Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Duunarityöt ei ole turhia

Vierailija
21.05.2016 |

Ollaan koulutettu pariskunta ja tuumailtiin juuri, että olisi hirveää jos joutuisi tekemään täysin tyhjänpäiväisiä ja helppoja apinanhommia, kuten putki/sähkömies, autonkuljetus, rakentaminen tai vastaava. Onneksi on ihmisiä, joille voi näistä maksaa. Harmi vaan että tämä porukka alkoholisoituu ja dementoituu herkemmin, mutta niinhän eläimetkin alkaa virikkeettömässä, aivoja lepuuttavassa ympäristössä järsiä omaa häntäänsä jne. Tehkää vaikka palapelejä duunarit, ojia riittää kaivettavaksi :)

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän putkihommat ja sähkötyöt hoituu keltä tahansa av-mammalta, toisin kuin lastenhoito, johon tarvitaan akateeminen tutkinto.

Koskaanhan ei ole mitään korrelaatiota havaittu huonon kasvatuksen ja pas*an ihmisen välillä. Ainakaan siellä, missä sellaisia ihmisiä parveilee.

Vierailija
22/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän putkihommat ja sähkötyöt hoituu keltä tahansa av-mammalta, toisin kuin lastenhoito, johon tarvitaan akateeminen tutkinto.

Koskaanhan ei ole mitään korrelaatiota havaittu huonon kasvatuksen ja pas*an ihmisen välillä. Ainakaan siellä, missä sellaisia ihmisiä parveilee.

Huono käytös johtuu siitä, ettei lasta ole laitettu akateemiseen tarhaan ammattilaisten kasvatettavaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä on; ne jotka huutelee että lakimiehet, sairaanhoitajat ja tutkijat oppisi hommansa hetkessä - tai että niitä ei tarvita - tekee usein itse niin järjettömän yksinkertaisia asioita, että niitä voi tehdä ihan kuka vain. Kunhan vaan päättää niitä tehdä.

Lakimiehenä pitäisi periaatteessa pärjätä ilman mitään koulutusta. Laki on hyvin simppeli juttu eikä tarvitse muuta  kuin mieltää että mikä on lain päämäärä.Lisäksi Tietokoneohjelmilla voi korvata miltei kaiken työn mitä lakimies tekee.

Vierailija
24/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tämä on; ne jotka huutelee että lakimiehet, sairaanhoitajat ja tutkijat oppisi hommansa hetkessä - tai että niitä ei tarvita - tekee usein itse niin järjettömän yksinkertaisia asioita, että niitä voi tehdä ihan kuka vain. Kunhan vaan päättää niitä tehdä.

Moi, lakimies/sairaanhoitaja/tutkija.

Vierailija
25/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Ei kannata mennä tekemään niitä sähköasennuksia itse tai voi muuten lähteä henki aika nopeastikin. Siinä ei tohtorin tutkinto pelasta.

Nuo sahkohommat on todella helppo tehdä itse omakotitaloon, jos viitsii vähän perehtyä asiaan. Toki joku teollisuuskinteistön sähkötyöt vaatii varmaan jo alan opintojakin.

Tietenkin eri asia viitsiikö alkaa, kun voi teettää muillakin.

Vierailija
26/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, tietenkin tämä on provo. Mutta toivottavasti joku osaa nähdä siinä sen pienoisen pointin, jonka yritin tekstiin ujuttaa.

Terveisin itsekin duunarihommia tehnyt ap, jolle ei tulisi mieleenkään dissata aloja, joista ei ole harmainta aavistustakaan. Ennakkokäsityksellä ja tietämättömyydellä kun voi luulla aika paljon, eipä nuo talonrakentamiset ja putkihommat kauhean hankalilta näytä.

 Ei kirurginkaan työ hankalalta näytä. Leikellään vaan lihaa sieltä ja tuolta, samaa mitä teurastamossa ja kaupassakin tehdään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä löisin sulle rakennuspiirrustukset käteen ja joskus ne on vähä epäselviä johtuen suunnittelun virheistä. Vaikka niitä osaisitkin lukea oikein, niin sit se käytännön työ ja alkaa tekeen on homma eriksee.. On siell raksallaki eritasosia työmiehiä ja parhaan ja huonoimma taso ero voi olla valtava. Lopulta mitä väliä mitä kukin työkseen tekee, kunhan itse tykkää. Vapaa ajallaan voi sitte itseään sivistää:) luen paljon historiallista kirjallisuutta(tällä hetkellä saksan) seuraan kotimaan ja mailman uutisia ahkerast, Urheilukin kiinnostaa:0 Pitäähän sitä kahvipöydässä olla juteltavaa. T: apina raksamies ja monet yllättyny

Vierailija
28/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äh, provohan tämä on mutta menköön tämän kerran.

Tervetuloa tekemään duunarityötäni ilman koulutusta, tämä on sellaista apinanhommaa että tätä voi kuka tahansa tehdä. :)

Sähköpiirustuksia rakennuksiin ja 3D-mallinnoksia nimittäin. Ei tässä mitään tietää tarvitse. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä myönsin jo että on provo! Mutta joskus kai provollakin voi antaa ajattelemisen aihetta. Oon koulutettu ja duunarien lapsi. Mä arvostan kaikkea työtä, eri kielten ääntämyksien tutkiminen on yhtä hienoa ja tärkeää kuin se talon rakentaminen. Ihminen on esteetikko, utelias ja ahkera. Maailma on kiinnostava ja jännä paikka, jossa voi tehdä hienoja juttuja ja ottaa erilaisista asioista selvää. Varsinkin nykypäivänä. Osattais olla kattomatta rahan läpi tätä maailmaa tai joidenkin typerien yksinkertaistuksien, niin kaikilla ois kivempaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi