemurhaa. Enkä edes tajunnut kaiken johtuvan vaan raskaudesta. Onneksi mies jaksoi "oikutteluni". Loppuraskaudesta helpotti eikä tullut synnytyksen jälkeistä masennusta. Itse en uskaltanut puhua asiasta neuvolassa, meinasin kyllä. Suosittelen tietysti sitä sinulle.

Vierailija

Noilla kriteerein saa kyllä vielä abortin päälle 12 vk:kin. Sinuna harkitsisin. Kuinka usein olet käyttänyt huumeita raskausaikana?

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat