Vierailija

Nytkö vaiko vasta juuri ennen juhlapäivää?

Kommentit (6)

Vierailija

Lähempänä juhlapäivää, mutta niin että silti ehtii varmasti perille. Laittaisin postiin ensi viikon tiistaina tai keskiviikkona

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Lähempänä juhlapäivää, mutta niin että silti ehtii varmasti perille. Laittaisin postiin ensi viikon tiistaina tai keskiviikkona

Ok, kiitos. Omasta juhlasta niin kauan aikaa, että en muista, milloin niitä tuli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Vierailija kirjoitti:

Ei voi odottaa paljon vieraita, jos kutsun saamisen jälkeen jää loppuviikko aikaa järjestellä menoja. Itse sain tänään kutsun tekstarilla.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ei voi odottaa paljon vieraita, jos kutsun saamisen jälkeen jää loppuviikko aikaa järjestellä menoja. Itse sain tänään kutsun tekstarilla.

Ai siis kutsuistako tässä nyt oli kyse? Luulin, että onnittelukortista. Jos kutsut, niin tietysti mahdollisimman pian.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Ai siis kutsuistako tässä nyt oli kyse? Luulin, että onnittelukortista. Jos kutsut, niin tietysti mahdollisimman pian.

Onnitelukortista oli kyse.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat