Missä elokuvassa tai tv-sarjassa haluaisit asua?
Jossakin Woody Allenin uusista elokuvista, missä kaikki eivät ole neuroottisia, vaan mukavia. Esimerkiksi Midnight in Paris. Gotham City pelottaisi minua: mitä jos Lepakkomies ei ehtisikään väliin kun joudun pulaan? Miami Vicen maailmaan haluaisin kesälomamatkalle. Ihmiset ehkä ihmettelisivät futuristisia asujani.
Kommentit (79)
Saariston lapsissa tai Se pikkuinen Lotta.
Anna ystävämme -sarjan Avonleassa. Ei väliä sillä, että se aika oli nykyaikaan verrattuna teknisesti rajoittunut eikä edes sen väliä, että siellä ei pääsisi saunaan. Ja kaikki kylässä tuntisivat toisensa eli paikka olisi hirveä juorumylly. Minä siltikin haluaisin asua siellä ja kuulua Annan gängiin. Olisimme aina n. 14-18-vuotiaita emmekä koskaan muuttaisi pois.
Vierailija kirjoitti:
Muumilaaksossa
Niin minäkin, mutta kuulin huhuja, ettei siellä ole vessoja.Mietityttää.
Italo westernissä ja olisin morgan kane.
Metsoloissa voisin ryypätä Erkin kanssa ja koittaa saada pillua Anu Hälvältä.
Myös minä haluaisin asua Anna Ystävämme -sarjan Avonleassa. Muita mahdollisia vaihtoehtoja voisivat olla Muumilaakso, Harry Potterin velhomaailma tai Outlanderin 1700 -luvun Skotlanti. Everwoodkin vaikuttaa idylliseltä paikalta. Kallistun kuitenkin Prinssi Edwardin saarelle. Vihervaara on sekä Anna -kirjoissa että -elokuvissa oikea paratiisi.
Ehdottomasti Pushing Daisies!! <3
Salkkareissa, Pihlajakadulla tietysti!
Tyttökultien kanssa Miamissa. Vaikka ongelmia onkin, kaikki on lopussa hyvin. Ja ne juustokakut...
Tyttökullat; leppoisaa elämää lämpöisessä Floridassa ja osa-aikatyötä, yöllä voi herätä kämppisten kanssa syömään juustokakkua ja pohtimaan miesongelmia.
Uuden Kuun Emilian naapurissa ja olla Emilian kaveri. Parempi kuin se Ilse.
Jossain tulevaisuudessa, missä eletään avaruudessa, matkustetaan ajassa ja on supermutanttisankareita.
Gossip Girlin Upper East Sidella jossain Blairin luxuskämpässä.
New Orleansissa Lestat'n naapurissa.
Babylon 5 tai Stargate - Atlantis.
Vierailija kirjoitti:
Lapsena haaveilin olevani osa perhettä Pieni talo preerialla -sarjassa.
Mutta näin viisikymppisenä tunne on laimentunut.
Mä tulin tähän ketjuun vastaamaan juuri tuon sarjan miljöön. Ihanaa 1800-lukua, ihania vaatteita, upea preeria ❤️
N40
Huonosti käyttäytyvät miehet