Mistä asioista voi päätellä naisella olevan tavanomaista väljempi värkki?
Ikä? Lasten lukumäärä? Sohvaperuna-look? Paljastakaa salaisuudet, rakkaat mammat.
Kommentit (102)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ikä, pituus ja synnyttäneisyys korreloivat toosan väljyyden kanssa.
"CONCLUSION: No one description characterized the shape of the human vagina. Although there is variation among women, variables such as parity, age and height are positively associated with differences in baseline dimensions."
Miksi sitten exäni ex oli minua nuorempi, synnyttämätön ja lyhyempi. Siltikin hän oli kuulemma paljon löysempi kuin minä.
Johan se oli tuossa lainaamassasi viestissä mainittu: "Although there is variation among women [...]"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisen ikä, pituus ja synnyttäneisyys korreloivat toosan väljyyden kanssa.
"CONCLUSION: No one description characterized the shape of the human vagina. Although there is variation among women, variables such as parity, age and height are positively associated with differences in baseline dimensions."
Miksi sitten exäni ex oli minua nuorempi, synnyttämätön ja lyhyempi. Siltikin hän oli kuulemma paljon löysempi kuin minä.
Niinhän ne eksät aina on! :D :D :D
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen ole väljä , mies on vain liian pieni.
Eikä nainen ole lihava, vaaka on vain rikki. You go, girl!
Siihen voi vaikuttaa muun muassa kudostyyppi, lantionpohjanlihaksien kunto, synnytykset ym. Mutta siltikään ei voida varmaksi sanoa että juuri synnyttänyt on ehdottoman väljä tai lihava ja liikkumaton on ehdottoman väljä, tai paljon nainut on ehdottoman väljä.
Vierailija kirjoitti:
Se on kyllä totta, että vain tosi pienimunainen voi kysyä tällaista, koska eihän kellään naisella se reikä ole levällään auki kait ikinä ja sisäpuolikin muokkautuu ihan miehen mukaan.
Arka aihe?
Pieni penis on kyllä pahempi kuin löysä pillu. Sitä ei voi korjata mitenkään tai treenata isommaksi. Niin pientä pilluakaan ei ole, johon sen olisi laillusesti sopiva.
Yritin etsiä tutkimuksia, miten voi päätellä onko miehellä pieni. Ainoastaan ilmeisesti pituuden kanssa oli huomattu mahdollisesti korreloivan, eli pitkällä miehellä on todennäköisemmin iso kuin lyhyellä. Onkohan pienimunaiset useammin pedofiilejä? Tutkimusten mukaan pedofiili on useammin vasenkätinen, ja pituus sekä älykkyysosamäärä ovat keskivertoa matalammat. Aina oppii uutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nainen ole väljä , mies on vain liian pieni.
Eikä nainen ole lihava, vaaka on vain rikki. You go, girl!
Osuiko arkaan paikkaan :D
Vierailija kirjoitti:
Pieni penis on kyllä pahempi kuin löysä pillu. Sitä ei voi korjata mitenkään tai treenata isommaksi. Niin pientä pilluakaan ei ole, johon sen olisi laillusesti sopiva.
Yritin etsiä tutkimuksia, miten voi päätellä onko miehellä pieni. Ainoastaan ilmeisesti pituuden kanssa oli huomattu mahdollisesti korreloivan, eli pitkällä miehellä on todennäköisemmin iso kuin lyhyellä. Onkohan pienimunaiset useammin pedofiilejä? Tutkimusten mukaan pedofiili on useammin vasenkätinen, ja pituus sekä älykkyysosamäärä ovat keskivertoa matalammat. Aina oppii uutta.
Onko vaginan väljyys joillekin naisille niin arka aihe, että siitä ei haluta nähdä edes muiden keskustelevan. Vai miksi tätä keskustelua yritetään sotkea näillä "mutku pieni penis on vielä pahempi"-kommenteilla? Kyllä te minun uolestani saatte keskustella pienistä peniksistä niin paljon kuin haluatte, mutta miksi se täytyy tehdä tässä ketjussa, jossa aiheena on väljävaginaisten naisten tunnistaminen? Auttakaa minua ymmärtämään käytöstänne.
Olen ollut kaiken kokoisten naisten kanssa ja kaikkien kanssa on tultu ja aina voittanut oman käden.ei römpsää mikään voita oli se sitten millainen vaan.
Mun mielestä joillakin tosi hoikilla, synnyttäneitä naisilla on ollut väljä. Pulleammilla naisilla on tiukemman tuntuinen. En ole hyvin lihavan kanssa koskaan ollut, joten ei siitä kokemusta.
