Vierailija

Tapaamme harvoin seksin merkeissä. Olisin jo halunnut unohtaa koko miehen, mutta kun pari lupaavaa tapailua meni puihin ja mies otti yhteyttä, ajattelin olevan se ja sama, että jatketaan siitä, mihin joskus jäätiin. Vaihtoehdot olla kokonaan ilman seksiä tai sitten sitä on edes joskus tuon miehen kanssa.Nuo kaksi tapailua olivat pelkkää kaveruutta, ei tullut mitään vetovoimaa välille.

Sivut

Kommentit (168)

Vierailija

Miten voit edes panna jos ei mitään vetovoimaa? Itse etsin pelkkää panokaveria tällä hetkellä, yllättävän vaikeaa löytää vaikka ihan mukiinmenevä nainen olen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Olen ihmetellyt näitä miehiä, joille riittää kaveruus. Mulle naisena saan kaveritarpeen tyydytettyä naisten kanssa, mieheltä haluan jotain muutakin. Yksi mies halusi vain harrastusseuraa, toinen kävi luonani ruokailemassa monet kerrat ja olin ilmaisena terapeuttina. Seksiä ei siis kummankaan kanssa. Kun aloin tuntea ihastumisen oireita, katosivat molemmat miehet.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Miten voit edes panna jos ei mitään vetovoimaa? Itse etsin pelkkää panokaveria tällä hetkellä, yllättävän vaikeaa löytää vaikka ihan mukiinmenevä nainen olen.

Siis tarkoitin sitä, että vaikeaa löytää vetovoiman synnyttävää panokaveria. Kyllähän niitä muuten olisi.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Siis tarkoitin sitä, että vaikeaa löytää vetovoiman synnyttävää panokaveria. Kyllähän niitä muuten olisi.

Mulla on tuollainen panokaveri.

Vierailija

Minulle kävi noin monta kertaa peräkkäin, eli kelpasin miehille vain seksisuhteeseen. Oli pakko lopettaa miehiin tutustuminen, koska tuli niin arvoton olo lopulta. En tiedä vieläkään vuosien kuluttua mikä minussa on niin vialla etten kumppaniksi kelpaa.

Vierailija

Mulla on vähän samaa ongelmaa, tosin kai pitää olla tyytyväinen että olen kelvannut edes panokaveriksi. Naama ei vaan riitä seurusteluun.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mulla on vähän samaa ongelmaa, tosin kai pitää olla tyytyväinen että olen kelvannut edes panokaveriksi. Naama ei vaan riitä seurusteluun.

Ei siitä miehen kelpuuttamisesta vaan voi olla tyytyväinen, koska panokaveriksi joutuminen kielii juuri rumuudesta ja kunnioituksen puutteesta. Jos on tavallisen näköinen nainen on miehillä vaihtoehtona parisuhde TAI pelkkä kaveruus, mutta ne rumimmat naiset juuri otetaan seksisuhteisiin.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vielä ankeampaa on, kun ei kelpaa edes panosuhteeseen, vaan pelkästään kertapanoon. :(

Se on kaikista pahin. Tietää hyvin miten alatasoinen naisena on kun ei kelpaa edes seksiin uudelleen :(

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vielä ankeampaa on, kun ei kelpaa edes panosuhteeseen, vaan pelkästään kertapanoon. :(

Sitten on jotain oikeasti vialla

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia mikä se voisi olla? Itselleni on käynyt usemman kerran niin. Olen ihan tavallisen näköinen, hoikka ja normaali nainen. Mutta miehiä ei ole kiinnostanut kuin yhden yön juttu kertaalleen. Ehkä olen sitten huono seksissä, mutta toisaalta takana on niitä seksisuhteitakin, joten en ymmärrä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Veikkauksia mikä se voisi olla? Itselleni on käynyt usemman kerran niin. Olen ihan tavallisen näköinen, hoikka ja normaali nainen. Mutta miehiä ei ole kiinnostanut kuin yhden yön juttu kertaalleen. Ehkä olen sitten huono seksissä, mutta toisaalta takana on niitä seksisuhteitakin, joten en ymmärrä.

No miks ne seksisuhteet on loppunut?

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

No miks ne seksisuhteet on loppunut?

Lopetin itse ne, en enää jaksanut niissä elämänvaiheissa sellaisia järjestelyjä. Pisin kesti miltei 2 vuotta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin kai sitten. Kun vain tietäisi mikä.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Niin kai sitten. Kun vain tietäisi mikä.

Niinpä. Helpointa on ollut lopettaa seksin harrastaminen kokonaan, eipä ainakaan tarvitse miettiä mikä itsessä on vialla kun voi vain kieltäytyä seksiehdotuksista yksipuolisesti. Hah!

Sivut

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat