Missä elokuvassa tai tv-sarjassa haluaisit asua?
Jossakin Woody Allenin uusista elokuvista, missä kaikki eivät ole neuroottisia, vaan mukavia. Esimerkiksi Midnight in Paris. Gotham City pelottaisi minua: mitä jos Lepakkomies ei ehtisikään väliin kun joudun pulaan? Miami Vicen maailmaan haluaisin kesälomamatkalle. Ihmiset ehkä ihmettelisivät futuristisia asujani.
Kommentit (79)
Haluaisin asua Frendit-sarjassa ja olla 7. frendi siinä niiden ystäväporukassa,joka on kuin perhe,ne osallistuu kaikki toistensa synnytyksiin ja sukulaisten hautajaisiin,viettää juhlapyhät yhdessä...Voisin vaikka työskennellä Central Perk-kahviossa ja asua Monican ja Chandlerin kämppiksenä.
The walking deathin terminuksessa.
Haluaisin olla Rillit huurussa -sarjassa joku huippufyysikko. Oikeasti ei äly riittäisi, mutta sitähän tässä ei kysytty. Viihtyisin tuossa porukassa. Tai no miksen voisi olla joku vähän tyhmempikin, onhan siinä Pennykin. Mutta tuossa kaveriporukassa pärjäisin, kun olen vähän omituinen itsekin.
Haluaisin olla Hercule Poirotin Miss Lemon.
pekka kaukalo kirjoitti:
The walking deathin terminuksessa.
No sanctuary. :)
Sama sarja, mutta rakentaisin oman bunkkerin, eräjormailisin ja loottaisin ympäriinsä. Olisi kiva nähdä miten pitkälle selviää zombien ja pahojen ihmisten maailmassa.
Hassua, kun täällä joku on uutterasti alapeukuttanut likipitäen jokaista paikkaa. Kaikissa 1alapeukku.
Mitä, eikö Springfield ja simpsonit nappaa? Siellä vois olla aika leppoisaa.
Hakekaa kätilö -sarjan 50 luvun Englanti. Olisin yksi kätilö siellä nunnien talossa.
Vierailija kirjoitti:
Jotain 10 tuotantokautta sitten olisi ehdottomasti napannut,nykyään siellä on ihan ihme meininki :D
Olen viime aikoina ollut koukussa Miehen puolikkaisiin,voisi olla mukava asua Charlien Malibussa sijaitsevassa rantatalossa(jota se aina markkinoi naisille :D),siellähän niillä on tilaa.Saisi uida meressä,ehkä jopa opetella surffaamaan,tai ihan vaan ottaa terassilla aurinkoa kylmä juoma kädessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotain 10 tuotantokautta sitten olisi ehdottomasti napannut,nykyään siellä on ihan ihme meininki :D
Olen viime aikoina ollut koukussa Miehen puolikkaisiin,voisi olla mukava asua Charlien Malibussa sijaitsevassa rantatalossa(jota se aina markkinoi naisille :D),siellähän niillä on tilaa.Saisi uida meressä,ehkä jopa opetella surffaamaan,tai ihan vaan ottaa terassilla aurinkoa kylmä juoma kädessä.
hyvältä kuulosta. tosin tuossa on pikku ongelma. talossa asuu alan niminen loinen.
Sherlockin maailmassa nykypäivän Lontoossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
hyvältä kuulosta. tosin tuossa on pikku ongelma. talossa asuu alan niminen loinen.
Alanhan on varsin sympaattinen :D Ja tilaongelmaa ei olisi,jaan mielelläni sängyn Charlien kanssa.
En ehkä pysyvästi asuisi,mutta haluaisin kokeilla Sinkkuelämää-naisten tyhjäpääelämää.Eli hengailisin Samanthan,Charlotten,Carrien ja Mirandan kanssa,päivisin ohjelmana olisi juoruilua ja shoppailua,iltaisin treffailtaisiin urpoja,joista riittää jutun juurta kavereiden kanssa.Ehkä joku työpaikka näön vuoksi,mutta ei sellaista joka häiritsisi sosiaalista elämää.Voisin olla kirjailija/toimittaja,kuten Carrie.Voisi olla mielenkiintoinen kokemus!
Ja hobitin kolo olis aivan ihana koti ❤️
N40