Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uskaltaisitko lentää Egyptairilla?

Vierailija
23.05.2016 |

Näkyisi olevan halvat liput, mutta en taida uskaltaa varata :/ onko kukaan lentänyt? Jotenkin tuo onnettomuus pelottaa.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei samantien valitse jotain länsimaista yhtiötä? Tosin Air France taitaa myös epäilyttää...

Vierailija
22/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lensin Egyptairilla pari kuukautta sitten. Tosi hyvä palvelu oli! Nyt ehkä pitäisin vähän taukoa, kunnes selvitetään, miksi tippui.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hysteeristä jos ei uskalla ollenkaan lentää. Pelkästään Euroopan alueella on tänään lennetty yli 20000 lentoa eikä yksikään ole pudonnut.

Vierailija
24/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varaan lomamatkat aina apollomatkoilta koska lennot finnairilla. Eli en nytkään lentäis muulla kun en muulloinkaan.

Vierailija
25/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä nämä hysteerikot kuolevat johonkin, johon eivät kuvitelleet. Esim. syöpään sairastuu ja kuolee tosi moni. Eläkää ennen sairastumista täysillä! T. Yksi sairas ihminen, joka haluaisi matkustaa

Vierailija
26/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pommi laitetaan koneeseen lentokenttä työntekijöiden toimesta, se voidaan laittaa myös siihen rakkaaseen Finnairiin.

Vierailija
27/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lentänyt kaksi kertaa. Ihan hyvin meni kaikki, ruoka oli tosi hyvää. Tästä on kyllä aikaa muutamia vuosia. Taisin olla ainut länkkäri koneessa.

Lentokentän työntekijät olivat aika ahdistavia. Yksi pyysi vaimoksi ja vähän pelotti, kun toisen kyydissä jouduin matkustamaan eri terminaaliin. Hengissä selvisin, kukaan ei edes raiskannut :D

Vierailija
28/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä lensin kerran arabialaisella koneella ja olihan se aika jännä tunne, kun muut siellä rukoili ja itse vaan katseli sivusta :)

Vierailija
29/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ymmärrä tuota Finnairin palvomista! Ei ole edes ekana turvallisuudessa.

Vierailija
30/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua pelottaa aina koneessa, mut silti matkustan. :D hurjin yhtiö millä oon lentäny on turkish airlines.

Vierailija
31/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En uskaltaisi! Hui! Parin viikon päästä lomareissu, en tiiä millä yhtiöllä lennän, pitäis varmaan tarkastaa. Lomalento on. Mutta kaikesta huolimatta sion matkustaa, on se viikko rannalla sen arvoista :)

Vierailija
32/32 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli setä joka pelkäsi kaikkea. Lentämistä, terrorismia ym. Pelkäsi kuolevansa auto-onnettomuudessa. Kuoli sitten nelikymppisenä yksin kotona sydäriin. Olisi kannattanut elää ennen sitä :(

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä seitsemän