Missä elokuvassa tai tv-sarjassa haluaisit asua?
Jossakin Woody Allenin uusista elokuvista, missä kaikki eivät ole neuroottisia, vaan mukavia. Esimerkiksi Midnight in Paris. Gotham City pelottaisi minua: mitä jos Lepakkomies ei ehtisikään väliin kun joudun pulaan? Miami Vicen maailmaan haluaisin kesälomamatkalle. Ihmiset ehkä ihmettelisivät futuristisia asujani.
Kommentit (79)
Emmerdale tai pirates of the caribbean.
Vierailija kirjoitti:
Mika kirjoitti:
Addams familyn isäntä
Onko sulla samanlaiset viikset? :)
No melkein 😀
McLeodin tyttäret, aussisarja.
Tbbt ihmisten puolesta, mutten kestäisi asua Jenkkilässä suurkaupungissa.
Neiti Marplen viehättävään kotikylään <3
Nuorempana halusin Maa2 sarjan maisemiin tai Keski-Maahan, nyt Gilmoren tyttöjen naapuriin tai kuolaan Waden perään Hart of Dixien maisemiin. Kummatkin sarjat muuten on kuvattu samoissa lavasteissa ;)
Minäkin tulin vastaamaan että ehdottomasti Gilmoren tytöt. Mukava ja sopivasti hieman vinksahtanut pikkukaupunki. Lisäksi aina välillä soisi Bowie tai joku muu hyvä klassikko. Ihan rakastan sitä miljöötä! <3
Oon aina halunnut olla Frendi ja asua siinä tyttöjen asunnossa!!
Desperate housewives ja wisteria line
Mitähän Frendien tytöt tykkäis mun piereskelystä siellä niiden kämpässä, ovat kuitenkin jotenkin takakireän oloisia näissä jutuissa?
Solsidanissa ja olisin ihana Mickan.
Vierailija kirjoitti:
Totorossa.
Oi tää olisi kyllä ihana!
Kontu on myös sellainen paikka, jossa haaveilen asuvani.
star wars: the clone wars sarjassa on ahsoka niminen padawan. jos hyvin kävisi, päätyisin jossain päin coruscantia edellämainitun tytön kanssa hissiin, jossa alkaisin kourimaan häntä. mikä parasta hän ei voisi valomiekallaan tappaa minua, koska on hyviksien puolella.
nokkapokka 90-luvulla ilmestynyt ankkalinnaan sijoittuva piirrossarja. voisin yrittää iskeä iines ankkaa. voi kuulostaa hiukan omituiselta, mutta minusta iines on kauniin näköinen typykkä.
Gilmoren tytöissä. Idyllistä pikkukaupunkielämää hassuine tapahtumineen ja ihmisineen.. Kuitenkin vain lyhyen matkan päässä New Yorkista.