Vierailija

Ollaan miehen kanssa nyt kahden viikonloppu, kun lapset ovat mummolassa. Mutta samaa rataa menee silti kaikki. Mies korjaa pyöräänsä, kun kerrankin on aikaa olla rauhassa verstaalla. Minä taas nautin auringosta terassilla siiderin kans. Mutta miten tähän keksiä jotain yhteistä kivaa? Seksiä tietysti haluaisin, mutta aika kylmältä vaikuttaa mies. Miten tästä eteenpäin? Vinkkejä?

• ylös 6
  • alas 0

Kommentit (10)

Vierailija

Täällä vähän sama ongelma :/ mietin kyllä illaksi hyvää ruokaa tai ajattelin että käytäisiin kohta vaikka jädellä. Mutta tuntuu että ei miestä jaksa kiinnostaa muu kuin sohvalla löhööminen tällä hetkellä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Marko

Ai vitsi olispa tuollaista... anna fiksata pyöräänsä sopivasti, mut käy välillä tallilla kiehnäämässä. Laita sopivan seksikästä ylle ja mene kyselemään miten menee. Nojaa työpöytään ja pyllistä sopivasti. Luulen että remontin voi keskeyttää hetkeksi ihan hyvin ;)
Aktin jälkeen lopuksi sano että saa jatkaa remonttia niin pitkään kuin haluaa. Sano että odottelet terassilla grillaillen...
Itse olisin maailman onnellisin mies jos joku tekis näin.

• ylös 10
  • alas 0
Vierailija

Illalla saunan / suihkun jälkeen hierot miestäsi ja annat hänelle suu- tai käsihoitoa alkulämmittelyksi.

Markon ehdottama grillailu ja pikainen verstaalla voisi toki myös toimia. :)

Ihanaa iltaa teille! :)

Vierailija

Hmm... Kiitoksia vinkeistä😉 Nää on kaikki tehty jo aiemmin, paitsi tuo grillaus, kun yleensä olen tehnyt ruoan sisällä ja vienyt miehelle verstaalle. Jos mä lämmittäisin ensin saunan, kävisin itse pesulla ja sitten menisin "aamutakissa" ilmoittamaan, että vois tulla seuraksi? Sais ensimmäiset paineet päästää vaikka höyläpenkkiä vasten ja saunassa suuhoidon kautta?
Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Niinpä niin, mies ahertaa ja sinä vain löhöät.

No mun pyörä sattuu olemaan kunnossa😆
Ja minä sentään kävin kaupassa, hoidin lapset hoitoon, siivosin kämpän sekä tein pihaistutukset kuntoon. Ja etsin miehelle sen kadonneen mutterin ja ojensin oikean avaimen. Mutta olisi vissiin kirjan sijasta pitäny olla olan takana neuvomassa, että eihän se noin mene, annapa ku mää näytän😃 ääliö

Vierailija

Jaa, pitäiskö ängetä verstaalle kiillottamaan omaa pyörää minihameessa ilman housuja😉

Vierailija

Laittaudut hienoksi ja lähdet lähikapakkaan :) Sanot miehelle huulipunaa laittaessasi, että saa liittyä seuraan jos haluaa. Taatusti sutinaa tulee: joko mieheltä tai sieltä kapakasta.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Laittaudut hienoksi ja lähdet lähikapakkaan :) Sanot miehelle huulipunaa laittaessasi, että saa liittyä seuraan jos haluaa. Taatusti sutinaa tulee: joko mieheltä tai sieltä kapakasta.

No taatusti en lähde mihinkään kapakkaan. Teen muutenkin ihan liian paljon keikkaa, joten korsetit tarkoittaa lähinnä " hyvää työiltaa"
Ap

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.