Vierailija

Ite välttelin ekasta alatupsusta lähtien 16v tienoille. Äiti kommentoi saunassa "et oho hoh omapa susta nainen tullut" :) Isän kaa en ole saunassa ollutkaan.

Kommentit (10)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

En ainakaan enää 10-vuotiaana käynyt äitini kanssa saunassa (ilman pyyhkeitä ja niin, ettei oltaisi käyty eri aikaan suihkussa).

Vierailija

Muistan, että äitille oli kova paikka, kun en enää halunnut mennä yhdessä saunaan. Tuli jotenkin ällöttävä olo, kuin olisi halunut kytätä kehitystäni. Vieläkin tuntuu epämielittävältä, jos sellainen tilanne esim. mökillä tulee. Yleensä pidänkin uimapukua. Toisten naisten ja vieraiden miesten kanssa alasti saunominen (partio ja teekkarihengessä) ei ole ollut ongelma.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Muistan, että äitille oli kova paikka, kun en enää halunnut mennä yhdessä saunaan. Tuli jotenkin ällöttävä olo, kuin olisi halunut kytätä kehitystäni. Vieläkin tuntuu epämielittävältä, jos sellainen tilanne esim. mökillä tulee.

Meillä äiti uteli kaikkee tyhmää musta ja etenki kavereista. Vieläkin puhuu tyhmiä mökillä. Synnytyksen jälkeen otti jopa puheeksi väljyyden ja kuivat paikat :) Oon 29v.

Vierailija

Lopetin yhteissaunat muistaakseni vasta kun aloin viiltelemään ja piti haavoja piilotella. Eihän ne vanhemmat heti aavistaneet ettei saunaa mukana välttelyni mulla ollut murkkuilun tuomaa vaan piilottelin masennustani. Kyllä sekin lopulta paljastu tosin. Oisinko siis 16-19 vuotiaana välttänyt yhteissaunaa, alussa piilottelun takia ja myöhemmin koska jääneet arvet hävetti. Kun ne vähän haaleni ja pääsin parikymppisenä mt-ongelmista eroon, aloin aas esim. mökillä tulla muiden mukaan saunoon...

Vierailija

Isän kanssa lopetin saunomisen varmaan n. 10 vuotiaana, en muista kylläkään. Äidin kanssa olen aina saunonut ja saunon edelleen yhdessä joitain kertoja vuodessa. Alastomuus kun on luonnollista, mutta muiden miesten juin oman miehen seurassa en kyllä osaisi olla pokkana.

Vierailija

Kyllä ainakin yläasteen vielä saunoin porukoiden kanssa. Lopetin joskus sitten, kun äiti rupesi kerran sanomaan, että ei sun tarvi peitellä, jos sulla on jotain siellä (tarkoitti tamponia). Eikä mulla ollut sillä hetkellä kuukautisia.

13-vuotias poika saunoo ainakin vielä meidän kanssa.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat