Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaako miehet oikeasti suojella naisia?

Vierailija
22.05.2016 |

Seurustelin kauan entisen poikaystäväni kanssa, mutta hän ei koskaan sanonut, että hän haluaisi erityisesti suojella minua. Nyt olen tavannut uuden miehen ja hän sanoi melkein heti haluavansa suojella minua. Olen häneen verrattuna nuori ja kokematon, mutta kuitenkin ihan aikuinen.

Mitä miehet tarkoittavat sillä, että he haluavat suojella naisiaan? Tarkoittaako se oikeasti, että hän haluaa suojella minua joltain konkreettiselta vai onko se vaan yleistä höttöä kuten kuutamokävelyistä pitäminen? Pitääkö hän minua tyhmempänä ja heikompana?

Kommentit (62)

Vierailija
21/62 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodattu nainen, tai sellainen siilitukkainen tai shokeeraava, tai sitten haiseva ja selvästi lihava. Näitä en suojele.

Vierailija
22/62 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät miehet halua suojella naisia. He haluavat hallita naisia. Ja tietenkin he haluavat hallita vain niitä naisia, jotka ovat heidän mielestään viehättäviä. Kukaan mies ei välitä rumista naisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/62 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki miehet suojelevat tuntemattomiakin naisia. Katso Youtubesta videoita social experiment men vs women.

Vierailija
24/62 |
22.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät miehet halua suojella naisia. He haluavat hallita naisia. Ja tietenkin he haluavat hallita vain niitä naisia, jotka ovat heidän mielestään viehättäviä. Kukaan mies ei välitä rumista naisista.

Vaikka olisit oikeassa, hallinta ei ole aina huono asia. Moni nainen jopa odottaa miehen johtajuutta.

Vierailija
25/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä naiset haluaa, ainakin minä:) Ois ihanaa jos saisin poikaystävän ja se sanois mulle vaikka jotain " haluan suojella sua" 😍

Vierailija
26/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos naisia ei tarvitse suojella niin sodan syttyessä ei tarvitse sotimaankaan lähtemään. Kysykää v-o-k-e-i-s-ta sotilaita.

Vierailija
27/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhu miten lapsellisia suomalaisista naisista on tullut. Parempi siis kääntää katse pois jos näen, että jotain naista raiskataan pusikossa?

Vierailija
28/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On kiva, että ainakin teoreettinen herrasmiesmäisyys ei ole kuollut. Eri asia sitten on mitä todellisessa hätätilanteessa tulisi tapahtumaan. Sanat tulevat helpommin kuin teot.

Teot tullo iha samalla helppouvella ja intensiteetillä vaan ne  ei välttämättä oo ootettuja ja toivottuja tekoja ja reaktioita vaan ei-toivottuja: sankar juoksoo karkuu.

Vierailija
29/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoisin. Oli suhde keväällä tuollaisen miehen kanssa. Omistushaluinen ja kaikki ympärillä oli jollain tavalla uhkaa; ohi kulkevat miehet, sisarukseni, ystäväni ja työni. Muuta maailmaa ei olisi saanut olla eli mies yritti suojella elämältä.

Vierailija
30/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies ainakin haluaa suojella, ja suojeleekin ihan konkreettisesti; jos esim ollaan väkijoukossa, niin menee seisomaan niin ettei minua voi töniä; jos pyöräillään/kävellään kahdestaan niin on aina "vaarallisemmalla" puolella. Ja jos joku tulee soittamaan suuta niin menee heti tyyppiä lähelle - ei välttämättä ensin sano mitään, mutta tuo olemassaolonsa selväksi. Yleensä tämä on riittänyt. 

Vierailija
31/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos naisia ei tarvitse suojella niin sodan syttyessä ei tarvitse sotimaankaan lähtemään. Kysykää v-o-k-e-i-s-ta sotilaita.

Sekava,epäselvä ja vieläpä epäkieliopillinen lause.  Pitäisi olla: tarvitse sotimaankaan lähteä! Miten suomalainen mies, no,teinipoika,osaa omaa äidinkieltään? Elämänkoulun Jonneko esittäytymässä?

