Kerro kermaperseongelmasi täällä
Haluan latten pintaan maidosta kivan kuvion enkä tasaista kerrosta. Tätä enää harvemmin saa. :(
Kommentit (254)
Mies jättää sormenjälkiä rosterisen jääkaapin oveen. Tänä vuonna vain 3 lomamatkaa ulkomaille, viime vuonna oli enemmän. Sain mieheltä kalliin huivin lahjaksi vähän aikaa sitten enkä ole vielä päässyt käyttämään sitä.
Minua oksettaa, kun ihmiset kostuttavat syljellään sormet avatessaan kaupan hedelmäpusseja tai selatessaan papereita.
Enkä tiedä, onko tämä edes varsinainen kermaperse-ongelma. Onhan se oikeasti äärettömän epähygienistä.
Kukkivan kirsikkapuuni alin oksa on talvella kuivunut ja näyttää vähän epäesteettiseltä tästä ikkunastani katsoen. Puutarhurimme ehtii vasta lauantaina hoitelemaan nuo puut.
Haluan salaojiini VALKOISTA soraa, en harmaata! (kyllä, tein tästä ihan oman ketjunkin :D)
Lomakohteisiin 5 tähden hotelleihin pitäisi lentää ja inhoan lentokoneessa olemista.
Haluan valkoisten tennareideni pysyvän valkoisina ja kiukuttaa kun ne vääjäämättömästi likaantuvat.
Nautin elämästäni 24/7 laiskana herkutellen omassa kuplassani ja nyt olen pullukka.
Minulla on uusi Mersu ja uusi BMW ja harmittaa kun niitten ajotietokoneet ja viikset toimintoineen ovat erilaiset. Menee tihkukytkin ja kaukovalovilkku tms helposti sekaisin kun ajaa niillä molemmilla.
Vierailija kirjoitti:
Kukkivan kirsikkapuuni alin oksa on talvella kuivunut ja näyttää vähän epäesteettiseltä tästä ikkunastani katsoen. Puutarhurimme ehtii vasta lauantaina hoitelemaan nuo puut.
Entisenä kaupan myyjänä ymmärrän tän hyvin. Ensin nuolaistaan sormea, jotta saadaan seteli lompakosta ja sitten ojennetaan se niillä tahmatassuilla myyjälle. Onneksi oli kassalla aina käsidesit. Kuvottavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entisenä kaupan myyjänä ymmärrän tän hyvin. Ensin nuolaistaan sormea, jotta saadaan seteli lompakosta ja sitten ojennetaan se niillä tahmatassuilla myyjälle. Onneksi oli kassalla aina käsidesit. Kuvottavaa.
Oho nyt tuli ihan väärä lainaus! Piti lainata ihan toista viestiä.
Ärsyttää kun autoni sisäänrakennettu nettiyhteys näyttää välillä autoni sijainniksi Wolfsburgin vaikka tiedän että auto on tallissani, tämä siis kun katselen autoni tietoja läppärillä tai mobiilisovelluksella.
En tiedä kermiksestä, mutta aloin yksi päivä katsomaan jotain sarjaa Netflixistä ja seuraavana päivänä se oli poistettu, vaikka oli vasta äskettäin sinne lisätty.
Lempijalkahikijuustoni maahantuonti lopetettiin. Kaupasta saa aniharvoin tuoreita oliiveja, yleensä vain säilykkeitä. Parsanversoja ja kesäkurpitsankukkia ei näe myynnissä lainkaan. Nyyh.
Eka meinasin että ei tässä mitään, mutta sitten laskin päiviä. Mies varasi kesäloman lennot niin että mun kuukautiset pitäisi alkaa juuri niinä päivinä kun on menolento. Endometrioosi ja lentäminen siitä ei hyvää seuraa. Matkustaminen kylkiasennossa, kävely kyyryssä ja jos en pääse tunnin kahden välein vessaan niin siinä käy Slaikka Gusavssonit! Mä en tule selviämään siitä mitenkään.
18 jatkaa: Kun ajan moottoritiellä ylämäkeä Mersullani, joudun kytkemään vakionopeudensäätäjän pois päältä, jos edessä ajaa pikkuinen auto.
Hauskoja :) No minulle tulee harmaita hiuksia, kun jäteastian tyhjentäjät käyvät milloin sattuu. Välillä kahden, välillä neljän viikon välein ja aina eri päivänä ja vuorokaudenaikana. Haluaisin saada itselleni tietoon tyhjennysten ajoitukset jotta voisin ennakoida tapahtuman.
Naurettavaa tästä tekee se, että astia on todella harvoin täynnä edes kerran kuussa joten on aivan sama, milloin tyhjentäjät käyvät. Olen myös huolissani että minua laskutetaan tyhjennyksistä, joita ei ole tapahtunut, ja pidän tarkkaa lukua roska-auton käynneistä.
Nyt kun luen tätä niin kuulostaa aika kahjolta :D Mutta edistystä tapahtuu: en ole pitkään aikaan soittanut jätehuoltofirmaan kysymyksieni kanssa sen jälkeen kun tajusin alistua siihen, että ne tulevat kun tulevat ja en voi asialle mitään.
Sain lahjaksi kuntosalijäsenyyden ja siltikään en käytä sitä, annan vain lahjan antajan maksaa joka kuukausi hirveää hintaa asiasta, jota en edes käytä :(