Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro kermaperseongelmasi täällä

Vierailija
19.05.2016 |

Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(

Kommentit (254)

Vierailija
21/254 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukkivan kirsikkapuuni alin oksa on talvella kuivunut ja näyttää vähän epäesteettiseltä tästä ikkunastani  katsoen. Puutarhurimme ehtii vasta lauantaina hoitelemaan nuo puut.

Aioin kirjoittaa jotain, mutta lähes haikua muistuttava pateettinen tuotoksesi sai minut lamaantuneisuuden tilaan ja nyt mietinkin, onko tässä enää mitään mieltä, joten vetäydyn miettimään seuraavaa provoani.Hyvästi.

Vierailija
22/254 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdin jo ostaa ihanan maton joka maksaa melkeen yksiön vuokran verran, ja siihen kaveriks oli katottuna sopiva divaanisohvakin. Mutta: se tietty sohva ehti jo loppuu myymälästä, eikä samanlaista samassa sävyssä löydy.

Plus, sohvapöytä ei enää sovi maton väreihin. Eikä taulu, eikä sohvatyynyyt, eikä mikään muukaan. Kaikki pitää ostaa uusiks.

:(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/254 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin suunnitellut mulle ja miehelle kahdeksan viikon loman kesäksi Italiassa ja Espanjassa. Reissu kutistuikin kuuteen viikkoon ja harmittaa niin, ettei juuri nyt huvittaisi lähteä ollenkaan.

Vierailija
24/254 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kun on sotkuista. Mut en jaksa siivota.

Vierailija
25/254 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen masentunut, mutta luokittelen tämän silti kermaperseongelmaksi: En haluaisi tehdä mitään, haluaisin vaan maata kotona niin että herkullista ruokaa tuotaisiin valmiina eteen.

Vierailija
26/254 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on katastrofi, jos mies tuo kaupasta vääriä siteitä. Sitten on mulla ja kolmella tyttärellä hiiva. Nyt mies sentään osaa jo ostaa oikeeta vessapaperia ja hakee apteekista hiivalääkkeet. Tää on siis totisinta totta. Mies kiroilee välillä, että saisko sieltä pillurättitehtaalta kotiinkuljetusta ja kanta-asiakas alennuksia. Ihme moukka.

Vierailija
27/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kiva keskustelu.

Vierailija
28/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voitti rahapeleistä 30 tonttua ja mua vituttaa kun nuo rahat saa käytettyä niin helposti. Olisipa voittanut enemmän :p

Vierailija
29/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa kun mulla on niin vähän vapaa-aikaa. Ennen sain vanhemmiltani rahaa, joten opiskelin, harrastin ja rentouduin, oli pitkät lomat ja paljon vapaa-aikaa, mutta nyt kun kolmekymppiä häämöttää, pitää opintojen ohella raataa töissä. Ja tiedän, teen vain noin 6-7 h viikossa, palkka on erinomainen, mutta kyllä mä vaan silti kaipaan rentoja päiviä. Mutta jos varaan rentoilun, ei rahaa riitä entiseen elämäntyyliin. :( Äh.

Vierailija
30/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua oksettaa, kun ihmiset kostuttavat syljellään sormet avatessaan kaupan hedelmäpusseja tai selatessaan papereita. 

Enkä tiedä, onko tämä edes varsinainen kermaperse-ongelma. Onhan se oikeasti äärettömän epähygienistä. 

Samat ihmiset tietävät, että:-vitsan säästäminen on lapsen vihaamista

-saunaan vain lauantaisin

-painettu sana on totta

-eka gannapispiikki tappaa

-täytyy olla hiljaa ettei lintu pelästy Emma-pelissä

Vierailija
31/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasken tämän kermaperseongelmaksi... kadehdin kun muut saavat piirrettyä/julkaistua taiteellisia teoksiaan (sarjakuva-albumit, esikoiskirjat jne), ja mielestäni osa on niin kamalia että itsekin OSAAN paremmin. Silti töherrykseni tai taiteelliset eivät kiinnosta ketään.

Hädin tuskin jaksan yrittää vääntää mitään suurta, tekisi mieli vääntää sotku kynällä, antaa sille nimi ja kaikki rakastaisit sitä! Näin se tuntuu menevän, argh.

Tämä asia vaivaa minua niin että halkean!

Vierailija
32/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on valtion pitkät lomat, mutta en ehdi käyttämään niitä. Nytkin on säästövapaana 4 kk lomia ja säästötililläkin irtorahaa 60 t€, jotka voisi laittaa lomamatkustukseen.

Vierailija
33/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun Rolls Roycen sytytin ei toimi. Ei voinut polttaa havannalaista ajellessa.  Se on nimenomaan sikarinsytytin.  Tupakansytytintä siinä ei edes ole.

Vierailija
34/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän mersuilijan ongelmista oli jotenkin terapeuttista lukea :D (Haaveilen itsekin Mersusta...) Mutta mä saan sen vasta sitten kun saan perintöä :( Se on mun kermaperseongelma.

Vierailija
35/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
36/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikan kahvikoneen pieni kahvi on liian pieni, iso kahvi taas liian iso. Saatana.

Vierailija
37/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua harmittaa joululahjaksi saadut lahjakortit. Sain taas sadan euron kortin koruliikkeeseen, edellisvuonna summa oli kaksinkertainen. En keksi jatkuvasti ostettavaa tuossa hintaluokassa. Jos kortit olisivat pidempään voimassa, voisin kerryttää summaa ja ostaa selvästi kalliimman sormuksen, mutta nyt ei onnistu.

Vierailija
38/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi hehkuttaa tulevaa Lontoon matkaa, en suunnitteilla olevaa Kiinan matkaa enkä lahjaksi saamiani helmikorvakoruja kaikille. Tai voin, mutta se ei kannata. Mieli tekisi hihkua, hyppiä ja pomppia ja olla kuin teini ja näyttää että "kato mitä mä saaaiiiiiin XD", mutta minun opiskelevat ja kotihoidontuella elävät kaverit ei tykkäisi. 

Vierailija
39/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansiomme ovat noin 5 kertaa suuremmat kuin paikallisten ja silti mielestämme tienaamme liian vähän. Myös kylmyys ärsyttää ja täällä se tarkoittaa noin + 20 C.

Vierailija
40/254 |
29.12.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa, kun saan vain reilu 3200 palkkaa.