Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaarina Hazard - mitä mieltä??

Vierailija
22.05.2016 |

Joku sanoo tyhmäksi. Toiset taas kehuvat. Muistetaan napakasta Halme jutusta joka toi potkut töistä.

Kommentit (129)

Vierailija
21/129 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseään täynnä oleva nettihäirikkö joka höpöttää yksin bussissa.

Unohdit kirjoittaa viestin. Pelkkä allekirjoitus näkyy.

Vierailija
22/129 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai mistä olenko mitä mieltä?

Kaarina Hazard

Ap:llä hiukka otsikko huojuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/129 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään paljon. Fiksuakin fiksumpi nainen. Go girl! Katselin joskus Pressiklubia ihan vain hänen kommentointinsa takia. Nyökyttelin mukana.

Vierailija
24/129 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tony Halme artikkeli on aika pysäyttävä

http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/2010011310917932_k9.shtml

Vierailija
25/129 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
26/129 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Loistava.Veitsen terävä äly. Älykäs toimittajana ja loistava näyttelijä. Olisipa enemmän esillä.

Vierailija
27/129 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelin kysymystä mutta kuin kommentit niin näyttää hänelläkin olevan puolustelijoita kummasti.

Itse en tunne ja kuulin koko Hasardista, vasta kun kusi kuolleen ex-kansanedustajan haudalle vaikka ei ollut vainajaa vielä haudattukaan.

Onhan noissa kommenteissa kerrottu paljon hyvää hänestä. Mutta hänen tekonsa jälkeen selitykset ovat yhtä ontuvia kuin Hitlerin kehuminen luonnonsuojelusta ja tupakointirajoituksista.

Toisiaan en elä Suomessa, niin oli tuo ihminen tuntematon mulle ennen tuo nekrofiilistä kirjallista raiskausta.

Vierailija
28/129 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ainakin Hazard on amatöörinä tehnyt pari todella hyvää leffaroolia. Köngäksen tv-elokuvassa Liian paksu perhoseksi Kaisun rooli ja sitten Härön leffassa Postia pappi Jaakobille, vapautetun elinkautisvangin roolissa. Molemmat oli rauhallisesti ja koskettavasti tehtyjä. Älykäs nainen.

Vierailija
29/129 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ainakin Hazard on amatöörinä tehnyt pari todella hyvää leffaroolia. Köngäksen tv-elokuvassa Liian paksu perhoseksi Kaisun rooli ja sitten Härön leffassa Postia pappi Jaakobille, vapautetun elinkautisvangin roolissa. Molemmat oli rauhallisesti ja koskettavasti tehtyjä. Älykäs nainen.

Hilerkin asetti ankarat rangaistukset eläinrääkkäyksestä ja perusti luonnonsuojelualueita.

Vierailija
30/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ton Halme jutun jälkeen oon suhtautunut Hazardiin samoin kuin Matti Nykäseen.

Hazardin kummallisia kommenteja ja muille avautumattomia näkökulmia näkee myös facen keskusteluissa.

Vierailija
31/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halmettahan ei voi tarpeeksi pilkata niin jo siksi jees nainen.

Vierailija
32/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hazardia saa ja pitää vihata omien kommenttiensa vuoksi. Esimerkiksi kuolleesta Halmeesta. Mamubatja joka kutsuu suomalaisia terroristeiksi. Sinänsä ihmeellistä, koska olin varma, että rekkalesbo kyseessä. Sekarotuisia ( ?) lapsiakin hänellä käsittääkseni on.

Vierailija
33/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistaa sen, että rumakin nainen voi päästä televisioon. Suomi on edistyksellinen maa.

Vierailija
34/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa videolla Kaarina Hazard laittaa proffalle luun kurkkuun.

Vierailija
35/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kukas Hazardi?

Vierailija
36/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hazardia saa ja pitää vihata omien kommenttiensa vuoksi. Esimerkiksi kuolleesta Halmeesta. Mamubatja joka kutsuu suomalaisia terroristeiksi. Sinänsä ihmeellistä, koska olin varma, että rekkalesbo kyseessä. Sekarotuisia ( ?) lapsiakin hänellä käsittääkseni on.

Halme häpeällisesti tappoi itsensä koska ei kestänyt kohdata tekojensa seurauksia. Raukka, joka oli väkivaltainen. Rasis*ti ja naistenvihaaja. Nautin aina ku lehdet piilovittuilivat viikingille haastatteluissa, missä tämä ei saanut enää järjellistä lausetta suustaan.

Kuolleista ei pitäisi tehdä pilkkaa.

Vierailija
37/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastenmielinen musumatto

Vierailija
38/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruma,lihava, tyhmä ja äärimmäisen vastenmielinen pösilö.

Vierailija
39/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentti katosi :D  . Eli siis, eikö kukaan fundeeraa KH:n kirjoitusta Halmeesta kuten mä sen näen? KH kritisoi persujen toimintaa, eli kuinka röyhkeästi poliitikot hyväksikäyttivät Halmetta oman agendansa edistämiseksi.

Vierailija
40/129 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin telkkarissa vaikuttaa koko ajan siltä, että häntä ärsyttää muiden (hänen mielestään) typerät kommentit ja haluaa päästä sanomaan miten asiat oikeasti ovat. Pahantuulisen ja -sisuisen oloinen ihminen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi seitsemän