Kerro kermaperseongelmasi täällä
Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(
Kommentit (254)
En tiedä lähteäkö keväällä lomalle Prahaan vai Amsterdamiin.
Sanomalehtien nettiversiossa on se tietty määrä artikkeleja mitä ei-tilaaja voi lukea viikon aikana. Sitten klikkaa vahingossa jotain sellaista artikkelia joka ei yhtään kiinnosta ja kuluu taas yksi lataus ihan hukkaan, damn!
Luovuin viikoittaisesta siivoojan käynnistä, kun en viitsi raivata tavaroita pois tieltä niin usein 😒
Stockmannin leluosastolla ei tehty kaunista lahjapakettia vaan lelu laitettiin vain paperiseen, ankeaan Stockmannin väreissä olevaan lahjapussiin :(
Vierailija kirjoitti:
Sanomalehtien nettiversiossa on se tietty määrä artikkeleja mitä ei-tilaaja voi lukea viikon aikana. Sitten klikkaa vahingossa jotain sellaista artikkelia joka ei yhtään kiinnosta ja kuluu taas yksi lataus ihan hukkaan, damn!
Vink Vink tyhjennä sivuhistoria ja välimuisti, ja kas, myös laskuri nollaantuu.
Hukkasin järjettömän kalliin korun ihan vain omaa huolimattomuuttani.
Mäkään en voi kertoa juuri mitään hyviä kuulumisiani tai ongelmiani työkavereilleni, enkä monille muillekaan kavereilleni, koska ne ovat tyyliä vuokralaiseni vaihtuu tai sainpa kaksisataatonnia perinnöksi (eikä ole edes oma vanhempi kyseessä). :(
Tulimme miehen kanssa New Yorkiin uudenvuoden viettoon, mutta tällä kertaa emme saaneet lempihotellistamme sellaista huonetta, josta olisi näköala Central parkiin, vaan huoneemme on ankealle sisäpihalle päin.
Sain lahjaksi/olen ostanut liikaa suihkugeelejä ja muita kauneusjuttuja, ettei mulla kohta ole tilaa niille.
Ärsyttää kun karkkia ei saa kotiinkuljetuksella vaan pitää ihan itse hakea ja siihen menee 10min suunta jos haluaa irtiksiä. :(
Meidän lähikaupasta ei saa luomubanaania, pelkkää tavallista. :(
Kyllä, mul on rankkaa.
Mun selkää kutittaa eikä kukaa oo rapsuttamassa sitä. Kellään ei mee nii huonosti ku mulla..
Joudun menemään lähikauppaa kauemmaksi jotta saan kaikkia vegaanisia elintarvikkeita mitä käytän, eikä kauppias tilaa niitä edes testiksi vaikka olen pyytänyt. Hiekoitussepeli menee ikävästi uusien Timberlandin nilkkureiden pohjauriin ja joudun nyppimään niitä pinseteillä irti.
Pitäisi varata kevään 2 viikon lomamatkalle hotellit, mutta ei jaksaisi alkaa selaamaan niitä ja varailemaan. Se on niin iso homma valita sopiva.
Yksityisellä lääkäriasemalla käydessäni jouduin seuraamaan jonkun wt-suvun jäätävää perheriitaa. Hei haloo, jos maksan lääkärikäynnistäni reilun satasen, niin en todellakaan halua jonottaa samassa tilassa tuollaisen lähiöväen kanssa!
(tähän sitten tietynlainen sarkasmivaroitus, aidosti otti päähän mutta en koe oikeasti olevani mitenkään parempi ihminen)
Minulla on liikaa (pari rekillistä) luksusmerkkien vaatteita ja kenkiä joita en vaan käytä. Niistä saisi aika paljon rahaa jos myisin, mutta en mitenkään jaksa laittaa niitä ebayhin tai varata kirpparipaikkaa. Raha siis kyllä kelpaisi. :(
Minulla on liikaa (pari rekillistä) luksusmerkkien vaatteita ja kenkiä joita en vaan käytä. Niistä saisi aika paljon rahaa jos myisin, mutta en mitenkään jaksa laittaa niitä ebayhin tai varata kirpparipaikkaa. Raha siis kyllä kelpaisi. :(
En jaksa alkaa laihduttaa. Sen sijaan ostin uudet housut ja nyt ahdistaa, kun meni rahaa.
Uuden huippuhyvän imurini varsi on aika raskas.
En ole päässyt matkustelemaan pitkään aikaan. Vain kolme matkaa tänä vuonna. Viimeksi elokuussa. Eikä uutta matkaa ole näköpiirissä
Vierailija kirjoitti:
Tulimme miehen kanssa New Yorkiin uudenvuoden viettoon, mutta tällä kertaa emme saaneet lempihotellistamme sellaista huonetta, josta olisi näköala Central parkiin, vaan huoneemme on ankealle sisäpihalle päin.
Tää on kyllä paha ongelma! Ehkä ensi kerralla paremmin
Harmittaa siivoojan käynnin jälkeen välittömästi ilmestyvä sotku. Viikkosiivooja kävi ja kiillotti lattian, meni 2 tuntia ja kaksivuotias oli sotkenut lattian siivousta edeltäneelle tasolle.