Varattu nainen: haluaisitko seksisuhteen, jos voisit olla varma, ettet jäisi kiinni?
Haluaisin kysyä varatuilta naisilta seuraavaa asiaa, joka askarruttaa: jos saisit seksikumppanin, joka olisi joka suhteessa täydellinen - upeakroppainen, ulkoisesti mielesi mukainen, mahtavasti huomioiva, taidokas, varustettu juuri sellaisella astalolla, josta pidät - tarttuisitko tähän?
Suhteeseen, jossa vain ja ainoastaan seksi olisi prioriteettina, muuhun ei olisi mahdollisuuksia.
Olisitko valmis hakemaan seksiä unelmiesi kumppanilta, jos tietäisit, että missään olosuhteessa et voisi paljastua, milloinkaan, kenellekään?
Voisitko sinä siis olla valmis aivan pelkkään seksisuhteeseen?
En kysy tätä siksi, että olisin kenellekään seksisuhdetta tarjoamassa, enkä sen vuoksi, että epäilisin vaimoani tai jotakuta muuta sellaisen hakemisesta, vaan aivan puhtaasta mielenkiinnosta ja uteliaisuudesta.
Ja miehet, en kaipaa teidän näkemyksiänne, kommenttejanne tai mitään muutakaan teiltä, kiitos.
Kommentit (52)
En pystyisi koska hirveät omantunnontuskat tulisi vaikkei kiinni jäisikään ikinä. Jos niitä ei tulisi niin tarttuisin tilaisuuteen
Pitää valita sellainen kumppani, että sen kanssa omat kriteerit täyttyvät. Silloin ei ole tarvinnut haikailla vieraiden perään.
Olisin :) Harmi, ettet sä tarjonnutkaan tällaista mahdollisuutta ;) Mutta näihin sun mainitsemiin ominaisuuksiin tarvitsisin kyllä lisäksi ns. henkistä nussimista eli juurikin sitä huomioimista, kehumista, jalustalle nostamista. Kumminkin päin. Se nimittäin saa mussa aikaan panetuksen potenssiin sata vaikka tiedänkin, ettei joka sana ole totta :) Kiiman nostattamista ensin sanoin sitten sen laukaisemista teoin :)
Voisin. Ihan siitä syystä että aviomieheltä ei saa seksiä.
En aiemmin, mutta sen jälkeen kun mies määritteli toiminnallaan uskollisuuslupaukset uusiksi, niin eihän minua nyt mikään pidättele.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on jo tommonen ihan oma mies ;) en tartte rakastajaa.
"Suhteeseen, jossa vain ja ainoastaan seksi olisi prioriteettina, muuhun ei olisi mahdollisuuksia."
Miten se siun oma mies voi olla?
Ehkä. Tosin voisin ihastua ja vain seksiä -sopimus pitäisi miettiä uudelleen. Jos lähtisin tällaiseen suhteeseen, niin luultavasti laittaisin eropaperit eteenpäin viimeistään silloin.
Toki tiedän, että helppoa tuollaiseen seksisuhteeseen ei olisi lähteä, kun on miehen kanssa liki 20 vuotta ollut, mutta ajatuksena se olisi hyvin hyvin kutkuttava. N42
En olisi, vaikka kuinka houkuttelisi hauskanpito. Pitää olla reilu omaa kumppania kohtaan.
En olisi. Haluan olla uskollinen aviomiehelleni.
Ei särkyneitä sydämiä kestäisi. Aviomieheltä en saa seksiä, ei pysty. Halauksia sentään on ja kainaloon pääsen 😉
N 41
En mutta henkisen suhteen haluaisin.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies on tuollainen.
Että seksi on ainoa prioriteetti?
Joo, kyllä kelpais. Mä komppaan tota nelosta (4) ihan täysin.
Olis niin siistiä kun oma mies ymmärtäis ton jalustalle nostamisen.
Mikäs minimuna tällaista kyselee?
Vierailija kirjoitti:
Mulla myös, saan mieheltäni kaiken tarvittavan, joten en kaipaa muita.
En haluaisia.
Jos tietäisin etten jäisi kiinni, eikä ketään sattuisi, haluaisin pelata sitä peliä ennen seksiä. Niitä himoitsevia katseita, kosketuksia ohimennen, se hetki juuri ennen suudelmaa... Ehkä jopa livahtaa salaa nurkan taakse suutelemaan. Seksin säästäisin kuitenkin aviomiehelleni. En kuitenkaan tiedä haluaisiko kukaan mies tätä, jos tietäisi ettei seksiin ole mahdollisuutta. En haluaisi "kiusata" tätä toista miestäkään.