I Am Jazz . . . Kuka tai mikä tämä on ?
Joku ohjelma alkoi Frii kanavalta tytöstä nimeltä Jazz. En ymmärrä tämän tarkoitusta. Kuka hän on?
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ärsytä transut, mutta jazz ihmisenä ei ole nainen. Hänellä ei ole naisen aivot, eikä hän ajattele kuin nainen... Hän pitää helyistä ja tekotisseistä + naisten vaatteista. Se ei millään muotoa tarkoita, että on nainen. Naiseus on sisäistä, ei ulkoista. Lakkasin seuraamasta jazzia kun hän räpättää pelkästä ulkomuodosta.
No eiköhän 15v tytöt yleensäkin puhu enemmän vaatteista, helyistä ja ulkomuodosta, kuin sisäisestä naiseuden olemuksestaan...
En minä puhunut ainakaan. Opiskelin eri elämänfilosofioita ja etsin omia arvojani ja pohdin mikä on oma alani ja mitä haluan saavuttaa elämässä.
Puhuinkin 15-vuotiaista tytöistä yleensä, sinä varmaan nuorena filosofinalkuna tiesit, ettet siihen enemmistöön tässä asiassa kuulu :)
Äläpäs siellä yritä jakaa vähemmistöjä ja enemmistöjä. Vain yksi tuntemistani tytöistä oli meikkifeikki muodin orja. Muut olivat "normaaleja" ja keskittyivät harrastuksiin, opiskeluun yms. Jos sinun piiristäsi suurin osa oli meikkifeikki muodin orjia niin se kertoo vain sen, miten pinnallisissa piireissä halusit kasvaa. Me muut kasvoimme omissa syvällisissä ympyröissämme.
Mikä hänen oikea sukunimensä on? Tuo Jennings on tekaistu.
Syyskuu kirjoitti:
Mikä hänen oikea sukunimensä on? Tuo Jennings on tekaistu.
Bloshinsky
Jazz on kyllä nätti, mutta jotenkin mua häiritsee kun se on ihan samannäköinen kuin isänsä.
Jazzin ädillä on melkein aina ne järkyt glitteriluomet, oi miksi?!
Katsoin yhden kauden Jazzia, enkä ymmärtänyt häntä ollenkaan. Hän vain tykkää kaikista naisten hepenistä, muttei selittänyt mitään naisellisesta sielunelämästään.
Sellaiinen peli olii kun jazz rabit. Hemmetin hyvä pelii.
Nyt alkoi uusi kausi. 4 jaksoa tullut, ja sukupuolen korjaus on lähellä . Eilen pohdittiin lääkärin kanssa sitä mistä se tehdään . Penistäkö venyttämällä vai vatsakalvosta. Minusta mielenkiintoista tietää miten toimitaan. Näitä on nykyää paljon
Vierailija kirjoitti:
Voi hyvänen aika. En ymmärrä näiden transujen halua? Mitä he haluavat? Vaihtaa sukupuolta? Miksi? Jos luonto on sinut sellaiseksi luonut, niin miksi muuttaa sitä. Ei vain mene minun kaaliini.
Musta vähän tuntuu, ettei sun kaaliin mene aika montaa muutaakaan asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Onko tällä palstalla transuja?
On varmaan, transvestiitteja on prosentuaalisesti yllättävän paljon. Transsukupuolisia on sitten aika paljon vähemmän. Itse en oikein osaa kutsua itseäni transuksi, koska olen miehenä elävä, miesten vaatteisiin pukeutuva tavismies, jolla on miehen nimi ja henkilötunnus ja liikun porukoissa, joissa vähemmistöistä ei niin välitetä. Pimppi minulla edelleen valitettavasti on, mutta sitä kukaan ei tiedä.
Naiseus on pelkästään biologista. Aivojen sukupuoli on myytti, jota tosin hoetaan vieläkin.