Tampoonin koosta. Käy vilasee kylppäristä sen koko. Jos on joku tupla-maxi, niin lähde vain vähin äänin ovesta ulos jonkin tekosyyn varjolla ennen astutushommia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko vaginan väljyys joillekin naisille niin arka aihe, että siitä ei haluta nähdä edes muiden keskustelevan. Vai miksi tätä keskustelua yritetään sotkea näillä "mutku pieni penis on vielä pahempi"-kommenteilla? Kyllä te minun uolestani saatte keskustella pienistä peniksistä niin paljon kuin haluatte, mutta miksi se täytyy tehdä tässä ketjussa, jossa aiheena on väljävaginaisten naisten tunnistaminen? Auttakaa minua ymmärtämään käytöstänne.
Miten sen voi ylipäätään päätellä itse? Ei onnistu mittanauhan kanssa niin kuin miehillä. Minulla ei ole kokemusta kuin omastani, mies ei ole valittanut, joten mistä minä tiedän, olenko sopiva vai jättääkö mies kohteliaisuuttaan totuuden kertomatta? Entäs ne miehet, jotka ihan vaan loukatakseen kertovat naisen olevan väljä?
Et voi tunnistaa ulkonäöstä, kenellä on minkälainen vaan joudut testaamaan kaikki naiset käytännössä. Tai kysy kavereiltasi.
Jos menee oma käsi rystysiin saakka tai syvemmälle sisään ei-kiihottuneessa tilassa liukuvoiteen kera, niin on selvästi löysänpuoleinen pillu. Siitä voi jokainen mamma lähteä testaamaan.
Minulla on keskivertomulkku ja noilla statseilla voin samoin oman vuosien ja useiden naisten kokemuksella sanoa, että löysyy myös vaikuttaa negatiivisesti yhdyntäkokemukseen.
Eiköhän se riipu ihan lantionpohjalihaksista. Jotkut reenaa niitä, jotkut ei. Jotkut ei tiedä edes mitkä ne on. Jotkut eivät tiedä reenavansa niitä vahingossa esim. jumppatunnilla.
Jos nainen luulet olevasi löysä, niin googleta ihmeessä lantionpohjalihas treeni. Ei luulis olevan vaikeeta vaikka tietokoneen ääressä tai tvtä katsellessa, supistella niitä ilolihaksia. Ja näin ollen ei kukaan mieskään pääse haukkumaan väljäksi.
Ja kun lihakset ovat hyvässä kunnossa ei esiinny virtsankarkailua hyppiessä tai aivastaessa ja orgasmit ovat paljon intensiivisempiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sen voi ylipäätään päätellä itse? Ei onnistu mittanauhan kanssa niin kuin miehillä. Minulla ei ole kokemusta kuin omastani, mies ei ole valittanut, joten mistä minä tiedän, olenko sopiva vai jättääkö mies kohteliaisuuttaan totuuden kertomatta? Entäs ne miehet, jotka ihan vaan loukatakseen kertovat naisen olevan väljä?
Et voi tunnistaa ulkonäöstä, kenellä on minkälainen vaan joudut testaamaan kaikki naiset käytännössä. Tai kysy kavereiltasi.
Tässä esimerkki jolla ei ole mitään hajua omasta värkistään. Kyllä pitää jotain hajua olla. Eli nyt supistele niitä lihaksia. Ja jos et tiedä niin googleta.
Onnistuuko virtsasuihkun katkaiseminen kesken pissan?
Olin todella yllättynyt kuinka moni sitä ei oikeasti pysty katkaisemaan, ja se kertoo huonoista alapäänlihaksista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä esimerkki jolla ei ole mitään hajua omasta värkistään. Kyllä pitää jotain hajua olla. Eli nyt supistele niitä lihaksia. Ja jos et tiedä niin googleta.
Onnistuuko virtsasuihkun katkaiseminen kesken pissan?
Olin todella yllättynyt kuinka moni sitä ei oikeasti pysty katkaisemaan, ja se kertoo huonoista alapäänlihaksista.
Miten sinä olet päässyt tutkimaan naisten virtsaamista? Taidat olla fysioterapeutti?
Kyllähän nyt lihas kuin lihas supistuu ellei ole kokonaan halvaantunut. Mutta eihän tuo kerro mitään, onko väljä, se kertoo vain sen, että osaa supistella lihaksia.
Vierailija kirjoitti:
Isomunasin mies mitä olen ikinä nähnyt oli mua lyhyempi (olen 158 cm). Herran penis oli jo sitä kokoluokkaa että oikein säikähdin.
Juoksuharrastus tai joku muu laji, missä hypitään. Se aiheuttaa lantionpohjanlihasten löystymistä. Synnytys, useampi lapsi.
Eikö kannattaisi kysyä asiaa mielummin vaikka kaltaisiltasi siellä ylilaudalla? "Mammoilla" ei varmaan ole kauheasti kokemusta toisten naisten pilluista.