Onhan se ankeaa myöntää kelpaavansa vain panosuhteeseen
Tapaamme harvoin seksin merkeissä. Olisin jo halunnut unohtaa koko miehen, mutta kun pari lupaavaa tapailua meni puihin ja mies otti yhteyttä, ajattelin olevan se ja sama, että jatketaan siitä, mihin joskus jäätiin. Vaihtoehdot olla kokonaan ilman seksiä tai sitten sitä on edes joskus tuon miehen kanssa.Nuo kaksi tapailua olivat pelkkää kaveruutta, ei tullut mitään vetovoimaa välille.
Kommentit (168)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi noin monta kertaa peräkkäin, eli kelpasin miehille vain seksisuhteeseen. Oli pakko lopettaa miehiin tutustuminen, koska tuli niin arvoton olo lopulta. En tiedä vieläkään vuosien kuluttua mikä minussa on niin vialla etten kumppaniksi kelpaa.
Ihan sama juttu mulla. Eikä tosiaan ole selvinnyt mikä mussa on sellaista että panosuhde kyllä kelpaa muttei parisuhde. En itse huomaa ja hoksaa mikä mussa on erilaista verrattuna muihin naisiin, siis sellaisiin joiden kanssa kenelläkään ei ole ikinä pelkkä panosuhde mielessä vaan aina miehet haluaa kunnon parisuhteen. Ja ihan parisuhde/perheenisä-tyyppiä nämä munkin tapailemat miehetkin on olleet, mitä nyt jälkeenpäin nähnyt tai kuullut niin jokainen on perustanut perheen.
N39
Kohtalontoveri. Ironisintahan on, että olen ollut itsekin parisuhdekeskeinen ja vakaata elämää arvostava nainen, joka halusi aiemmin omaa jälkikasvuakin. Jostain syystä ne miehet, jotka etsivät itselleen vaimoa ja lastensa äitiä pitivät vain pelkkänä seksuaalisena objektina ja ovat nyttemmin pariutuneet. Minä edelleen ikisinkkuna. Joku voisi ehdottaa, että jospa annan itsestäni vain jonkun helpon kuvan, mutta vaikea sitä on antaa kun on varautunut ja introvertti nainen.
En ole tähän aiemmin kommentoinut mutta kun luin tämän silmään osui tuo luonnehdintasi itsestäsi. Varautunut ja introvertti. Musta tuntuu että ne ovat just niitä ominaisuuksia joita miehet usein eivät toivo lastensa äidille tai vaimolle. Introverttiys toki menee jos ihminen on kuitenkin sosiaalisesti taitava ja/ tai sosiaalinen noin muuten. Varautuneisuus taas ei ole hyvä ominaisuus äidille.
Nämä tapahtuu vaistonvaraisesti nämä valinnat. En osaa muuta tohon kommentoida.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, et jos seksiä ei ole ekoilla treffeillä, ni on suurempi mahdollisuus parisuhteelle. Mies kun ajattelee, et tässähän saa seksiä, ei tarvii siis mitään syvällisempää suhdetta.
:-) onpa simppeli kommentti.
Lisäksi näinhän se ei mene. Mies haluaa parisuhteen ko naisen kanssa jos haluaa. Ihan sama vaikka seksiä olisi ekana iltana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten se on helpon seksisuhteen tarjoamista miehelle kun mies tekee naiselle aloitteen, tapailevat (normaalisti) ja kun seksi tulee kuvioihin mies kertoo haluavansa seksisuhteen? On aika tyhmä olo kun kuvitteli, että mies on etsimässä parisuhdetta kun sellaista tutustumista oli pari kuukautta ennen seksiä. En minä enää lähdekään seksisuhteisiin, mutta noin ne aiemmat seksisuhteet alkoivat. Tuleehan siinä nöyryytetty olo naisena kun kelpaa miehelle siihen, mihin kaikki maailman naiset miehille kelpaavat.
Joku mies voisi vastata tähän. Miksi tuhlaat aikaasi tapailemalla ensin parisuhdemielessä naista, jossa sinua kiinnostaakin vain seksi? Etenkin kun olet miehenä sellainen, että sinulle ei tuota vaikeuksia saada seksiä tai parisuhdetta vaan sinulle löytyy helposti naisia?
No jos mies on aluksi kiinnostunut naisesta parisuhdemielessä, mutta sitten lopulta tuleekin siihen tulokseen, että kemiat eivät kohdanneet, ihastusta ei tullut. Seksiä on sitten tullut jo tässä vaiheessa, ja se oli hyvää, joten mies haluaa ottaa ilon irti niin kauan kuin sitä tulee. Samalla hän tapailee kenties muita naisia parisuhdemielessä ja etsii ihastusta.
Siis mitä hemmettiä, ihan kuin seksi olisi miehelle joku ihmisoikeus jota pitää saada ilman parisuhdetta? Sitä varten on ammatti-ihmisiä olemassa, sinne vaan tatjanan käsittelyyn. Toki tatjanakaan ei sitä seksiä ihmisoikeutena pidä, se haluaa siitä rahaa.
Mikä ihmeen ihmisoikeus jos mies vaan kysyy ja hyväksyy mukisematta kieltävän vastauksen. Lopeta nyt jo toi uhriutuminen ja säälittävä ruikutus.
Siinäpä se onkin kun mies ei kysy eikä kerro yhtään mitään, vaan ainoastaan yrittää muokata parisuhteesta pelkkää panosuhdetta. Sanoisivatkin suoraan haluavansa vain panosuhteen niin mitään ongelmaa ei olisi. Eikä minkäänlaista suhdetta.
Elämä ei ole joko tai. Ei ole niin että irtosuhteita harrastaville ei parisuhde koskaan kelpaa ja toisaalta jopa irtosuhteita karsastavat ihmiset saattavat pettää parisuhteessa. Ei mies välttämättä yritä muokata suhdetta salakavalasti joksikin.
No just sitähän se nimenomaan on kun kuukausien tapailun/seurustelun jälkeen seksi tulee suhteeseen mukaan ja kuin taikaiskusta miehellä ei enää riitä aikaa/kiinnostusta mihinkään muuhun kuin panemiseen. Se on ihan se ja sama mitä ehdottaa (mies siis ei itse ehdota enää mitään muuta) niin ei ehdi/jaksa/huvita. Siihen asti on kuitenkin käyty ihan normisti yhdessä ulkona, syömässä, kahvilla yms. mitä pariskunnat tekee ja samalla tutustuttu toisiimme ja sitten se yhtäkkiä onkin enää paneminen mitä voi tehdä yhdessä.
Miksi mies ei sitten sano jo ensi tapaamisella että pelkkää seksisuhdetta olen vailla, mennäänkö panemaan?
Tää voi tulla vähän yllätyksenä, mut ei se mieskään kaikkea tiedä :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niin on, et jos seksiä ei ole ekoilla treffeillä, ni on suurempi mahdollisuus parisuhteelle. Mies kun ajattelee, et tässähän saa seksiä, ei tarvii siis mitään syvällisempää suhdetta.
Lisäksi näinhän se ei mene. Mies haluaa parisuhteen ko naisen kanssa jos haluaa. Ihan sama vaikka seksiä olisi ekana iltana.
Niin, mut naiselle varmaan selviää se asia paremmin haluaako mies parisuhteen vai ei. Eihän se tosiaan miestä muuta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulle kävi noin monta kertaa peräkkäin, eli kelpasin miehille vain seksisuhteeseen. Oli pakko lopettaa miehiin tutustuminen, koska tuli niin arvoton olo lopulta. En tiedä vieläkään vuosien kuluttua mikä minussa on niin vialla etten kumppaniksi kelpaa.
Ihan sama juttu mulla. Eikä tosiaan ole selvinnyt mikä mussa on sellaista että panosuhde kyllä kelpaa muttei parisuhde. En itse huomaa ja hoksaa mikä mussa on erilaista verrattuna muihin naisiin, siis sellaisiin joiden kanssa kenelläkään ei ole ikinä pelkkä panosuhde mielessä vaan aina miehet haluaa kunnon parisuhteen. Ja ihan parisuhde/perheenisä-tyyppiä nämä munkin tapailemat miehetkin on olleet, mitä nyt jälkeenpäin nähnyt tai kuullut niin jokainen on perustanut perheen.
N39
Kohtalontoveri. Ironisintahan on, että olen ollut itsekin parisuhdekeskeinen ja vakaata elämää arvostava nainen, joka halusi aiemmin omaa jälkikasvuakin. Jostain syystä ne miehet, jotka etsivät itselleen vaimoa ja lastensa äitiä pitivät vain pelkkänä seksuaalisena objektina ja ovat nyttemmin pariutuneet. Minä edelleen ikisinkkuna. Joku voisi ehdottaa, että jospa annan itsestäni vain jonkun helpon kuvan, mutta vaikea sitä on antaa kun on varautunut ja introvertti nainen.
En ole tähän aiemmin kommentoinut mutta kun luin tämän silmään osui tuo luonnehdintasi itsestäsi. Varautunut ja introvertti. Musta tuntuu että ne ovat just niitä ominaisuuksia joita miehet usein eivät toivo lastensa äidille tai vaimolle. Introverttiys toki menee jos ihminen on kuitenkin sosiaalisesti taitava ja/ tai sosiaalinen noin muuten. Varautuneisuus taas ei ole hyvä ominaisuus äidille.
Nämä tapahtuu vaistonvaraisesti nämä valinnat. En osaa muuta tohon kommentoida.
Miehet olivat samanlaisia.
Varautuneisuudella tarkoitin sitä, että minut oppii tuntemaan kunnolla hiljalleen, ei heti alusta lähtien.
M39 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, mut naiselle varmaan selviää se asia paremmin haluaako mies parisuhteen vai ei. Eihän se tosiaan miestä muuta mihinkään.
Nyt en ymmärrä yhtään mitä tarkoitat. ^
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas on enemmän semmonen kuva, et nykynainen varsinkaan alle 30v ei hae parisuhdetta vaan seksiä.
Kaikenikäisissä nyt elävissä naisissa on sekä niitä jotka haluavat tällä hetkellä/useimmiten/täysikuun aikaan/eläissään vain seksisuhdetta että niitä jotka etsivät parisuhdetta. Sama pätee miehiin.
Yleistäminen puoleen maailmaan on turhaa.
Moni puuma tekee ihan samaa: ei halua erektiohäiriömiestä ja panee nuoria miehiä joihin hänellä ei olisi edes saumoja, jos miehillä olisi jotain standardeja. Moralisoidaanko nyt sitäkin?