Onhan se ankeaa myöntää kelpaavansa vain panosuhteeseen
Tapaamme harvoin seksin merkeissä. Olisin jo halunnut unohtaa koko miehen, mutta kun pari lupaavaa tapailua meni puihin ja mies otti yhteyttä, ajattelin olevan se ja sama, että jatketaan siitä, mihin joskus jäätiin. Vaihtoehdot olla kokonaan ilman seksiä tai sitten sitä on edes joskus tuon miehen kanssa.Nuo kaksi tapailua olivat pelkkää kaveruutta, ei tullut mitään vetovoimaa välille.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Kelpaisipa edes panokaveriksi
Niinpä.
Ikisinkkumies
Olen tavallinen nainen, enkä kelvannut alkoholistimiehelle kuin panokaveriksi. Ja juttelemaan joka päivä vuoden ajan.
Miten alas pitäisi tässä vielä tasoaan laskea, jos ei housuunsa kuseva ja juoppoputkassa aikaansa viettävä mies ole vielä tarpeeksi alhaalla?
Kuollut mies? Subu-nisti?
Ehkä pitää vaan hyväksyä, että rakkaus on niitä varten, jotka kelpaa telkariin tms.
Vierailija kirjoitti:
Olen tavallinen nainen, enkä kelvannut alkoholistimiehelle kuin panokaveriksi. Ja juttelemaan joka päivä vuoden ajan.
Miten alas pitäisi tässä vielä tasoaan laskea, jos ei housuunsa kuseva ja juoppoputkassa aikaansa viettävä mies ole vielä tarpeeksi alhaalla?
Kuollut mies? Subu-nisti?Ehkä pitää vaan hyväksyä, että rakkaus on niitä varten, jotka kelpaa telkariin tms.
Olen tavallinen nainen, enkä kelvannut mt-ongelmaiselle, reilusti ylipainoiselle eikä koskaan seurustelleelle miehelle kuin kertapanoksi "jos ketään muuta en saisi". Tein miehelle itse aloitteen, koska olin ihastunut tutustumisemme jälkeen, mutta hän ei ollut minusta kiinnostunut.
Että ei, minäkään en tiedä miten alas pitää omaa tasoaan laskea että kelpaisi miehelle parisuhteeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kovasti haluaisin parisuhteen, mutta naiset eivät halua. Ainakaan mun kanssa
M29
Yritäpä lähestyä niitä ihan tavallisen näköisiä naisia vaihteeksi.
No niin olen tehnytkin koko ajan
Onko sinullekin "tavallisen näköinen" nainen hoikka, keskiverrot/isot rinnat, keskivertoa kauniimpi kasvoiltaan ja sellainen, jota 99 % muistakin miehistä haluaa?
Ei, silloinhan se ei olisi tavallisen näköinen? Ihme logiikka sulla. Naiset ovat olleet hoikkia, normaalipainoisia, pullukoita, lihaksikkaita ja rinnoiltaan hyvin pienestä tosi suureen. Ainoa keksimäni yhdistävä juttu on suhtautuminen muhun :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mä kovasti haluaisin parisuhteen, mutta naiset eivät halua. Ainakaan mun kanssa
M29
Onko sinullekin "tavallisen näköinen" nainen hoikka, keskiverrot/isot rinnat, keskivertoa kauniimpi kasvoiltaan ja sellainen, jota 99 % muistakin miehistä haluaa?
Ei, silloinhan se ei olisi tavallisen näköinen? Ihme logiikka sulla. Naiset ovat olleet hoikkia, normaalipainoisia, pullukoita, lihaksikkaita ja rinnoiltaan hyvin pienestä tosi suureen. Ainoa keksimäni yhdistävä juttu on suhtautuminen muhun :D
Provoatko tahallasi vai oletko muuten vain tyhmä? Tavallisen näköinen oli "tavallisen näköinen" koska miehet aliarvioivat aina naisten tason ulkonäöllisesti. Valtaosa miehistä valehtelee haluavansa sellaisen ihan tavallisen näköisen naapurintytön, kun todellisuudessa naiset, joista miehet kiinnostuvat ovat aina tavallista naista kauniimpia kasvoiltaan. Kyse on juuri kasvoista, ei vartalosta.
Tutkitusti miehille merkitsee naisen kasvojen kauneus eniten parisuhteita ajatellessa. Keholla on merkitystä vain yhden illan jutuissa kasvoja enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Provoatko tahallasi vai oletko muuten vain tyhmä? Tavallisen näköinen oli "tavallisen näköinen" koska miehet aliarvioivat aina naisten tason ulkonäöllisesti. Valtaosa miehistä valehtelee haluavansa sellaisen ihan tavallisen näköisen naapurintytön, kun todellisuudessa naiset, joista miehet kiinnostuvat ovat aina tavallista naista kauniimpia kasvoiltaan. Kyse on juuri kasvoista, ei vartalosta.
Tutkitusti miehille merkitsee naisen kasvojen kauneus eniten parisuhteita ajatellessa. Keholla on merkitystä vain yhden illan jutuissa kasvoja enemmän.
Oletpa herttainen. En osaa arvioida naisten tasoja muutenkaan, joten ehkä sitten aliarvioin. Tosin ei tule mieleen tilannetta, jossa nainen olisi ollut muuten hyvä, mutta kasvoiltaan riittämätön. Kunhan ei näytä vittuuntuneelta jatkuvasti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M29
Oletpa herttainen. En osaa arvioida naisten tasoja muutenkaan, joten ehkä sitten aliarvioin. Tosin ei tule mieleen tilannetta, jossa nainen olisi ollut muuten hyvä, mutta kasvoiltaan riittämätön. Kunhan ei näytä vittuuntuneelta jatkuvasti
Yleensä jos nainen näyttää vittuuntuneelta on se tapa kertoa muille, että haluaa lähtökohtaisestikin olla rauhassa eikä etsi seuraa.
Monet miehet eivät kelpaa edes siihen panosuhteeseen, joten olisit tyytyväinen.
Ja siihen "pano suhteesee" on pakko suostua koska...? Vähä niinku itsekunnioitusta peliin, ette kai arvota itseänne jonkun miehen/miesten kautta...?
Vierailija kirjoitti:
Ja siihen "pano suhteesee" on pakko suostua koska...? Vähä niinku itsekunnioitusta peliin, ette kai arvota itseänne jonkun miehen/miesten kautta...?
Se itsekunnioitus menee jo aika tehokkaasti kankkulan kaivoon siinä vaiheessa kun mies oikean tapailun ja parin seksikerran jälkeen ehdottaa seksisuhteessa jatkamista, mutta ei kelpuuta parisuhteeseen.
Tästä ketjusta huokuu naisten tyhmyys. Ensin pannaan ja sitten vasta mietitään suhdetta. Naisilla ei ole mitään itsekunnioitusta.
Ei ihme että entistä useampi mies on MGTOW koska kukapa viitsisi ruveta elättämään nuoruutensa kullikarusellissa pyörineitä katkeria kolmekymppisiä =)
Minkä näköinen on tavallinen nainen?
Jos ei kauhean kohmelo luonne ole niin ihme, jos ei kelpaa. Tänne yks kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen. Ei ole kasvoiltaan kaunis, mutta ei rumakaan. Juuri sellainen näkymätön ja huomaamaton. Keskipituinen, normaalipainoinen, tavallinen pukeutuminen, jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tavallinen. Ei ole kasvoiltaan kaunis, mutta ei rumakaan. Juuri sellainen näkymätön ja huomaamaton. Keskipituinen, normaalipainoinen, tavallinen pukeutuminen, jne.
Ovatko alla olevat naiset tavallisia vai kauniita?
http://media.gettyimages.com/photos/portrait-of-an-average-female-pictu…
http://i491.photobucket.com/albums/rr274/pikantari/012311121451.jpg
No hitto, onpa meitä "osattomia" paljon. Kun valinnanvaraa on, niin taitaa kohtaaminen olla hankalampaa. Ennen tyydyttiin siihen mitä satuttiin saamaan, kun päämääränä oli naimisiin pääseminen kuolemaakin kauheamman kohtalon, yksin jäämisen, sijaan.
Mä taas tahtoisin löytää ihmisen, jonka kanssa on hyvä olla mutta en kaipaa muuta kuin ns. aikuisten kevytsuhdetta. Voin sitoutua harrastamaan seksiä vain yhden kanssa ja nypppimään rusinat ihmissuhdepullasta, mutta en tahdo mitään kotileikkejä enkä parisuhdepaskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ovatko alla olevat naiset tavallisia vai kauniita?
http://media.gettyimages.com/photos/portrait-of-an-average-female-pictu…
http://i491.photobucket.com/albums/rr274/pikantari/012311121451.jpg
Ensimmäisen kuvan nainen on jo nätti, toinen on tavallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko täältä sivustakin vähän miehen huudella, että jos nainen on sellainen harmaavarpunen, ja itse tiedostaa sen, niin mikset tekisi edes jotain asialle. Naisilla on oikeus ja mahdollisuus meikata itsestään paremman näköinen. Edes vähän paremman näköinen. Sitten voi ottaa ykkösprioriteetikseen treenata itselleen seksikkäämpi ja hoikempi vartalo. Hienoja vaatteita saa kaupasta. Tuossa nyt alkuun muutama konsti kohentaa ulkonäköään. Ei niillä kenestäkään huippumallia tee, mutta varmasti ulkonäkö kohenee.
Vierailija kirjoitti:
Tästä ketjusta huokuu naisten tyhmyys. Ensin pannaan ja sitten vasta mietitään suhdetta. Naisilla ei ole mitään itsekunnioitusta.
Ei ihme että entistä useampi mies on MGTOW koska kukapa viitsisi ruveta elättämään nuoruutensa kullikarusellissa pyörineitä katkeria kolmekymppisiä =)
Paneminen on sentään itsenäinen valinta kun tää miesasiamiesten touhu vaikuttaa toisten syyttelyltä ja toisten valintojen seurauksena tehdyltä "valinnalta".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko täältä sivustakin vähän miehen huudella, että jos nainen on sellainen harmaavarpunen, ja itse tiedostaa sen, niin mikset tekisi edes jotain asialle. Naisilla on oikeus ja mahdollisuus meikata itsestään paremman näköinen. Edes vähän paremman näköinen. Sitten voi ottaa ykkösprioriteetikseen treenata itselleen seksikkäämpi ja hoikempi vartalo. Hienoja vaatteita saa kaupasta. Tuossa nyt alkuun muutama konsti kohentaa ulkonäköään. Ei niillä kenestäkään huippumallia tee, mutta varmasti ulkonäkö kohenee.
Kerro miten voin parantaa sitten itseäni kun on jo hoikka tiimalasivartalo ja meikkaan miten parhaiten osaan? Edelleen täällä sanotaan, että on alatasoinen nainen vaikka olisi jo tehnyt kaikkensa ulkonäkönsä eteen aiemmin.
Tavallisella vaatetuksella tarkoitin kyllä sitä, että pukeutuu keskiverrosti. Ei siis kuulu mihinkään erityiseen ryhmään kuten gootteihin yms.
Jos sulla on sellainen harhaluulo, että vika on misten vaatimustasossa, eikä naisten vaatimustasossa, niin ole hyvä ja tutustupa vaikka tutkimuksiin aiheesta. Miehille kun kelpaisi kyllä melkein mikä nainen tahansa, mutta naisille ei kelpaakaan kuin pitkän vaatimuslistan täyttävä mies. Tästä kertoo sekin, että mies vetää Tinderissä matchin 46 % naisista, mutta naiset vain 14 % miehistä.