Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunarityöt ei ole turhia

Vierailija
21.05.2016 |

Ollaan koulutettu pariskunta ja tuumailtiin juuri, että olisi hirveää jos joutuisi tekemään täysin tyhjänpäiväisiä ja helppoja apinanhommia, kuten putki/sähkömies, autonkuljetus, rakentaminen tai vastaava. Onneksi on ihmisiä, joille voi näistä maksaa. Harmi vaan että tämä porukka alkoholisoituu ja dementoituu herkemmin, mutta niinhän eläimetkin alkaa virikkeettömässä, aivoja lepuuttavassa ympäristössä järsiä omaa häntäänsä jne. Tehkää vaikka palapelejä duunarit, ojia riittää kaivettavaksi :)

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
2/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla koulutuksena elämäm_kova_korkeakoulu, vai kui oot noin tyhmä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan tämä on; ne jotka huutelee että lakimiehet, sairaanhoitajat ja tutkijat oppisi hommansa hetkessä - tai että niitä ei tarvita - tekee usein itse niin järjettömän yksinkertaisia asioita, että niitä voi tehdä ihan kuka vain. Kunhan vaan päättää niitä tehdä.

Vierailija
5/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla koulutuksena elämäm_kova_korkeakoulu, vai kui oot noin tyhmä?

Mitä tyhmää tuossa oli? Duunarihommat on tärkeitä ja duunarit usein valitettavasti alkoholisoituu. Kumpikin väite on täyttä totta.

Vierailija
6/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se ihan kiva ainakin sulle että esim talonrakentajia on olemassa muuten kaltaisesi apinat asuisivat teltoissa ja valittaisivat saatanasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kiva ainakin sulle että esim talonrakentajia on olemassa muuten kaltaisesi apinat asuisivat teltoissa ja valittaisivat saatanasti.

Taloja on rakennettu aikojen alusta asti ilman mitään koulutuksia :D eiköhän nekin rahat joilla homekoulu-rakentajia koulutetaan, voitas pistää vaikka geneetikkojen ja syöpätutkijoiden koulutukseen. Ihan turhia pilipalikoulutuksia jotkut talonrakentamiset :DD

Vierailija
8/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä nyt joku korkeasti koulutettu lastenhoitaja on ottanut nokkiinsa siitä totuudesta, että Suomessa harrastetaan aivan järjetöntä ylikouluttamista eikä esim. lastenhoitoon tarvitse yliopistotutkintoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kiva ainakin sulle että esim talonrakentajia on olemassa muuten kaltaisesi apinat asuisivat teltoissa ja valittaisivat saatanasti.

Taloja on rakennettu aikojen alusta asti ilman mitään koulutuksia :D eiköhän nekin rahat joilla homekoulu-rakentajia koulutetaan, voitas pistää vaikka geneetikkojen ja syöpätutkijoiden koulutukseen. Ihan turhia pilipalikoulutuksia jotkut talonrakentamiset :DD

Totta... eipä vaivannut home ennen kuin talonrakentamisesta tehtiin jotain tähtitiedettä.

Vierailija
10/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ollaan koulutettu pariskunta ja tuumailtiin juuri, että olisi hirveää jos joutuisi tekemään täysin tyhjänpäiväisiä ja helppoja apinanhommia, kuten putki/sähkömies, autonkuljetus, rakentaminen tai vastaava. Onneksi on ihmisiä, joille voi näistä maksaa. Harmi vaan että tämä porukka alkoholisoituu ja dementoituu herkemmin, mutta niinhän eläimetkin alkaa virikkeettömässä, aivoja lepuuttavassa ympäristössä järsiä omaa häntäänsä jne. Tehkää vaikka palapelejä duunarit, ojia riittää kaivettavaksi :)

Oletpas sinä kuvottavan omahyväinen (tai provo). Mielestäsi duunarit ovat siis eläimen tasolla,  vaikka tosiasiassa eläin olet itsekin? Kuvittelet koulutuksen tehneen sinusta jotenkin "paremman"?

Minulla on ylempi korkeakoulututkinto, ja teen mielelläni kaikenlaista tuunaus- ja remonttihommaa vapaa-ajallani. Oikein nautin semmoisesta, melkeinpä enemmän kuin päivätyöstäni akateemisissa ympyröissä. En halveksu yhtään sähkärien hommia, oppisin mieluusti tekemään niitä itsekin.

Osaatko sinä ap ylhäisessä viisaudessasi sanoa, pitääkö minun tehdä palapelejä etten alkaisi järsiä omaa häntääni?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
11/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ettekö te ymmärrä lukemaanne, vai ettekö kestä totuutta, vai miksi ap saa niin paljon miinusta?

Vierailija
12/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno provo ja näkyi kolahtavankin. I applaud you. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
13/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kiva ainakin sulle että esim talonrakentajia on olemassa muuten kaltaisesi apinat asuisivat teltoissa ja valittaisivat saatanasti.

Taloja on rakennettu aikojen alusta asti ilman mitään koulutuksia :D eiköhän nekin rahat joilla homekoulu-rakentajia koulutetaan, voitas pistää vaikka geneetikkojen ja syöpätutkijoiden koulutukseen. Ihan turhia pilipalikoulutuksia jotkut talonrakentamiset :DD

Totta... eipä vaivannut home ennen kuin talonrakentamisesta tehtiin jotain tähtitiedettä.

Eli kumpi tässä on turhaa: insinöörien tekemä suunnittelu vai duunarien rakennustyö? Tyypillinen av-ämmä ei saisi pystyyn edes risumajaa omin päin, vaikka liikaa koulutusta ei taatusti ole taustalla.

Vierailija
14/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata mennä tekemään niitä sähköasennuksia itse tai voi muuten lähteä henki aika nopeastikin. Siinä ei tohtorin tutkinto pelasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
15/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole turhia, mutta ne on helppoja eikä vaadi koulutusta nimeksikään, joten on ihan luonnollista että niitä tekevät ihmiset, joiden älylliset resurssit on jotenkin vajavaiset.

Vierailija
16/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se varmaan niinkin, mutta kyllä toisaalta muistan ollessani tiskaajana (opiskellessani) tunsin aina suurta tyydytystä, kun sai oikeasti nähdä joka päivä konkreettisesti oman työnsä tuloksen, kun se hirveä tiskivuori katosi ja puhdistui. Joillekin se riittää, ei kaikki tarvitse suuria älyllisiä haasteita, eihän kaikki edes ole niin älyllisiä - ja onhan elämässä muutakin kuin työ.

Vierailija
17/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se ihan kiva ainakin sulle että esim talonrakentajia on olemassa muuten kaltaisesi apinat asuisivat teltoissa ja valittaisivat saatanasti.

Talon osaa rakentaa kuka hyvänsä.

T. kaksi taloa oman työnsä ohella tehnyt

Vierailija
18/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten epävarma itsestään ja ammattiarvostuksestaan pitää olla, että kirjoittelee näitä typeriä ja ylimielisiä fantasioitaan ammattiryhmistä, joiden kuvittelee olevan vielä itseäänkin alempana? Et taida omasta älykkyydestäsikään olla ihan vakuuttunut? No, syykin on selvä.

Vierailija
19/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, tietenkin tämä on provo. Mutta toivottavasti joku osaa nähdä siinä sen pienoisen pointin, jonka yritin tekstiin ujuttaa.

Terveisin itsekin duunarihommia tehnyt ap, jolle ei tulisi mieleenkään dissata aloja, joista ei ole harmainta aavistustakaan. Ennakkokäsityksellä ja tietämättömyydellä kun voi luulla aika paljon, eipä nuo talonrakentamiset ja putkihommat kauhean hankalilta näytä.

Vierailija
20/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän putkihommat ja sähkötyöt hoituu keltä tahansa av-mammalta, toisin kuin lastenhoito, johon tarvitaan akateeminen tutkinto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme