Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko lentää Egyptairilla?

Vierailija
23.05.2016 |

Näkyisi olevan halvat liput, mutta en taida uskaltaa varata :/ onko kukaan lentänyt? Jotenkin tuo onnettomuus pelottaa.

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt afrikkalaisilla ja venäläisillä koneilla. Varmaan uskaltaisin myös Egyptairilla. Ehkä onnettomuus välähtäisi mielessä, kun koneeseen nousisin. Norwegianilla on halpoja lentoja, joten jos pelottaa, valitse toinen yhtiö.

Vierailija
2/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellinen ongelma ovat lentokentän työntekijät, eivät itse koneet. Joten valitse kohde tarkoin, jos siis pelottaa. Itse lennän edelleen minne sattuu :D Turkkiin matka varattu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En! Ainakaan ennen kuin onnettomuuden syy selvitetään.

Vierailija
4/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lensin Air Asialla vähän turman jälkeen, vähän kyllä kylmäsi.

Vierailija
5/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi lentää nyt kuin tyyliin Finnairilla jonnekin Lappiin. Nää kaikki lentoturmauutiset saa mut vähän vainoharhaiseksi (vaikka lentäminen onkin turvallisin matkustusmuoto ja blaablaab) :D

Vierailija
6/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla huomenna lento Ranskaan, Nizzaan toki. Silti vähän mietityttää. Toisaalta, kuolla voi ihan missä vaan.

Vierailija
7/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pelkäsin lentämistä kauheasti. Sitten meinasin jäädä auton alle matkalla lentokentälle. Eli tosiaan, missä vaan voi kuolla. Tuo tapahtuma oli jotenkin niin ironinen.

Vierailija
8/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt lentäisi, en ole niin halukas pääsemään hengestäni.

Vierailija
9/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan uskaltaisi. Toisaalta, eihän koneessa tainnut olla vikaa. Pommi voidaan asettaa mihin tahansa koneeseen. Tai vaikka Helsingin metroon.

Vierailija
10/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin, että seuraava isku tehdään turistikohteeseen. Joko koneeseen tai sitten rannalle. Tätä menoa ei kyllä taida Helsinkikään olla turvallinen kohde. Sen verran paljon tullut uutta porukkaa vuoden aikana.

Vierailija
11/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä mä lentää ja matkustella yleisesti uskallan, mutta lentoyhtiöstä olen aina kovin tarkka! Lennän oikeastaan aina vain Finnairilla, pakko silti sanoa ettei noissa viimevuotisissa Turmissakaan kyllä ole koneissa mitään vikaa ollut, joten siltä puolin asiat on ihan hyvin..hulluja ihmisiä nyt on kaikkialla, valitettavasti. Malesian Airlines olis päässy määränpäähänsä kyllä, mikäli idiootit Krimissä ei olis ampunu sitä vahingossa alas. Germanwings olis päässyt myös perille jos ohjaamossa ei olis ollu masnetunutta sairasta hullua Perämiehenä. Germanwingsillä en kyllä lentäis, eivät ilmeisesti ole kovinkaan kiinnostuneita lentäjien terveydestä.

Hyvää matkaa Ap! Halpalenyoyhtiöitä on paljon, esim norwegian!

Vierailija
12/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi. Lennän vain länsimaiden koneilla. Esim. Finnair, Norwegian, BA jne

Vierailija
13/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en uskaltaisi, liikaa ahdistaisi ja säikkyisin joka rasahdusta ja ilmakuoppia. Lentäminen ei muutenkaan ole miellyttävintä puuhaa.

Vierailija
14/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varoa muuten autoon nousemista.

http://www.vaarojensanomat.fi/sahkeuutiset/uutinen/news/liikennekuolema…

Montako suomalaista kuoli terrorien uhrina?

Vierailija
15/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välttäisin tuota firmaa kyllä.

Ainoa kerta kun olen itse todella pelännyt lentokoneessa oli Malaysianin kyydissä kun laskeutuminen ei tajuttoman ukkosmyrskyn vuoksi onnistunut ja ilman turvavöitä olisin lentänyt koneen kattoon -ja silloin oltiin jo hyvin matalalla.

Länsimaisen lentoyhtiön kone alle kun vaan mahdollista.

Vierailija
16/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt kauan sitten.

Lentoemännät ensin tarjoilivat ja sitten kaikki kerääntyivät koneen takaosaan lattialle istuskelemaan. Taisivat laulellakin siinä yhdessä.

Lensin Helsingistä Hurghadaan ja tuollaista oli meno.

Vierailija
17/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höps. Olen lentänyt ja uskaltaisin lentää. Lentokoneissa onnettomuuksia ja muita sattumuksia sattuu kuitenkin aika harvoin verrattuna lentoliikenteen valtavaan määrään ja ne ovat laskusuunnassa.

Vierailija
18/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikkaan että saat norwegianilla halvemmalla lennot. Tai riippuu tietysti kohteesta, lentääkö sinne.

Vierailija
19/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa vinkkiä täältä! Lentämistä en lopeta, mutta valitsen yhtiön huolella.

Vierailija
20/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä varmaan lentäisin, kerranhan täällä vaan eletään! Koko ajan nytkin on satoja arabialaisia koneita ilmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi