Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onhan se ankeaa myöntää kelpaavansa vain panosuhteeseen

Vierailija
22.05.2016 |

Tapaamme harvoin seksin merkeissä. Olisin jo halunnut unohtaa koko miehen, mutta kun pari lupaavaa tapailua meni puihin ja mies otti yhteyttä, ajattelin olevan se ja sama, että jatketaan siitä, mihin joskus jäätiin. Vaihtoehdot olla kokonaan ilman seksiä tai sitten sitä on edes joskus tuon miehen kanssa.Nuo kaksi tapailua olivat pelkkää kaveruutta, ei tullut mitään vetovoimaa välille.

Kommentit (168)

Vierailija
21/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ankeampaa on, kun ei kelpaa edes panosuhteeseen, vaan pelkästään kertapanoon. :(

Sitten on jotain oikeasti vialla

Veikkauksia mikä se voisi olla? Itselleni on käynyt usemman kerran niin. Olen ihan tavallisen näköinen, hoikka ja normaali nainen. Mutta miehiä ei ole kiinnostanut kuin yhden yön juttu kertaalleen. Ehkä olen sitten huono seksissä, mutta toisaalta takana on niitä seksisuhteitakin, joten en ymmärrä.

No miks ne seksisuhteet on loppunut?

Lopetin itse ne, en enää jaksanut niissä elämänvaiheissa sellaisia järjestelyjä. Pisin kesti miltei 2 vuotta.

No älä sit valita siinä jos oot jopa 2 vuoden suhteessa ollu ja vieläpä ihan itse lopettanu.

Vierailija
22/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä ankeampaa on, kun ei kelpaa edes panosuhteeseen, vaan pelkästään kertapanoon. :(

Veikkauksia mikä se voisi olla? Itselleni on käynyt usemman kerran niin. Olen ihan tavallisen näköinen, hoikka ja normaali nainen. Mutta miehiä ei ole kiinnostanut kuin yhden yön juttu kertaalleen. Ehkä olen sitten huono seksissä, mutta toisaalta takana on niitä seksisuhteitakin, joten en ymmärrä.

Lopetin itse ne, en enää jaksanut niissä elämänvaiheissa sellaisia järjestelyjä. Pisin kesti miltei 2 vuotta.

No älä sit valita siinä jos oot jopa 2 vuoden suhteessa ollu ja vieläpä ihan itse lopettanu.

Eli kun naisella on ollut seksisuhteita vuonna X ja nykyisin ei kelpaa enää kuin kertapanoon sitä ei saa vuosina X tapahtuneiden seksisuhteiden takia ihmetellä.

Mikähän helvetti sinussa on oikeasti vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylläpäs joku alapeukuttaa vimmatusti vaikka itse kuitenkin myöntää että on alemman tason nainen. Lol

Vierailija
24/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli kun naisella on ollut seksisuhteita vuonna X ja nykyisin ei kelpaa enää kuin kertapanoon sitä ei saa vuosina X tapahtuneiden seksisuhteiden takia ihmetellä.

Kyllä huomaa että et kelpaa kellekään. Älä pura paskaa oloani muihin, kiitos. :)

Vierailija
25/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te ette kelpaa parisuhteeseen miehelle, niin se tarkoittaa, että mies tietää saavansa tasokkaampaakin. Toisin sanoen mies on tasokkaampi kuin te. Tiputtakaa siis tasoanne valitessanne seuraava mies. Harva mies kun ajattelee, että onpa ruma, olen mieluummin yksin, koska se yksin oleminen on enemmän perseestä kuin mikään muu vaihtoehto.

Sekin on tietty mahdollista, että ulkokuori on kunnossa lyhyeen suhteeseen, mutta persoonallisuus on epäkelpo pitkään suhteeseen. Vaikea sanoa, että tajuaako ikävä ihminen itse olevansa ikävä. Kyllä mä miehenä yritän vältellä kiukuttelijoita ja sekopäitä viimeiseen asti.

Olkaa onnellisia, että olette naisia, koska tilanteessanne oleva mies ei saisi minkäänlaista vastakaikua naisilta, kun naiset pyörivät niiden tasokkaampien miesten kanssa, joita eivät kuitenkaan loppupeleissä lopulta voi saada.

