Mistä asioista voi päätellä naisella olevan tavanomaista väljempi värkki?
Ikä? Lasten lukumäärä? Sohvaperuna-look? Paljastakaa salaisuudet, rakkaat mammat.
Kommentit (102)
Jos nainen aivastaessaan laittaa jalat ristiin tai nojaa johonkin, niin luultavasti lihakset kaipaisivat jotakin jumppaa. Niin minäkin tein ennen, mutta geishapalloilla ja säännöllisellä jumpalla sain lihakset niin timmiin kuntoon, että miehellä meinaa tulla heti. Nainen pystyy siis omalla toiminnallaan saamaan "värkkinsä" tiukaksi, mutta mies ei valitettavasti voi pienelle mitään. Sinun pitää ap opetella siis sormien ja kielen taitajaksi, se taito ei ole ikinä pahaksi.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun joku vielä kertoisi, miten nainen itse voisi testata, että onko tiukka vai löysä? Ilman miestä siis? Mites se tehdään siis?
Ei nainen voi tietää ellei saa miestä sitä kertomaan. Minä olen löysä ja silti sormia ei mene kiihottuneenakaan sisälle kuin kaksi, mikä on aika paljon. Ennen seksiä kuvittelin olevani rakenteeltani normaali, mutta se ajatus osoittautui vääräksi.
t. kommentin 16 kirjoittanut.
Nainen joka on hoikka ja iso nenä, lapiokädet iso jalankoko yms, niin näillä on pitkä pillu ja löysä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun joku vielä kertoisi, miten nainen itse voisi testata, että onko tiukka vai löysä? Ilman miestä siis? Mites se tehdään siis?
Mene maate ja jalat koukkuun, jos menee 3 sormea vaivatta sisään leveys ja pituussuunnassa niin löysä on. Älä siis lämmittele ensin
ootko ihan tosissasi? Ei mene edes yksi sormi tuosta noin vaan, ei edes pikkurilli. Ja olen sentään kolme lasta synnyttänyt 47v, mutta ilman miestä ja seksiä jo pitkään.
Vaginan, kuten muidenkin elinten, koko korreloi hieman henkilön pituuden kanssa. Mutta tässä täytyy verrata todella pitkiä henkilöitä todella lyhyisiin, että eroista tulee merkittävät, esim. 145 cm vs 190 cm.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen aivastaessaan laittaa jalat ristiin tai nojaa johonkin, niin luultavasti lihakset kaipaisivat jotakin jumppaa. Niin minäkin tein ennen, mutta geishapalloilla ja säännöllisellä jumpalla sain lihakset niin timmiin kuntoon, että miehellä meinaa tulla heti. Nainen pystyy siis omalla toiminnallaan saamaan "värkkinsä" tiukaksi, mutta mies ei valitettavasti voi pienelle mitään. Sinun pitää ap opetella siis sormien ja kielen taitajaksi, se taito ei ole ikinä pahaksi.
Kyllä naisilla on yksilöllisiä eroja siinä missä miehilläkin. Jumppa auttaa totta kai moneen asiaan, mutta ei se ihmisen fysiikkaa muuta. T. Se hoikka, treenattu, jumpattu, hyväntuulinen, onnellinen ja silti sieltä aika iso nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mene maate ja jalat koukkuun, jos menee 3 sormea vaivatta sisään leveys ja pituussuunnassa niin löysä on. Älä siis lämmittele ensin
ootko ihan tosissasi? Ei mene edes yksi sormi tuosta noin vaan, ei edes pikkurilli. Ja olen sentään kolme lasta synnyttänyt 47v, mutta ilman miestä ja seksiä jo pitkään.
Tyydytätkö itseäsi koskaan?
Vierailija kirjoitti:
Kiinalaisten uskomusten mukaan on tutkittu tätä naisen kasvoista ja sormista. Lyhyet sormet, pieni suu ja hymykuopat ainakin ennustivat pientä emätintä.
Alapeukuttaneet voivat googlettaa tätä. Fysionomian avulla on ennustettu ihmisen persoonalisuutta ja sukupuolielinten muotoa.
Vierailija kirjoitti:
No mulla on ainakin hyvin umpeen muurautunut, kun kaksi vuotta ilman minkäänlaista seksiä. N47
Jaxuhali. Soittele kun edellisestä kerrasta on 34 vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Nainen joka on hoikka ja iso nenä, lapiokädet iso jalankoko yms, niin näillä on pitkä pillu ja löysä
Tämän kirjoitti teinipoika, joka ei ole edes jutellut tytöille.
Naisen ikä, pituus ja synnyttäneisyys korreloivat toosan väljyyden kanssa.
"CONCLUSION: No one description characterized the shape of the human vagina. Although there is variation among women, variables such as parity, age and height are positively associated with differences in baseline dimensions."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyydytätkö itseäsi koskaan?
En. Mutta eikö tässä kysytty lämmittelemättä, joten eikö vastaus kelpaa siten?
Mitä isommat silmät ja suu sitä isompi värkki. Myös jos naisen korvat heiluu niin sitten onko iso. (Toivottavasti kukaan ei pariudu kanssasi)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti vain siitä, että on synnyttänyt. Monilla se löysentää, mutta silti voi synnytyksen jälkeenkin olla tiukka jos lähtötilanne oli jo hyvin tiukka. Jollain voi sitten taas olla paljon löysempi pillu vaikkei lapsia ole ollenkaan.
Miehen peniksen pienuuttakaan ei ulkonäöstä voi arvata. Pienin penis, jonka olen nähnyt oli n. 195 cm pitkällä laihalla miehellä. Miehellä tosin penisongelmat näkyvät käytöksessä ja luonteessa, naisilla ei niinkään. Nainen ei ilmeisesti koe yhtä suurta tuskaa löysästä värkistään kuin mies olemattomasta peniksestään.
Siitä ei ole tehty läheskään yhtä isoa asiaa. Poissa silmistä, poissa mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totuus sattuu
Niin, en yhtään ihmettele. Mutta kyllä se sinulle sitten selviää jossain vaiheessa. Mikäli haluat myöhemmin oikean parisuhteen, niin keskity mieluummin naisen henkisiin ominaisuuksiin mitä värkin väljyyteen.
No täällä yksi. Minulla on isohko nenä, olen pitkä ja minulla on leveä lantio. Kyllähän tämä hieman rajoittaa parinvalintaa, mutta onneksi miesystävä anatomialtaan sopiva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen voi tietää ellei saa miestä sitä kertomaan. Minä olen löysä ja silti sormia ei mene kiihottuneenakaan sisälle kuin kaksi, mikä on aika paljon. Ennen seksiä kuvittelin olevani rakenteeltani normaali, mutta se ajatus osoittautui vääräksi.
t. kommentin 16 kirjoittanut.
Jos muuten kylmästä lasketaan, niin silloin 1 sormi. Sekin aivan liikaa kuulemma :( Minkäs teet kun rakenteellisesti paska, varmaan joku luonnonvalinta ettei lisäänny. Olen vielä lyhytkin, että ei omalla kohdalla pituus vaikuta.
Vierailija kirjoitti:
Voi kuvitella, että paljon nussineilla olis väljempi ja venyneempi. Jos siis joku nymfo? En sit tiiä, koska olen ihan tavisnainen.
Just näin se menee, ja miehilläkin se kuluu käytössä. Kaikki todelliset naistenmiehet tunnistaa siitä, että ovat höylänneet aseensa prinssinnakiksi.
Kiinalaisten uskomusten mukaan on tutkittu tätä naisen kasvoista ja sormista. Lyhyet sormet, pieni suu ja hymykuopat ainakin ennustivat pientä emätintä.