Mistä asioista voi päätellä naisella olevan tavanomaista väljempi värkki?
Ikä? Lasten lukumäärä? Sohvaperuna-look? Paljastakaa salaisuudet, rakkaat mammat.
Kommentit (102)
Itse voisin kuvitella, että leveäharteisella ja lantioisella olis isompi väljyyskin, mutta mistäs sen tietäisin, koska olen heteronainen ihan.
Melkein sanoisin, ettei ole liian isoja tai pieniä kalujakaan, voi olla vaan seisomaton kalu tai liian märkä pillu, jolloin luiskahtaa helposti ulos? Eli jos on kauhean kiihottunut, niin ei se ole löysyyttä vaan kiimaa. Siinä pitää miehellä vaan kalu seistä, eikä luulla, että pillu on löysä?
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi kysyä asiaa mielummin vaikka kaltaisiltasi siellä ylilaudalla? "Mammoilla" ei varmaan ole kauheasti kokemusta toisten naisten pilluista.
Mutta eihän ylilaudalla kirjoittele miehiä, jotka ovat ikinä saaneet seksiä ihmisnaiselta. Mistä olet tuollaista väärää tietoa saanut?
Leveä lantio ja iso thighgap ainakin kertoo sen että haarojen välissä on tilaa, mutta en tiedä kun omalle kohdalle ei löysää ole sattunut mutta liian tiukka on, oikein pieni pillu on hankala kun pitää niin varovasti pistää sisään ja muutenkin oltava tosi varovainen.
Kerran oli sellainen aina märkä muija, eikä tarvinnut kuin vetää housut kinttuihin ja survaista kulli sisään, vittu että oli kiihottava ja sai ihan hillittömiä orkkuja, mutta muuten hankala ihminen vaikka pillu olikin mieletön.
Mites tuo valkovuoto? Miksi joidenkin on pakko käyttää pikkuhousunsuojia ja toisilla ei vuotoa ollenkaan? Onko sillä mitään tekemistä väljyyden kanssa? Valuuko se väljäpimppisillä helpommin housuihin vai eikö toisilla vaan muodostu sitä tai tulee menkkojen mukana ulos samalla?
t. nainen, jolla ei ole valkovuotoa pöksyissä juurikaan ja mustia käytän.
Veikkaisin että sellaisella joka käyttä inkontinenssisuojia eli lihakset eivät ole kunnossa. Samanlailla miehen vehkeen toimintakunnon näkee vatsan ympärystöstä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö kannattaisi kysyä asiaa mielummin vaikka kaltaisiltasi siellä ylilaudalla? "Mammoilla" ei varmaan ole kauheasti kokemusta toisten naisten pilluista.
Mutta eihän ylilaudalla kirjoittele miehiä, jotka ovat ikinä saaneet seksiä ihmisnaiselta. Mistä olet tuollaista väärää tietoa saanut?
Selaappa niitä alalautoja jossa on puhetta parisuhteista ja seksistä, siellä on 17-30v POIKIA. Eli ei ne mitään lassukoita kaikki oo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun joku vielä kertoisi, miten nainen itse voisi testata, että onko tiukka vai löysä? Ilman miestä siis? Mites se tehdään siis?
Mene maate ja jalat koukkuun, jos menee 3 sormea vaivatta sisään leveys ja pituussuunnassa niin löysä on. Älä siis lämmittele ensin
ootko ihan tosissasi? Ei mene edes yksi sormi tuosta noin vaan, ei edes pikkurilli. Ja olen sentään kolme lasta synnyttänyt 47v, mutta ilman miestä ja seksiä jo pitkään.
Jepjep.
Gynesi on varmaan ollut sinusta jo tosi huolissaan, kun ei saa millään tutkittua kohdunsuuta tms.
Kyllähän se on niin et messuhallin omaavat naiset dumpataan. Tai jos ei persettä heru.
Vierailija kirjoitti:
Itse voisin kuvitella, että leveäharteisella ja lantioisella olis isompi väljyyskin, mutta mistäs sen tietäisin, koska olen heteronainen ihan.
Jos olet synnyttänyt niin tiedät varsin hyvin, ettei leveä lantio tee hyvää synnyttäjää. Ne lantion sisäpuoliset mitat ovat tärkeät, ei lantion leveys.
jännä juttu. Kun olen t o d e l l a kiihottunut, olen tosi tiukka... Tämä huomio siis mieheltäkin kuultu ja toki itsekin huomaan, todellakin... normisettiä ilman pitkää esileikkiä harrastaessa taas väljempi. Hmmm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi parempi jos ap katsoisi vain totuutta silmiin; sinulla on pieni.
Minusta on söpöä, kun mammalla menee tunteisiin :D Hyvää kesää!
Vaan menipäs se sullakin tunteisiin, sinä pikkupilinen poju 😘
Keskustelunaihe on turhaakin turhempi, mutta; käytin hetken Vagifemiä, oli hankalaa saa se ohut asetin vaginaan. Olen 60 vuotias ja minulla on kaks lasta. Toki kiitosta on tullut miehiltä, juu, useampi on ollut, että asia on kyllä tiedossa. Tiukka on, tiukka!
Vierailija kirjoitti:
Juoksuharrastus tai joku muu laji, missä hypitään. Se aiheuttaa lantionpohjanlihasten löystymistä. Synnytys, useampi lapsi.
No höpsistä. Juostessa pitää olla lantionpohjanlihakset olla kunnossa tai hommasta ei tule mitään kun pissit valuvat pitkin sääriä. Ihan täsmälleen sama juttu hyppiessä. Ei yksikään löysälihaksinen mamma mene trampalle pompottamaan, vaan siellä hyppivät ovat hyvin kunnossa. Useamman lapsen synnytys ei aiheuta lihasten löystymistä kuin hetkellisesti synnytyksen jälkeen ja sen saa korjattua treenaamalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juoksuharrastus tai joku muu laji, missä hypitään. Se aiheuttaa lantionpohjanlihasten löystymistä. Synnytys, useampi lapsi.
No höpsistä. Juostessa pitää olla lantionpohjanlihakset olla kunnossa tai hommasta ei tule mitään kun pissit valuvat pitkin sääriä. Ihan täsmälleen sama juttu hyppiessä. Ei yksikään löysälihaksinen mamma mene trampalle pompottamaan, vaan siellä hyppivät ovat hyvin kunnossa. Useamman lapsen synnytys ei aiheuta lihasten löystymistä kuin hetkellisesti synnytyksen jälkeen ja sen saa korjattua treenaamalla.
Ei mitään höpsistä vaan juoksijoiden tuntema juttu. Vaivan voi ehkäistä sillä, että käyttää niitä lihaksia ja vatsaa ja selkää juostessa ja treenaa lantionpohjaa. Osa juoksee "löysänä" ja sitten tulee näitä vaivoja. Monessa juoksuartikkelissa on tästä ollut juttua.
Jos sillä on lapsia. Tai tiettävästi ollut neekerin porattavana.
Jos naisella on isot nokkareiät ja iso suu, voi olla melko varma että se alapään reikäkin on iso.
Väljä nainen ei voi käyttää hametta, koska tuuli ulvoo ikävästi "luolassa".
Ei sitä mistään voi pääteltävä. Kikulilla kokeilemalla se pn selvitettävä. Ja silloinkin se on fifty sixty, että onko pillu väljä vai kikuli pieni.
^Peniksistä kokemusta löytyy, muttei varmaan kelpaa sulle jos on pidempi kuin 13,77 cm. Siitä isompia kun ei edes ole olemassa :D