Kaarina Hazard - mitä mieltä??
Joku sanoo tyhmäksi. Toiset taas kehuvat. Muistetaan napakasta Halme jutusta joka toi potkut töistä.
Kommentit (129)
Vierailija kirjoitti:
Ai mistä olenko mitä mieltä?
Kaarina Hazard
Ap:llä hiukka otsikko huojuu.
Minä tykkään paljon. Fiksuakin fiksumpi nainen. Go girl! Katselin joskus Pressiklubia ihan vain hänen kommentointinsa takia. Nyökyttelin mukana.
Tony Halme artikkeli on aika pysäyttävä
http://www.iltalehti.fi/kolumnistit/2010011310917932_k9.shtml
Loistava.Veitsen terävä äly. Älykäs toimittajana ja loistava näyttelijä. Olisipa enemmän esillä.
Ihmettelin kysymystä mutta kuin kommentit niin näyttää hänelläkin olevan puolustelijoita kummasti.
Itse en tunne ja kuulin koko Hasardista, vasta kun kusi kuolleen ex-kansanedustajan haudalle vaikka ei ollut vainajaa vielä haudattukaan.
Onhan noissa kommenteissa kerrottu paljon hyvää hänestä. Mutta hänen tekonsa jälkeen selitykset ovat yhtä ontuvia kuin Hitlerin kehuminen luonnonsuojelusta ja tupakointirajoituksista.
Toisiaan en elä Suomessa, niin oli tuo ihminen tuntematon mulle ennen tuo nekrofiilistä kirjallista raiskausta.
No ainakin Hazard on amatöörinä tehnyt pari todella hyvää leffaroolia. Köngäksen tv-elokuvassa Liian paksu perhoseksi Kaisun rooli ja sitten Härön leffassa Postia pappi Jaakobille, vapautetun elinkautisvangin roolissa. Molemmat oli rauhallisesti ja koskettavasti tehtyjä. Älykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
No ainakin Hazard on amatöörinä tehnyt pari todella hyvää leffaroolia. Köngäksen tv-elokuvassa Liian paksu perhoseksi Kaisun rooli ja sitten Härön leffassa Postia pappi Jaakobille, vapautetun elinkautisvangin roolissa. Molemmat oli rauhallisesti ja koskettavasti tehtyjä. Älykäs nainen.
Hilerkin asetti ankarat rangaistukset eläinrääkkäyksestä ja perusti luonnonsuojelualueita.
Ton Halme jutun jälkeen oon suhtautunut Hazardiin samoin kuin Matti Nykäseen.
Hazardin kummallisia kommenteja ja muille avautumattomia näkökulmia näkee myös facen keskusteluissa.
Halmettahan ei voi tarpeeksi pilkata niin jo siksi jees nainen.
Hazardia saa ja pitää vihata omien kommenttiensa vuoksi. Esimerkiksi kuolleesta Halmeesta. Mamubatja joka kutsuu suomalaisia terroristeiksi. Sinänsä ihmeellistä, koska olin varma, että rekkalesbo kyseessä. Sekarotuisia ( ?) lapsiakin hänellä käsittääkseni on.
Todistaa sen, että rumakin nainen voi päästä televisioon. Suomi on edistyksellinen maa.
Tuossa videolla Kaarina Hazard laittaa proffalle luun kurkkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hazardia saa ja pitää vihata omien kommenttiensa vuoksi. Esimerkiksi kuolleesta Halmeesta. Mamubatja joka kutsuu suomalaisia terroristeiksi. Sinänsä ihmeellistä, koska olin varma, että rekkalesbo kyseessä. Sekarotuisia ( ?) lapsiakin hänellä käsittääkseni on.
Halme häpeällisesti tappoi itsensä koska ei kestänyt kohdata tekojensa seurauksia. Raukka, joka oli väkivaltainen. Rasis*ti ja naistenvihaaja. Nautin aina ku lehdet piilovittuilivat viikingille haastatteluissa, missä tämä ei saanut enää järjellistä lausetta suustaan.
Kuolleista ei pitäisi tehdä pilkkaa.
Ruma,lihava, tyhmä ja äärimmäisen vastenmielinen pösilö.
Kommentti katosi :D . Eli siis, eikö kukaan fundeeraa KH:n kirjoitusta Halmeesta kuten mä sen näen? KH kritisoi persujen toimintaa, eli kuinka röyhkeästi poliitikot hyväksikäyttivät Halmetta oman agendansa edistämiseksi.
Ainakin telkkarissa vaikuttaa koko ajan siltä, että häntä ärsyttää muiden (hänen mielestään) typerät kommentit ja haluaa päästä sanomaan miten asiat oikeasti ovat. Pahantuulisen ja -sisuisen oloinen ihminen.
Unohdit kirjoittaa viestin. Pelkkä allekirjoitus näkyy.