Vierailija
26/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä huomaa että et kelpaa kellekään. Älä pura paskaa oloani muihin, kiitos. :)

Juurihan tässä olenkin koko ajan halunnut selvittää, että mikä minussa on vialla :D Pysyt hienosti keskustelussa kärryillä, not.

Vierailija
27/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos te ette kelpaa parisuhteeseen miehelle, niin se tarkoittaa, että mies tietää saavansa tasokkaampaakin. Toisin sanoen mies on tasokkaampi kuin te. Tiputtakaa siis tasoanne valitessanne seuraava mies. Harva mies kun ajattelee, että onpa ruma, olen mieluummin yksin, koska se yksin oleminen on enemmän perseestä kuin mikään muu vaihtoehto.

Sekin on tietty mahdollista, että ulkokuori on kunnossa lyhyeen suhteeseen, mutta persoonallisuus on epäkelpo pitkään suhteeseen. Vaikea sanoa, että tajuaako ikävä ihminen itse olevansa ikävä. Kyllä mä miehenä yritän vältellä kiukuttelijoita ja sekopäitä viimeiseen asti.

Olkaa onnellisia, että olette naisia, koska tilanteessanne oleva mies ei saisi minkäänlaista vastakaikua naisilta, kun naiset pyörivät niiden tasokkaampien miesten kanssa, joita eivät kuitenkaan loppupeleissä lopulta voi saada.

Miksi sitten joillain hyvännäköisillä miehillä on vaatimattoman näköinen kumppani? Mies voisi saada koska tahansa kauniimman ja mukavamman.

Vierailija
28/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten joillain hyvännäköisillä miehillä on vaatimattoman näköinen kumppani? Mies voisi saada koska tahansa kauniimman ja mukavamman.

Koska maailma ei ole binäärinen eivätkä ihmiset ole toistensa klooneja eikä todennäköisyys tarkoita pakkoa. Ulkonäkö ei ole aina se tärkein asia, edes miehelle. Tokihan on aina mahdollista, että Brad Pitt valitsee juuri sinut, mutta ei pitäisi tulla yllätyksenä, jos se ei soitakaan perääsi yhden illan suhteen jälkeen. Jotain pidempikestoista kaipaavan kannattaisi mieluummin yrittää iskeä sitä näkymätöntä Penaa, kun ei kaikki naiset voi mitenkään saada Bradia.

Vierailija
29/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en ainakaan edes etsi parisuhdetta, ja olen mies. Viihdyn paremmin suhteessa jossa ei tarvitse sitoutua.

Vierailija
30/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska maailma ei ole binäärinen eivätkä ihmiset ole toistensa klooneja eikä todennäköisyys tarkoita pakkoa. Ulkonäkö ei ole aina se tärkein asia, edes miehelle. Tokihan on aina mahdollista, että Brad Pitt valitsee juuri sinut, mutta ei pitäisi tulla yllätyksenä, jos se ei soitakaan perääsi yhden illan suhteen jälkeen. Jotain pidempikestoista kaipaavan kannattaisi mieluummin yrittää iskeä sitä näkymätöntä Penaa, kun ei kaikki naiset voi mitenkään saada Bradia.

Kuten arvelinkin. No, kaipa minäkin joskus löydän vielä itselleni mukavan miehen, joka haluaisi ainakin sen seksisuhteen.

Vierailija
31/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehet eivät enää halua parisuhteita?

Itse olen onnellisesti naimisissa. Jos jostakin ihme syystä minulle ja vaimolleni tulisi ero, en välttämättä haluaisi parisuhdetta enää koskaan. En kyllä seksisuhdettakaan. Tunnen monia ikäisiäni miehiä, joissa ei sinänsä ole välttämättä mitään vikaa - ihan mukavia, fiksuja perusmiehiä, akateemisia, urheilullisia - mutta eivät vaan halua lainkaan parisuhdetta.

Hengailevat keskenään, harrastavat, asuvat yksiöissään ja pitävät korkeintaan lemmikkiä. Kukaan ei halua eikä haaveile parisuhteesta, eivätkä kaikki tavoittele seksisuhteitakaan. Naisten seura ei vaan heitä kiinnosta.

Älkää tunteko huonoa omaatuntoa sinkkuudesta, ei se ole pelkkää parisuhteettomuutta. Teissä ei varmastikaan ole mitään vikaa.

Elämänmittaisesta sinkkuudesta vaan taitaa olla tulossa se uusi normaali.

Vierailija
32/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

M35 kirjoitti:

Ehkä miehet eivät enää halua parisuhteita?

Itse olen onnellisesti naimisissa. Jos jostakin ihme syystä minulle ja vaimolleni tulisi ero, en välttämättä haluaisi parisuhdetta enää koskaan. En kyllä seksisuhdettakaan. Tunnen monia ikäisiäni miehiä, joissa ei sinänsä ole välttämättä mitään vikaa - ihan mukavia, fiksuja perusmiehiä, akateemisia, urheilullisia - mutta eivät vaan halua lainkaan parisuhdetta.

Hengailevat keskenään, harrastavat, asuvat yksiöissään ja pitävät korkeintaan lemmikkiä. Kukaan ei halua eikä haaveile parisuhteesta, eivätkä kaikki tavoittele seksisuhteitakaan. Naisten seura ei vaan heitä kiinnosta.

Älkää tunteko huonoa omaatuntoa sinkkuudesta, ei se ole pelkkää parisuhteettomuutta. Teissä ei varmastikaan ole mitään vikaa.

Elämänmittaisesta sinkkuudesta vaan taitaa olla tulossa se uusi normaali.

Ehkä pitäisi naisena alkaa ajattelemaan samalla tavalla, olen kuvailemiasi miehiä vastaava naispuolinen henkilö. Tietysti sillä erotuksella, että olen parisuhdetta etsinyt.

Vierailija
33/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä kovasti haluaisin parisuhteen, mutta naiset eivät halua. Ainakaan mun kanssa

M29

Vierailija
34/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mä kovasti haluaisin parisuhteen, mutta naiset eivät halua. Ainakaan mun kanssa

M29

Yritäpä lähestyä niitä ihan tavallisen näköisiä naisia vaihteeksi.

Vierailija
35/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Ne tavallisen näköiset naiset käy panemassa niitä huippumallimiehiä ja toivovat niiltä parisuhdetta, joten hankala niitä on lähestyä.

Vierailija
36/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kaikista pahin. Tietää hyvin miten alatasoinen naisena on kun ei kelpaa edes seksiin uudelleen :(

Haloo nyt. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, eivätkä kaikki halua edes seksissä pysyviä suhteita. Varsinkin jos on hyvin sitoutumiskammoinen niin mieluummin harrastaa irtosuhteita. Ei se kerro välttämättä sinusta yhtään mitään, vaan ennemminkin siitä toisesta osapuolesta.

Vierailija
37/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

Ne tavallisen näköiset naiset käy panemassa niitä huippumallimiehiä ja toivovat niiltä parisuhdetta, joten hankala niitä on lähestyä.

No minä olen ihan itse tavallisena naisena tehnyt aloitteita ja ne tavalliset miehet kelpuuttavat vain kauneimmat naiset. Että en jaksa tosiaan enää sen takia tuntea sympatiaa miessinkkuja kohtaan.

Jotenkin säälittävää, että miessinkut kuvittelisivat saavansa jonkun kovan tason naisen kiinnostumaan.

Vierailija
38/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

No niin olen tehnytkin koko ajan

Vierailija
39/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M29

No niin olen tehnytkin koko ajan

Onko sinullekin "tavallisen näköinen" nainen hoikka, keskiverrot/isot rinnat, keskivertoa kauniimpi kasvoiltaan ja sellainen, jota 99 % muistakin miehistä haluaa?

Vierailija
40/168 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on kaikista pahin. Tietää hyvin miten alatasoinen naisena on kun ei kelpaa edes seksiin uudelleen :(

Haloo nyt. Ihmisillä on erilaisia elämäntilanteita, eivätkä kaikki halua edes seksissä pysyviä suhteita. Varsinkin jos on hyvin sitoutumiskammoinen niin mieluummin harrastaa irtosuhteita. Ei se kerro välttämättä sinusta yhtään mitään, vaan ennemminkin siitä toisesta osapuolesta.

Aika tsäkä törmätä vuosien aikana vain niihin miehiin, jotka etsisivät muka pelkkää irtoseksiä. Sanoisin jopa, että lopulta mahdotonta. Naisessa se vika on.