Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkkäristä piti tänään soittaa, ei oo vielä soitettu?

Vierailija
19.05.2016 |

Netistä näen, että työkkäri on merkinnyt tietoihini, että tänään 19.5 soittavat minulle.
Kello on nyt 13:30 eikä soittoa ole vielä tullut. Olen aamusta asti kulkenut puhelin lähes kädessäni,
jotta varmasti ehdin/pystyn puheluun vastaamaan.

Jos teillä on ollut samainen tilanne, monen aikoihin teille on soitettu?

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
42/46 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.o 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työttömän oletetaan hakevan töitä ja olevan jo siksi puhelimen tavoitettavissa, sieltä voi soittaa työnantaja! Siksi en ymmärrä tätä kauhua, jonka työkkärin mahdollinen soitto aiheuttaa.

Vierailija
44/46 |
20.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi työnhaku katkaistaan? Nyt en ymmärtäny? Siirtää heinäkuulle ja työttömät luulee ettei silloin oteta yhteyttä ja PAM, työnhaku katkaistaan. Selitäs tarkemmin!

Työnhaun uusimispäivään asti on työnhaku ja maksut voimassa. Kun uusimispäivä menee ohi, kone katkaisee työnhaun ja laittaa automaattisen viestin että työnhaku katkennut. 

Ellei sitten joku toinen virkailija käy läpi tuon yhden asiakkaita ja siirrä sieltä kaikkien niiden uusimispäivää eteenpäin.

Itse en tee kenenkään muun muistilistoja. Mulla on ihan liikaa tekemistä muutenkin.

Vierailija
45/46 |
21.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä asiakas eli työtön voi itse tietää, milloin työnhaun uusimispäivä menee umpeen? Vai onko se juuri se päivämäärä, joka on samassa lauseessa, kuin että "työkkäri ottaa yhteyttä X päivänä"?

Vierailija
46/46 |
23.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

O.o