Vierailija
32/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Haaveilen vaarallisista tilanteista, joissa voisin olla turvana. En kyllä mainostaisi julkisesti, hulluna varmaan pidettäisiin?

Vierailija
33/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sekava,epäselvä ja vieläpä epäkieliopillinen lause.  Pitäisi olla: tarvitse sotimaankaan lähteä! Miten suomalainen mies, no,teinipoika,osaa omaa äidinkieltään? Elämänkoulun Jonneko esittäytymässä?

Tämäkö on ainoa keino millä sinä persenaama pystyt näpäyttämään?

Vierailija
34/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä sinua oikein pitää suojella!?

Eikö muiden ihmisten turvallisuudesta kuulu huolehtia ihan itsestäänselvyytenä muutenkin?

Vai elätkö jossain macho fantasiassa?

Vierailija
35/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään kovasti siitä, että voin nimenomaan fyysisesti kokea olevani turvassa aina, kun mieheni kanssa liikun; olen itse pieni, siro nainen ja hän melkein kaksimetrinen harteikas jössikkä. Mulla on muutenkin tunne, että mitä tahansa hankaluuksia käytännön asioissa tapahtuu, ei ole hätää kun hän on siinä. Eri asunnoissa ja kaupungeissakin asutaan, ym eli en ole millään lailla eristetty tai latistettu nainen, vaikka suojelluksi oloni tunnenkin =) 

Vierailija
36/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tykkään kovasti siitä, että voin nimenomaan fyysisesti kokea olevani turvassa aina, kun mieheni kanssa liikun; olen itse pieni, siro nainen ja hän melkein kaksimetrinen harteikas jössikkä. Mulla on muutenkin tunne, että mitä tahansa hankaluuksia käytännön asioissa tapahtuu, ei ole hätää kun hän on siinä. Eri asunnoissa ja kaupungeissakin asutaan, ym eli en ole millään lailla eristetty tai latistettu nainen, vaikka suojelluksi oloni tunnenkin =) 

Millon teidän naisten päähän menee, että miehen koolla, etenkään jos se koko on läskipaskamahaa ei tuo mitään lisä turvaa. 

Vierailija
37/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestäni tuo suojeleminen voi tarkoittaa jo pelkästään sitäkin, että mies haluaa pitää sinusta hyvää huolta. Haluaa, että sulla on kaikki hyvin.

Vastaavasti naiset suojelevat miehiä? Vai eikö naiset halua miehelleen kaikkea hyvää?

Vierailija
38/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla sanahelinää, jotta antaisi sinulle kuvan miehekkäästä miehestä ja pehmitettyä pehkujen puolella. Aika söpöä kuitenkin jos pitää paikkansa. Omat poikakaverit on olleet vähän nössöjä ja todennäköisesti olisin vetänyt turpaan tyyppejä heitä suojellessani eikä toisinpäin, joten en pistäisi pahakseni jos mies oikeasti suojelisinkin minua.

Vierailija
39/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä on geeneissä perheen puolustaminen. Ei varmaan mitenkään ihmeellisä. Puolustava mies välittää oikeasti, ei puolustava ehkä ei, tai on beta.

Jos antaa naiselle puukon niin ei tarvitse puolustaa. Kyllä puukolla pärjää voimakastakin vastaan.

Vierailija
40/62 |
20.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä melko oudolta hiipparilta. Naisen on suojeltava aina itse itseään (ja lapsiaan).

Mies on naisen suurin uhka.

Olen jo senverran elänyt ja nähnyt, että sinuna olisin valppaana, usein miehet jotka "haluavat suojella" tai vastustavat äänekkääsit naistenhakkaajia, ovat juuri niitä pahimpia petoja itse. Normaalin miehen ei tarvitse naista suojella tai puhua isoon ääneen, miten kaikki naistenhakkaajat pitäisi viedä saunan taa jne. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi