Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista voi päätellä naisella olevan tavanomaista väljempi värkki?

Vierailija
22.05.2016 |

Ikä? Lasten lukumäärä? Sohvaperuna-look? Paljastakaa salaisuudet, rakkaat mammat.

Kommentit (102)

Vierailija
81/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkä, kolho nainen ja mulla on tiukka ja napakka, joten ei se koko korreloi. Olenkin harrastellut paljon nuorempana itsetyydytystä ja vahingossa treenannut lihakset rautaisiksi, joten...tässä varmaan tämä minun syy.

Vierailija
82/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen pieni penis on selkeä ongelmakohta. Liittyy usein tuhtiin vartaloon. Pahoitteluni, ap. :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään? Ainut on ehkä ikä, mutta sekään ei ole tae millekään.

Ei todellakaan ole iästä millään tavoin riippuvainen. Minun vanhin kokemukseni on yli viiskymppinen ja värkki oli kireä kuin teinitytöllä, vaikka oli neljän lapsen äiti ja mummokin jo.

Kokemuksia on kymmenistä naisista ja vain yksi oli selkeästi väljä. Tyttö oli parikymppinen, jolla ei ollut minua ennen ollut kuin pari suhdetta, eikä ollut luonnollisesti lapsiakaan. Hän oli hoikka, mutta ei luinen ruipelo, mutta värkki oli kyllä selkeästi väljä. Niin väljä, että minä en keskikokoista aavistuksen isommalla vehkeelläni saanut minkäänlaista tuntumaa, enkä myöskään nautintoa. Muuten ovat värkit olleet melko samanmoisia, ei liian tiukkoja, muttei liian väljiäkään.

Vierailija
84/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salipimut. Kudokset löystyy kyykätessä.

Vierailija
85/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen hoikka, kolme synnytystä. Kaksi miestä ollut ja molemmilla ilmeisesti huono kestävyys kanssani. Max 5min. 

Vierailija
86/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies mainitsee, johtuu siitä että on pienimunainen

Vierailija
87/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään? Ainut on ehkä ikä, mutta sekään ei ole tae millekään.

Ei todellakaan ole iästä millään tavoin riippuvainen. Minun vanhin kokemukseni on yli viiskymppinen ja värkki oli kireä kuin teinitytöllä, vaikka oli neljän lapsen äiti ja mummokin jo.

Kokemuksia on kymmenistä naisista ja vain yksi oli selkeästi väljä. Tyttö oli parikymppinen, jolla ei ollut minua ennen ollut kuin pari suhdetta, eikä ollut luonnollisesti lapsiakaan. Hän oli hoikka, mutta ei luinen ruipelo, mutta värkki oli kyllä selkeästi väljä. Niin väljä, että minä en keskikokoista aavistuksen isommalla vehkeelläni saanut minkäänlaista tuntumaa, enkä myöskään nautintoa. Muuten ovat värkit olleet melko samanmoisia, ei liian tiukkoja, muttei liian väljiäkään.

Se on tutkitusti iästä riippuvainen, ja syytkin tähän tiedetään.  Lantiopohjalihakset surkastuvat iän myötä siinä missä kaikki muutkin lihakset, ja kehon kudokset löystyvät iän myötä, pillussakin. Itsestä yleistäminen tässä aiheessa on typerää, kun asia on tutkittu ja mekanismit ilmiön taustalla tiedossa.

Vierailija
88/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun joku vielä kertoisi, miten nainen itse voisi testata, että onko tiukka vai löysä? Ilman miestä siis? Mites se tehdään siis?

Ei nainen voi tietää ellei saa miestä sitä kertomaan. Minä olen löysä ja silti sormia ei mene kiihottuneenakaan sisälle kuin kaksi, mikä on aika paljon. Ennen seksiä kuvittelin olevani rakenteeltani normaali, mutta se ajatus osoittautui vääräksi.

t. kommentin 16 kirjoittanut.

Kyllä minusta on aika omituista, että tätä kommenttiani on alapeukutettu :D Juuri aiemmin samalla sivulla sanoin juurikin siitä myös, että nainen EI voi tietää ennen seksiä onko löysä vai tiukka.

Kehtaanpa ainakin tunnustaa, että olen löysä ja silti miehet tulevat lyhyessä ajassa!

Vierailija
89/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosuisilla kuulemma väljempi emätin.

Mutta huom!

Iso suu EI TARKOITA HUULTEN KOKOA, USEIN TÄYTELÄISILLÄ HUULILLA VARUSTETTULLA ns. Pusuhuulilla ollut myös täyteläinen pillu .

Iso suu tarkoittaa suun leveyttä vasemmasta reunasta oikealle.

Katsokaapa, joillain todella leveä suu ja kun se aukeaa, sinnehän sopii leipä kerralla.

Täyteläisistä huulista sanotaan, että niissä ylä- ja alahuuli ovat yhtä paksut ja ylähuulessa symmetrinen kaunis malli.

Vierailija
90/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kymmeniä kertoja kuultu: laihoilla ja alipainoisilla , iästä riippumatta on vitussa hyvin tilaa.

Se venyy ja paukkuu kun pillupierut raikaa

Vierailija
91/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysäpilluiset täällä vinkuvat että peniksen koosta vain on kiinni, mutta mites kun keskivertoa selvästi pidempi ja paksumpikin on joissain lörpsähtäneissä tortuissa niin vailla puristusta, että ei tiedä itkeäkö vai nauraako. 

Vierailija
92/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta vaikka nainen hallitsisi hyvin lantiopohjan lihaksensa ei se puristuskaan auta miehen kannalta välttämättä.

Rakenteellinen löysyys on silti haitta, josta mies voi oikeutetusti infota naista jokaisella seksikerralla aina uudelleen.

Vierailija
93/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mutta vaikka nainen hallitsisi hyvin lantiopohjan lihaksensa ei se puristuskaan auta miehen kannalta välttämättä.

Rakenteellinen löysyys on silti haitta, josta mies voi oikeutetusti infota naista jokaisella seksikerralla aina uudelleen.

Ja sekin vielä, että seksin määrä ei omalla kohdallani ole vaikuttanut. Kun osalla on se harhakäsitys, että kun nainen on löysä johtuisi se liiallisesta seksistä.

Vierailija
94/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo valkovuoto? Miksi joidenkin on pakko käyttää pikkuhousunsuojia ja toisilla ei vuotoa ollenkaan? Onko sillä mitään tekemistä väljyyden kanssa? Valuuko se väljäpimppisillä helpommin housuihin vai eikö toisilla vaan muodostu sitä tai tulee menkkojen mukana ulos samalla?

t. nainen, jolla ei ole valkovuotoa pöksyissä juurikaan ja mustia käytän.

Ei valkovuoto ole sama asia kuin emätintä kosteana pitävä kosteus. Meinaatko että joillakin se emätin on auki koko ajan kuin joku tunneli? Ja että tiukkaemättimisillä on sitä vanhaa valkovuotoa aina emätin täynnä kun se ei vaan valu sieltä pihalle?

Vierailija
95/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Laihuus ja esim +2 lasta.

Mä olen hoikka ja on kaksi lasta. Tiukka on.

Unohdit kertoa että kukaan ei pääse koittaaan, jos ei valehtele että on se tiukempi kun kellään muulla.

Vierailija
96/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä, ettei ole kiihottunut. Mitä kiihottuneempi, sitä tiukempi. Ole siis parempi sängyssä ja saa nainen tuntemaan itsensä halutuksi 😊.

Vierailija
97/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites tuo valkovuoto? Miksi joidenkin on pakko käyttää pikkuhousunsuojia ja toisilla ei vuotoa ollenkaan? Onko sillä mitään tekemistä väljyyden kanssa? Valuuko se väljäpimppisillä helpommin housuihin vai eikö toisilla vaan muodostu sitä tai tulee menkkojen mukana ulos samalla?

t. nainen, jolla ei ole valkovuotoa pöksyissä juurikaan ja mustia käytän.

Ei valkovuoto ole sama asia kuin emätintä kosteana pitävä kosteus. Meinaatko että joillakin se emätin on auki koko ajan kuin joku tunneli? Ja että tiukkaemättimisillä on sitä vanhaa valkovuotoa aina emätin täynnä kun se ei vaan valu sieltä pihalle?

Kirkastahan se normaali liukastin on, mutta monesti tekee vaaleamman laikun kuivuessaan mustaan.  Siis sekään ei ole pätevä .

Vierailija
98/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siitä, ettei ole kiihottunut. Mitä kiihottuneempi, sitä tiukempi. Ole siis parempi sängyssä ja saa nainen tuntemaan itsensä halutuksi 😊.

Nainenkin kiihottuu parhaiten jos näkee valtavan suuren kalun, siitä se tiukkuus johtuu.

Vierailija
99/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää infota jokaisen seksikerran jälkeen? Luuletko, että joku kerta huomaatkin, että oho, eihän tämä ole enää väljä vai luuletko, että nainen on unohtanut sen tuossa välissä?

Jos seksi ei tunnu hyvälle väljän naisen kanssa, niin miksi sitä pitää hänen kanssaan harrastaa? Etsi toinen nainen. Oli toisessa vikaa mitä tahansa, ei siitä ole kiva kuulla kerta toisensa jälkeen. Voi tosin olla, että kertamaininta riittää.

Vierailija
100/102 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi pitää infota jokaisen seksikerran jälkeen? Luuletko, että joku kerta huomaatkin, että oho, eihän tämä ole enää väljä vai luuletko, että nainen on unohtanut sen tuossa välissä?

Jos seksi ei tunnu hyvälle väljän naisen kanssa, niin miksi sitä pitää hänen kanssaan harrastaa? Etsi toinen nainen. Oli toisessa vikaa mitä tahansa, ei siitä ole kiva kuulla kerta toisensa jälkeen. Voi tosin olla, että kertamaininta riittää.

Minulla oli niin, että yksi mies jota on tähän mennessä eniten haitannut väljyyteni infosi siitä aina seksin yhteydessä. En tiedä, että miksi halusi sanoa kun mies tuli itse vielä aina nopeasti ja halusi seksiä jatkuvasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan neljä