Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Possautin tänään tytärtäni paahtoleipäpaketilla päähän

Vierailija
22.05.2016 |

Kun hän ei sanonut, ettei halua reissumiesleipää vasta sen jälkeen kun olin sen voidellut, vaan haluaa paahtoleivän. En vain enää tiennyt miten muuten saisin sen lapsen päähän, kun asiasta on hänelle sata kettaa sanottu, että en halua tehdä sinulle turhia voileipiä, joita et syö. Että uskot nyt mitä olen sinulle sanonut. Lapsi on vasta 6-vuotias... Mutta ei tyhmä. Minä se tyhmä kait olin... En silleen lyönyt kovaa, mutta yllättäen ja takaapäin vieläpä. Lapsi meni huoneeseensa itkien ja tuli sieltä myöhemmin luokseni. Pyysin anteeksi ja sanoin, että tein väärin ja lapsi tuli pitkäksi aikaa syliini. En vain jotenkin hirveästi edes kadu, kun mikään ei ole mennyt aiemmin vain perille. Mutta tuli vähän surkea olo silti.

Kommentit (67)

Vierailija
1/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän oo aika että tekee itse omat leipänsä

Vierailija
2/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotias osaa voidella leipänsä, miksi passaat.

Väärin toki toimit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väkivaltainen lehmä. Jos mies olisi lyönyt sinua paahtoleipäpaketilla, olisi tässä ketjussa jo viisi sivua ja ohjeet turvakotiin, ja kuinka saisit kynittyä mieheltäsi omaisuuden kokonaan.

Vierailija
4/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hän osaa voidella.

Ap

Vierailija
5/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noo, sitä nyt välillä menee hermot itse kultakin. Tosiaan, anna lapsen itse tehdä leipänsä. Viimeistään tuon ikäisenä pitää harjoitella jo.

Vierailija
6/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä osaa voidella kun vaan annat. 3 vuotiaskin osaa

Vierailija
7/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Väkivaltainen lehmä. Jos mies olisi lyönyt sinua paahtoleipäpaketilla, olisi tässä ketjussa jo viisi sivua ja ohjeet turvakotiin, ja kuinka saisit kynittyä mieheltäsi omaisuuden kokonaan.

Jos mies possauttaisi jotakuta palstalaista paahtoleipäpaketilla päähän niin lähinnä nauraisin, jos se joku tulisi sitä tännekin itkemään. Jos todella muuta ongelmaa ei ole.

Ap

Vierailija
8/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän osaa voidella.

Ap

No ei kai jos teet aina kaiken sen puolesta.

Vierailija
9/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä huvita voidella. Joutuisin pakottamaan. Alkaa itkeä, jos sanon, että en voitele.

Ap

Vierailija
10/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi sinua! Kakkapää!

Vierailija
11/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmoteltu pikkupaskiainen. 

Ja saihan oikein palkkionsa, kun käpertyy uhirna äidin syykkyyn anteeksipyytelyjen saattelemana. 

Olisin vastaavassa tilanteessa vain todennut, että nyt on tätä reissumiesleipää. Tosin ei kyllä ole tullutkaan vastaavia tilanteita, kun kasvatus on kohdallaan. 

Vanhemmuudestasi kertoo paljon, että menetät malttisi tuollaien pikkuasian takia pikkulapsen edessä. Tulee pyörittämään sinua... odottele vain murrosikää. 

Vierailija
12/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sitä huvita voidella. Joutuisin pakottamaan. Alkaa itkeä, jos sanon, että en voitele.

Ap

No pentu olkoon sitten ilman leipää. Melkosta pientä prinsessaa kasvatat.

Vierailija
13/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti on provo! Kellä on noin lyhyt pinna? Itse teen alvariinsa turhia annoksia, eipä ne maailmaani kaada. Oikeasti oksettava äiti ja idiootti provon kirjoittaja!!

Vierailija
14/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän osaa voidella.

Ap

Hah... provoilua taas kerran. 

Päiväkodin hoitsuna voin kertoa, että täällä kolmevuotiaatkin voitelevat omat leipänsä. Toki jotkut vähän tuen kanssa. Mutta enpä ole törmännyt terveeseen nelivuotiaaseen, joka ei ihan itse voitelisi. 

Vierailija
15/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minäkin sanonut, että nyt on tätä reissumiesleipää, mutta itselleni on jäänyt traumoja tuollaisesta kohtelusta lapsena niin on vähän hankala toimia. Ilmeisesti lapsi ei tajua, mitä häneltä odotetaan ja sehän on vain minun ja mieheni vika, ei lapsen.

Ap

Vierailija
16/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelee voitelua ja jos ei huvita parkukoon kunnes huvittaa. Luuletko että koulussa joku voitelee?

Vierailija
17/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika uusavuton tyttö kyllä. Ei tuu pärjäämään elämässä jos voileivän voiteluun on liikaa vaadittu

Vierailija
18/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että koulussa voitelee, kun on pakko.

Ap

Vierailija
19/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika uusavuton tyttö kyllä. Ei tuu pärjäämään elämässä jos voileivän voiteluun on liikaa vaadittu

Mutta varmaan osaa sen jo 15-vuotiaana.

Ap

Vierailija
20/67 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hän osaa voidella.

Ap

Anna lapsen opetella.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yksi