Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä asioista voi päätellä naisella olevan tavanomaista väljempi värkki?

Vierailija
22.05.2016 |

Ikä? Lasten lukumäärä? Sohvaperuna-look? Paljastakaa salaisuudet, rakkaat mammat.

Kommentit (102)

Vierailija
1/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mistään? Ainut on ehkä ikä, mutta sekään ei ole tae millekään.

Vierailija
2/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihuus ja esim +2 lasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laihuus ja esim +2 lasta.

Mä olen hoikka ja on kaksi lasta. Tiukka on.

Vierailija
4/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on rakenteellisesti, eli mistään ei voi päätellä. Olin väljä jo ensimmäisellä seksikerralla :)

Vierailija
5/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen ole väljä , mies on vain liian pieni.

Vierailija
6/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi parempi jos ap katsoisi vain totuutta silmiin; sinulla on pieni.

Vierailija
7/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta, että joku ihan tosissaan tuollaisia kyselee...

Vierailija
8/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää, kakkonen on yleensä aina tiukempi!

M

Vierailija
9/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi parempi jos ap katsoisi vain totuutta silmiin; sinulla on pieni.

Minusta on söpöä, kun mammalla menee tunteisiin :D Hyvää kesää!

Vierailija
10/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on ainakin hyvin umpeen muurautunut, kun kaksi vuotta ilman minkäänlaista seksiä. N47

Vierailija
11/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mulla on käsittääkseni aika iso. Olen hoikka, urheilullinen, hyväntuulinen kahden lapsen äiti, joka tykkää seksistä. Että tämmöisiä me ollaan, jotkut ainakin.

Vierailija
12/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti vain siitä, että on synnyttänyt. Monilla se löysentää, mutta silti voi synnytyksen jälkeenkin olla tiukka jos lähtötilanne oli jo hyvin tiukka. Jollain voi sitten taas olla paljon löysempi pillu vaikkei lapsia ole ollenkaan.

Miehen peniksen pienuuttakaan ei ulkonäöstä voi arvata. Pienin penis, jonka olen nähnyt oli n. 195 cm pitkällä laihalla miehellä. Miehellä tosin penisongelmat näkyvät käytöksessä ja luonteessa, naisilla ei niinkään. Nainen ei ilmeisesti koe yhtä suurta tuskaa löysästä värkistään kuin mies olemattomasta peniksestään.

Vierailija
13/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei yhtään mistään. 

Tämän palstan mukaan sen voi päätellä kaikenmoisista jänskistä merkeistä, lapsiluvusta, painoindeksistä, hiustyylistä... Mutta ei sitä oikeasti tiedä ennenkuin pääsee kokeilemaan. 

Vierailija
14/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä totta, että vain tosi pienimunainen voi kysyä tällaista, koska eihän kellään naisella se reikä ole levällään auki kait ikinä ja sisäpuolikin muokkautuu ihan miehen mukaan.

Vierailija
15/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuvitella, että paljon nussineilla olis väljempi ja venyneempi. Jos siis joku nymfo? En sit tiiä, koska olen  ihan tavisnainen.

Vierailija
16/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti vain siitä, että on synnyttänyt. Monilla se löysentää, mutta silti voi synnytyksen jälkeenkin olla tiukka jos lähtötilanne oli jo hyvin tiukka. Jollain voi sitten taas olla paljon löysempi pillu vaikkei lapsia ole ollenkaan.

Miehen peniksen pienuuttakaan ei ulkonäöstä voi arvata. Pienin penis, jonka olen nähnyt oli n. 195 cm pitkällä laihalla miehellä. Miehellä tosin penisongelmat näkyvät käytöksessä ja luonteessa, naisilla ei niinkään. Nainen ei ilmeisesti koe yhtä suurta tuskaa löysästä värkistään kuin mies olemattomasta peniksestään.

Ei siitä osaa tuntea mitään tuskaa vaikka onkin löysä, koska miehet löysyydestä huolimatta tulevat parissa minuutissa. Vain miesten kommenttien perusteella naisena tietää, että ei ole tiukka.

Vierailija
17/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kun joku vielä kertoisi, miten nainen itse voisi testata, että onko tiukka vai löysä? Ilman miestä siis? Mites se tehdään siis?

Vierailija
18/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mulla on käsittääkseni aika iso. Olen hoikka, urheilullinen, hyväntuulinen kahden lapsen äiti, joka tykkää seksistä. Että tämmöisiä me ollaan, jotkut ainakin.

Ja kaupan päälle vielä lörppöhuulet

Vierailija
19/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi kuvitella, että paljon nussineilla olis väljempi ja venyneempi. Jos siis joku nymfo? En sit tiiä, koska olen  ihan tavisnainen.

Ns. paljon nussineet ovat saaneet runsaasti harjoitusta sisäisille lihaksilleen. Mikään ei tiukenna niinkuin orgasmien tuoma lihastreeni. Mutta sinähän tämän jo tiedät koska olet nainen... 

Yritähän poika vähän enemmän ensi kerralla. 

Vierailija
20/102 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kun joku vielä kertoisi, miten nainen itse voisi testata, että onko tiukka vai löysä? Ilman miestä siis? Mites se tehdään siis?

Mene maate ja jalat koukkuun, jos menee 3 sormea vaivatta sisään leveys ja pituussuunnassa niin löysä on. Älä siis lämmittele ensin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kuusi