Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro kermaperseongelmasi täällä

Vierailija
19.05.2016 |

Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(

Kommentit (254)

Vierailija
41/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa siivoojan käynnin jälkeen välittömästi ilmestyvä sotku. Viikkosiivooja kävi ja kiillotti lattian, meni 2 tuntia ja kaksivuotias oli sotkenut lattian siivousta edeltäneelle tasolle.

Vierailija
42/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lähteäkö keväällä lomalle Prahaan vai Amsterdamiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomalehtien nettiversiossa on se tietty määrä artikkeleja mitä ei-tilaaja voi lukea viikon aikana. Sitten klikkaa vahingossa jotain sellaista artikkelia joka ei yhtään kiinnosta ja kuluu taas yksi lataus ihan hukkaan, damn!

Vierailija
44/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luovuin viikoittaisesta siivoojan käynnistä, kun en viitsi raivata tavaroita pois tieltä niin usein 😒

Vierailija
45/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockmannin leluosastolla ei tehty kaunista lahjapakettia vaan lelu laitettiin vain paperiseen, ankeaan Stockmannin väreissä olevaan lahjapussiin :(

Vierailija
46/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanomalehtien nettiversiossa on se tietty määrä artikkeleja mitä ei-tilaaja voi lukea viikon aikana. Sitten klikkaa vahingossa jotain sellaista artikkelia joka ei yhtään kiinnosta ja kuluu taas yksi lataus ihan hukkaan, damn!

Vink Vink tyhjennä sivuhistoria ja välimuisti, ja kas, myös laskuri nollaantuu.

Vierailija
47/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hukkasin järjettömän kalliin korun ihan vain omaa huolimattomuuttani.

Vierailija
48/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en voi kertoa juuri mitään hyviä kuulumisiani tai ongelmiani työkavereilleni, enkä monille muillekaan kavereilleni, koska ne ovat tyyliä vuokralaiseni vaihtuu tai sainpa kaksisataatonnia perinnöksi (eikä ole edes oma vanhempi kyseessä). :(

Vierailija
49/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulimme miehen kanssa New Yorkiin uudenvuoden viettoon, mutta tällä kertaa emme saaneet lempihotellistamme sellaista huonetta, josta olisi näköala Central parkiin, vaan huoneemme on ankealle sisäpihalle päin.

Vierailija
50/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain lahjaksi/olen ostanut liikaa suihkugeelejä ja muita kauneusjuttuja, ettei mulla kohta ole tilaa niille.

51/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun karkkia ei saa kotiinkuljetuksella vaan pitää ihan itse hakea ja siihen menee 10min suunta jos haluaa irtiksiä. :(

Meidän lähikaupasta ei saa luomubanaania, pelkkää tavallista. :(

Kyllä, mul on rankkaa.

Vierailija
52/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun selkää kutittaa eikä kukaa oo rapsuttamassa sitä. Kellään ei mee nii huonosti ku mulla..

Vierailija
53/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joudun menemään lähikauppaa kauemmaksi jotta saan kaikkia vegaanisia elintarvikkeita mitä käytän, eikä kauppias tilaa niitä edes testiksi vaikka olen pyytänyt. Hiekoitussepeli menee ikävästi uusien Timberlandin nilkkureiden pohjauriin ja joudun nyppimään niitä pinseteillä irti.

Vierailija
54/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi varata kevään 2 viikon lomamatkalle hotellit, mutta ei jaksaisi alkaa selaamaan niitä ja varailemaan. Se on niin iso homma valita sopiva.

Vierailija
55/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksityisellä lääkäriasemalla käydessäni jouduin seuraamaan jonkun wt-suvun jäätävää perheriitaa. Hei haloo, jos maksan lääkärikäynnistäni reilun satasen, niin en todellakaan halua jonottaa samassa tilassa tuollaisen lähiöväen kanssa!

(tähän sitten tietynlainen sarkasmivaroitus, aidosti otti päähän mutta en koe oikeasti olevani mitenkään parempi ihminen)

Vierailija
56/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liikaa (pari rekillistä) luksusmerkkien vaatteita ja kenkiä joita en vaan käytä. Niistä saisi aika paljon rahaa jos myisin, mutta en mitenkään jaksa laittaa niitä ebayhin tai varata kirpparipaikkaa. Raha siis kyllä kelpaisi. :(

Vierailija
57/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on liikaa (pari rekillistä) luksusmerkkien vaatteita ja kenkiä joita en vaan käytä. Niistä saisi aika paljon rahaa jos myisin, mutta en mitenkään jaksa laittaa niitä ebayhin tai varata kirpparipaikkaa. Raha siis kyllä kelpaisi. :(

58/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa alkaa laihduttaa. Sen sijaan ostin uudet housut ja nyt ahdistaa, kun meni rahaa.

Uuden huippuhyvän imurini varsi on aika raskas.

Vierailija
59/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole päässyt matkustelemaan pitkään aikaan. Vain kolme matkaa tänä vuonna. Viimeksi elokuussa. Eikä uutta matkaa ole näköpiirissä

Vierailija
60/254 |
30.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulimme miehen kanssa New Yorkiin uudenvuoden viettoon, mutta tällä kertaa emme saaneet lempihotellistamme sellaista huonetta, josta olisi näköala Central parkiin, vaan huoneemme on ankealle sisäpihalle päin.

Tää on kyllä paha ongelma! Ehkä ensi kerralla paremmin