Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siis nukkuuko jotkut tosiaan monta yötä peräjälkeen samoissa lakanoissa?

Vierailija
23.05.2016 |

Tuttavan mukaan tämä on ihan normaalia, mutta en kyllä itse kehtaisi myöntää tollasta.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käytän yövaatteita, niin ei tarvi vaihtaa joka päivä lakanoita. Menee kuukausi samoilla lakanoilla, yövaatteet on paljon kätevämpi pesaista kun vaihtaa lakanat. Tyynyliinan vaihdan kerran viikossa, tosin joskus sekin on kaksi viikkoa.

Vierailija
22/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä vietin muutama vuosi sitten upean yön yhden kuuluisan julkkiksen kanssa, olen nukkunut samassa lakanassa siitä asti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse käytän yövaatteita, niin ei tarvi vaihtaa joka päivä lakanoita. Menee kuukausi samoilla lakanoilla, yövaatteet on paljon kätevämpi pesaista kun vaihtaa lakanat. Tyynyliinan vaihdan kerran viikossa, tosin joskus sekin on kaksi viikkoa.

Mä en käytä yövaatteita, enkä myöskään vaihda joka päivä lakanoita ;)

Vierailija
24/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ei ole tervettä vaihtaa lakanota päivittäin.

Vierailija
25/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle naiset tuo omat lakanansa mukana. Sillai tulee sopiva vaihtomäärä viikossa eikä tarvitse itse pyykätä.

Vierailija
26/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaihdan parin kuukauden välein. Vastavaihdetut, jäykät lakanat tuntuukin aina aikamoiselta luksukselta, koska sitä kokee niin harvoin. T. yksinasuva 28.v naispuolinen sinkku, joka on laiska huushollaaja

Ei mikään ihme, että olet sinkku!

Vierailija
27/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran viikossa aikuisilta.

Meillä 1v jolta saatan vaihtaa pari kertaa viikossa.

Vierailija
28/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran parissa viikossa tulee vaihdettua. Ei ole koskaan ollut ongelmaa ja ikää jo 30 vuotta.

Vierailija
29/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lakanat on vaihdettava joka päivä, kun on hiilikaivoksessa töissä. Ei muutoin.

Jos olisit hiilikaivoksessa töissä, tietäisit, että siellä käydään pesulla ennen töistälähtöä; 1800- luvulla Saksassa kaivosmiehet olivat suosittuja puolisoehdokkaita mm. puhtautensa takia.

Vierailija
30/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä vietin muutama vuosi sitten upean yön yhden kuuluisan julkkiksen kanssa, olen nukkunut samassa lakanassa siitä asti.

Minä käytän Ovetschkinin paitaa lakanana.

t. Pate

Vierailija
31/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaidetaan lakanat jokaisen seksin jälkeen. Neljä-viisi vaihtoa tulee vuorokaudessa. Touhu on sen verran kiihkeää meillä, että tuppaa paikat sotkeentumaan.😂

Vierailija
32/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vaidetaan lakanat jokaisen seksin jälkeen. Neljä-viisi vaihtoa tulee vuorokaudessa. Touhu on sen verran kiihkeää meillä, että tuppaa paikat sotkeentumaan.😂

Kultaisia suihkuja, yyh...

Vierailija
33/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten kun sperma ja pildejuice tahrat häiritsevät elämää. Kiva painaa pää tyynyyn joka ollut vaimon pepun alla. Kesähelteellä viilentää.

Vierailija
34/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon-kahden välein lakanat, mutta tyynyliina joka hiustenpesun myötä eli 2-3 päivän välein. Täytyy muuten taas pestä täkit, tyynyt ja patjansuojukset/petauspatjat.

Vierailija
35/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattako lakanoita käyttää ollenkaan ? Tulee vain turhaa työtä  vaihtamisesta ja pesemisestä. Niin kauniin vaaleat oli meidänkin petarit ostettaessa.

Vierailija
36/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan varmasti. 

Vierailija
37/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en käytä lakanoita ollenkaan. Olen ommellut sellaisia nukkupusseja itselleni. Sujahdan illalla sellaiseen ja laitan vetoketjun kiinni. Niitä pusseja sitten hinkkaan senkin edestä pesupaljussa.

Äitini, rauha hänen muistolleen, opetti, kuinka elämän saa tuntumaan mahdollisimman vittumaiselta. Näin oli siis silloin, kun vaihdoin lakanat päivittäin. Sitten keksin tän nukkupussin. Sorry äiti.

Vierailija
38/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän suurin osa perheistä tee noin. Kaikki tietävä Martta-liitto neuvoo vaihtamaan lakanat 2-3 vk välein ja tyynyliinat voi vaihtaa siinä välissä kerran.

Lakanoiden vaihto 3 vk välein on riittävä, jos peseydytään normaalisti. Pyykinpesu kuormittaa luontoa ja lakanat kuluvat pesussa, joka taas lisää entisestään luonnonvarojen käyttöä. Onko meillä siihen varaa, kun seuraavillekin sukupolville pitäisi jättää jotakin luonnonvaroista.

Vierailija
39/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on maatila ja niissä töissä sotkeentuu.. vaihdan lakanat aamulla heti herättyämme ja illalla ennen kuin menemme nukkumaan..on sitten varmasti siistiä..sama rytmi meillä on navetallakin.

Et ole suihkusta kuullut? Ja onko ne päiväunet (?) pakko nukkua lakanoiden välissä sängyssä?

Vierailija
40/42 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on vain uskomus, sillä oikeasti yövaatteet lisäävät sängyn bakteerikantaa. Alastomana nukkuminen on puhtaampaa sekä terveellisempää iholle. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän yksi