Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

6-vuotias: äiti jää tänne mummille, en halua että lähdet

Vierailija
22.05.2016 |

Onko normaalia reagoida noin? Ovat nähneet noin parin kuukauden välein viimeaikoina, aiemmin useamminkin. Isovelikin oli mukana. Menin muutamiksi tunneiks asioille. Ihan hyvin se oli sitten vierailu kuitenkin sujunut, mutta kun äitini on mielestäni hiukan kylmä ihminen... Sanooko teidän lapset mitään tuommoista?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lapsista yksi ei olis alkuun halunnut olla eskarissa millään, joka ilta oli se keskustelu että miks pitää mennä. En epäillyt että siellä mikään vialla oli, lapsi oli aika arka. Sitten kun sai kavereita, niin alkoi viihtymään. Sama lapsi ei olisi halunnut jäädä edes vähäksikään aikaa anopin luokse, vaikka sitten viihtyikin siellä, eikä edes ollut yksin vaan siskonsa kanssa. Jos anoppi tuli meille kotiin hoitamaan, niin silloin ei yhtään haitannut, vaikka olin muutaman yönkin poissa kun jouduin olemaan synnyttämässä. Ehkä lapsesi ei vain haluaisi sinun lähtevän ilman häntä. Onko lapsesi paljon pelkästään sinun seurassasi? Silloin voi olla takertuva sinua kohtaan.

Vierailija
22/22 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minun ja mieheni eli isänsä. Eskariin on aina mennyt mielellään, koska oli kotihoidossa sitä ennen ja kaipasi jo kavereita ja isoveljen esimerkki kai rohkaisi.

Ehken ole nyt kovin huolissani, ajattelen toki, että mikä ei tapa se karaisee, mutta eihän sitä nyt ehdoin tahdoin hlua lastaan millekään altistaa, jos epäilee asioiden olevan oudosti. Mutta en kyllä itsekään oikein tajua, mikä siellä nyt niin kurjaa on (ollut).

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä