Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi MGTOW-miehistä ei voi keskustella asiallisesti?

Vierailija
18.05.2016 |

Ketjut menevät aina vihapuheeseen, solvaamiseen, henkilökohtaisuuksiin...

Kommentit (126)

Vierailija
101/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastausta ei ole vieläkään kuulunut. Mikä saa palstamammat niin raivoihinsa MGTOW-miehistä?

Eikö se oma isomunainen miehenne, joka jokaisella palstamammalla on, riitäkään teille?

Tämä.

Miksi tuohdutte arvostelemaan MGTOW-miehiä ja toisaalta miksi sanotte "ei kiinnosta kun ei koske minua"? MGTOW-liike on jo sen verran suuri, että kyllä se koskee naisia ja varsinkin tyttäriänne. Uskokaa jo, läheskään kaikki eivät saa enää miehiä itselleen kun miehet alkavat tajuta mitä naisen pito maksaa ja mm. maailman ylikansoittumisen.

Tehdään koe. Yksikään MGTOW-mies ei kirjoita yhtään MGTOW-avausta tänne koko kesänä ja saatte huomata että kukaan, ei kukaan, kaipaa teitä.

Pimppiragea ja denialismia.

Eiköhän teitä naisia ole sinkkuna ihan jonoksi asti mm. juuri tästä syystä, että miehet eivät enää kelpuutakaan naista hidastamaan elämäänsä.

Vierailija
102/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastausta ei ole vieläkään kuulunut. Mikä saa palstamammat niin raivoihinsa MGTOW-miehistä?

Eikö se oma isomunainen miehenne, joka jokaisella palstamammalla on, riitäkään teille?

Tämä.

Miksi tuohdutte arvostelemaan MGTOW-miehiä ja toisaalta miksi sanotte "ei kiinnosta kun ei koske minua"? MGTOW-liike on jo sen verran suuri, että kyllä se koskee naisia ja varsinkin tyttäriänne. Uskokaa jo, läheskään kaikki eivät saa enää miehiä itselleen kun miehet alkavat tajuta mitä naisen pito maksaa ja mm. maailman ylikansoittumisen.

Tehdään koe. Yksikään MGTOW-mies ei kirjoita yhtään MGTOW-avausta tänne koko kesänä ja saatte huomata että kukaan, ei kukaan, kaipaa teitä.

Eiköhän teitä naisia ole sinkkuna ihan jonoksi asti mm. juuri tästä syystä, että miehet eivät enää kelpuutakaan naista hidastamaan elämäänsä.

Juuri niin, suomalaiset miehet parhaillaan joukoin eroavat vaimoistaan ja tyttöystävistään ja vannovat elävänsä loppuelämän yksinään, vain ollakseen mieliksi sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän idioottimainen jankutus ja spämmäys sekä tyhjänpäiväinen lällättely päivä toisensa perään vituttaa kuule kaikkia. T. Mies

Palstamamma ei muutu mieheksi, vaikka netissä niin väittääkin. Mitä teet ketjussa , joka on mielestäsi tyhjänpäiväinen?

Vierailija
104/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Juuri niin, suomalaiset miehet parhaillaan joukoin eroavat vaimoistaan ja tyttöystävistään ja vannovat elävänsä loppuelämän yksinään, vain ollakseen mieliksi sinulle.

Sehän tässä palstamammoja taitaa eniten pelottaakin. Että mies ajattelisikin joskus omilla aivoillaan.

Joko sulla on huulet punattu suikkaria varten ja kermaperunat uunissa valmistumassa, kun miehesi pääsee kohta töistä?

Vierailija
105/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Sehän tässä palstamammoja taitaa eniten pelottaakin. Että mies ajattelisikin joskus omilla aivoillaan.

Joko sulla on huulet punattu suikkaria varten ja kermaperunat uunissa valmistumassa, kun miehesi pääsee kohta töistä?

Kylläpä nyt täällä kihisen raivosta. Henkilökohtaisuuksiin menevä provosointi, vähättely ja yleistäminen onkin parhaita tapoja saada aikaan vakavasti otettava keskutelu. Substanssia tässä on tosin niin vähän muutoin että sen ymmärtää,

Vierailija
106/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: ei saa minua millään tavalla raivostumaan. Mutta eihän tätä vastausta lasketa vaikka olenkin sen jo monesti sanonut.

Edelleenkin silti ihmettelen ristiriita sinun käytöksesi ja tuon liikkeen välillä. Jos ei naiset tai niiden mielipiteet kiinnosta niin miksi pitkää kysellä? Tähänkään en ole saanut vastausta.

N23

Vierailija
107/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vastaus: ei saa minua millään tavalla raivostumaan. Mutta eihän tätä vastausta lasketa vaikka olenkin sen jo monesti sanonut.

Edelleenkin silti ihmettelen ristiriita sinun käytöksesi ja tuon liikkeen välillä. Jos ei naiset tai niiden mielipiteet kiinnosta niin miksi pitkää kysellä? Tähänkään en ole saanut vastausta.

N23

Minäkin olen sanonut, ettei saa raivostumaan. Luulen aika että moni muukin. Hän vain haluaa jatkaa, parasta kai olla vastaamatta ollenkaan.

Vierailija
108/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset tuohtuvat siitä, etteivät olekaan jokaisen miehen unelma. Tosin te mgtowaajat olette liian kärkkäitä mielipiteinenne. Harvemmin tulee neutraalia kielenkäyttöä. Siitä tulee mieleen, että ette ole tyynen rauhallisia vapaaehtoisselibaatikkoja, vaan pilluntuska saa teidät kirjoittamaan liian kovaa, puolueellista ja naisia halventavaa tekstiä.

M34

MGTOW ei välttämättä tarkoita "pillutonta" elämää, satunnaishoitoja voi olla yms. Mutta se tarkoittaa sitä, että pysyy ikipoikamiehenä eikä päästä naista asettumaan saman katon alle eikä määräilemään miehen elämästä edes kompromissien merkeissä.

Enoni on elänyt tällä tavalla ja on erittäin virkeä 74-vuotias "irtas vanha pukki" (kuten äitini isoveljeään nimittää). Oma isäni taas on viimeisen päälle raihnas 68-vuotias neljä lasta aikaansaannut tapaus ja hän sanoo suoraan että jos olisi tiennyt mitä perheellistyminen tarkoittaa, homma olisi jäänyt väliin.

Itse olen +40-vee perheellinen mies, mutta täytyy sanoa että MGTOWerismi olisi kyllä ollut minunkin tieni jos vaan olisin ajoissa ymmärtänyt mitä tämä nykyinen vaihtoehto tarkoittaa oikeasti. Etenkin kun tuohon aikaan kun tein vikapeliliikkeen "irtonumeroita" lankesi osakseni ihan mukavasti, muutaman vuoden kun olisin odottanut niin biologisen kellon vainoamat +30-neitosia olisi voinut possuttaa oikein kunnolla...

Jos katsotaan asiaa laajemmin, eikä vain sinun sukusi kahta henkilöä, niin tutkimuksissa on kylläkin todettu että parisuhteessa olevat miehet elävät pidempään kuin yksin elävät miehet. Naisilla miehen kanssa eläminen ei lisää elinvuosia.

Vierailija
109/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse olen +40-vee perheellinen mies, mutta täytyy sanoa että MGTOWerismi olisi kyllä ollut minunkin tieni jos vaan olisin ajoissa ymmärtänyt mitä tämä nykyinen vaihtoehto tarkoittaa oikeasti.

Mutta ethän sä ymmärrä. Et ole ollut elämääsi yksin. On oikeasti naurettavaa että perheellinen mies harrastaa päiväunia ympäriinsä naiskentelevan poikamiehen elämästä ja kuvittelee sillä perusteella olevansa joku ekspertti ja tietävänsä mistä puhuu. Ja se että vastaava on onnistunut joltain sukulaiselta ei tarkoita sitä että se onnistuisi sinulta. On ihmisiä jotka on täysiä psykopaatteja eikä vähääkään välitä muista ihmisistä, mutta oletko sä sellainen? Kova hinku tuntuu olevan parisuhteeseen palstan yksinäksillä miehillä, siinä mietitään jo itsemurhaa. Niilläkin jotka ostaa seksiä joten "pillua" on kyllä mahdollista saada.

Niin, tuo "naisktenleluvaihe" olisi jäänyt todnäk ikävuosille 25-38 ja sen jälkeen tarve naisen seuraan olisi laskenut aika radikaalisti ihan luonnollisista syistä. Minulle on aivan sama onko ympärilläni perhe vai ei, ainoastaan tietynlainen perusvelvollisuudentunne (!= rakkaus) lapsia kohtaan on tähän asti pitänyt meikäläisen huushollissa. Nyt sekin velvollisuuskiintiö alkaa olla vähissä, joten häivyn piakkoin omille teilleni, joskin ns "pilluttomaan" elämään kun ei vaan enää pahemmin kiinnosta. Se ei silti ole enää aitoa MGTOWrismia sillä olen erehtynyt jo kerran peruuttamattomasti.

Eli yksin ikävuodet 20-27, pl satunnaishoidot baareista/netistä (joita tuli hoidettua vähän päälle 40 tuona aikana). Ihan hyvin tulin toimeen itseni kanssa ilman isompia yksinäisyydentunteita. Kyllähän kavereiden muijat yritti parittaa ystävättärilleen, mutta se loppui aika nopeasti kun sana levisi "se vaan on seksin perässä" saatuani haluamani.

Harmi vaan että tuli jämähdettyä tähän yhteen joka tuli pyytämättä ja yllättäen elämääni ja huomasin jopa viihtyväni hänen seurassaan jonkin aikaa, silti isompia rakkausroihuja (kuten ei ketään kohtaan aikaisemminkaan). Näennäinen mukavuudentunne sitten sumensi järjellisen ajattelukyvyn liian moneksi vuodeksi.

Puhut kyllä tosi rumasti lapsistasi IMHO. Se ei ole miehekästä!

Vierailija
110/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N23

Minäkin olen sanonut, ettei saa raivostumaan. Luulen aika että moni muukin. Hän vain haluaa jatkaa, parasta kai olla vastaamatta ollenkaan.

Niinpä! Moni muu on sanonut ihan samaa mutta ei sillä ole väliä. AP siis nimenomaan haluaa kuulla että naisia ärsyttää, eli välittää kummiskin naisten mielipiteistä;) se siitä liikkeestä. Ap lopeta trollailu ja älä oikeasti elämään sen mgtown mukaan. Ei oikeasti ärsytä. Mielestäni on oikeasti jopa hyvä jos porukka alkaa kyseenalaistamaan vanhoja sukupuolirooleja ja normeja.

N23

Vierailija
111/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisistuminen on nähtävillä jo nuorten miesten nykyisessä tyylissä ja käytöksessä. Monella on aika naismainen meininki, jos nyt puhutaan yleisellä tasolla.

Eikö isät osaa kasvattaa omia poikiaan miehiksi? Armeijanko se pitää aina tehdä?

Helpottaisi jos yh mammat eivät estäisi isiä tapaamasta poikiaan. Telepatia katsos toimii heikosti.

Minkälainen mies/isä hoitaa asiansa niin että jättää poikansa naisen kasvatettavaksi?

Miehellä on hyvin vähän keinoja kun naiset ottavat erot ja saavat AINA huoltajuuden niin halutessaan.

Vähän kuin kysyisi naiselta miksi häviät miehelle tappelussa ja otat pataasi, miksi et sido miestä niskalenkkiin!

Joopa joo, justhan tästä tehtiin suomalainen tutkimus, jossa todettiin sen olevan vain myytti että lapset määrättäisiin äidille. Ei määrätä, väite ei siis pidä paikkaansa.

Vierailija
112/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa minulle, että mitä miljardien tulonsiirtoja minä naisena miehiltä saan?

Naiset käyttävä vuosittain pelkästään terveyspalveluita miljerdeja euroja miehiä enemmän.

Puhumattakaan kaikista muista tulonsiirroista miehiltä naisille. Ihan arkipäivän esimerkkinä, monetko ensitreffit olet itse naisena maksanut miehille?

Terveyspalveluihin on sinkkumiehillä aivan yhtäläiset oikeudet kuin sinkkunaisillakin, eli tällä osalla sinkkumiesten osa ei ole huonompi eikä voida sanoa naisten nauttivan sinkkumiesten tuottamista tulonsiirroista.

Myös ensitreffeillä maksaminen on yksilön oma valinta, ei mitään sellaista, jota yhteiskunnallisella tasolla vaadittaisiin. Minä olen muuten aina maksanut ensitreffeillä oman osuuteni ja pari kertaa ensimmäiset varsinaiset treffit ovat sujuneet niin, että olen kutsunut miehen luokseni syömään ja iltaa istumaan, jolloin minä olen tietenkin valmistanut ruoan ja tarjonnut lisäksi viiniä sen kanssa. Molemmilla kerroilla mies on kyllä ihan pyytämättä tuonut mukanaan viinipullon, joten ehkä se tekee sitten sen osuuden, kuinka miesten vastuuta kokoajan yhteiskunnassa vain lisätään ja naisten elämää vain helpotetaan ilman että naiset edes haluaisivat ottaa mitään vastuuta mistään.

Mutta joo, oliko siis sellaisiakin miljardien tulonsiirtoja, joihin sinkkumiehillä ei olisi yhtäläistä oikeutta kuin sinkkunaisilla, eli joissa sinkkumiehet olisivat vasten tahtoaan ja pakotettuna maksavana osapuolena ja naisille jaettaisiin kaikki edut?

Vierailija
113/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

MGTOW-mies! Miksi hitossa sinua kiinnostaa meidän naisten mielipide niin paljon, että päivittäin teet aloituksen tästä aiheesta. Jos haluat mennä omia polkujasi, mene. Kun kyselet täällä mielipiteitä asiasta päivästä toiseen, tulee vain tunne kuin olisit neljävuotias lapsi, joka kiukunpuuskassa polkee jalkaa, ja uhkaa että kohta mä lähden pois täältä, ihan varmalla lähden, eikä kuitenkaan tietenkään lähde.

Vierailija
114/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa minulle, että mitä miljardien tulonsiirtoja minä naisena miehiltä saan?

Naiset käyttävä vuosittain pelkästään terveyspalveluita miljerdeja euroja miehiä enemmän.

Puhumattakaan kaikista muista tulonsiirroista miehiltä naisille. Ihan arkipäivän esimerkkinä, monetko ensitreffit olet itse naisena maksanut miehille?

Terveyspalveluihin on sinkkumiehillä aivan yhtäläiset oikeudet kuin sinkkunaisillakin, eli tällä osalla sinkkumiesten osa ei ole huonompi eikä voida sanoa naisten nauttivan sinkkumiesten tuottamista tulonsiirroista.

Myös ensitreffeillä maksaminen on yksilön oma valinta, ei mitään sellaista, jota yhteiskunnallisella tasolla vaadittaisiin. Minä olen muuten aina maksanut ensitreffeillä oman osuuteni ja pari kertaa ensimmäiset varsinaiset treffit ovat sujuneet niin, että olen kutsunut miehen luokseni syömään ja iltaa istumaan, jolloin minä olen tietenkin valmistanut ruoan ja tarjonnut lisäksi viiniä sen kanssa. Molemmilla kerroilla mies on kyllä ihan pyytämättä tuonut mukanaan viinipullon, joten ehkä se tekee sitten sen osuuden, kuinka miesten vastuuta kokoajan yhteiskunnassa vain lisätään ja naisten elämää vain helpotetaan ilman että naiset edes haluaisivat ottaa mitään vastuuta mistään.

Mutta joo, oliko siis sellaisiakin miljardien tulonsiirtoja, joihin sinkkumiehillä ei olisi yhtäläistä oikeutta kuin sinkkunaisilla, eli joissa sinkkumiehet olisivat vasten tahtoaan ja pakotettuna maksavana osapuolena ja naisille jaettaisiin kaikki edut?

Naisilla on yhtäläinen mahdollisuus hankkia hyvä ura ja perustaa menestävä yritys, toimintaa ei vain näy. Miksei?

Miehet ehkä käyttävät palveluita tarpeeseen, naiset käyvät ronkituttamassa värkkejään varmuuden vuoksi.

Vierailija
115/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska naiset tuohtuvat siitä, etteivät olekaan jokaisen miehen unelma. Tosin te mgtowaajat olette liian kärkkäitä mielipiteinenne. Harvemmin tulee neutraalia kielenkäyttöä. Siitä tulee mieleen, että ette ole tyynen rauhallisia vapaaehtoisselibaatikkoja, vaan pilluntuska saa teidät kirjoittamaan liian kovaa, puolueellista ja naisia halventavaa tekstiä.

M34

MGTOW ei välttämättä tarkoita "pillutonta" elämää, satunnaishoitoja voi olla yms. Mutta se tarkoittaa sitä, että pysyy ikipoikamiehenä eikä päästä naista asettumaan saman katon alle eikä määräilemään miehen elämästä edes kompromissien merkeissä.

Enoni on elänyt tällä tavalla ja on erittäin virkeä 74-vuotias "irtas vanha pukki" (kuten äitini isoveljeään nimittää). Oma isäni taas on viimeisen päälle raihnas 68-vuotias neljä lasta aikaansaannut tapaus ja hän sanoo suoraan että jos olisi tiennyt mitä perheellistyminen tarkoittaa, homma olisi jäänyt väliin.

Itse olen +40-vee perheellinen mies, mutta täytyy sanoa että MGTOWerismi olisi kyllä ollut minunkin tieni jos vaan olisin ajoissa ymmärtänyt mitä tämä nykyinen vaihtoehto tarkoittaa oikeasti. Etenkin kun tuohon aikaan kun tein vikapeliliikkeen "irtonumeroita" lankesi osakseni ihan mukavasti, muutaman vuoden kun olisin odottanut niin biologisen kellon vainoamat +30-neitosia olisi voinut possuttaa oikein kunnolla...

Jos katsotaan asiaa laajemmin, eikä vain sinun sukusi kahta henkilöä, niin tutkimuksissa on kylläkin todettu että parisuhteessa olevat miehet elävät pidempään kuin yksin elävät miehet. Naisilla miehen kanssa eläminen ei lisää elinvuosia.

1) naimisiin "pääsevät" sellaiset miehet koilöa elämä olisi muutenkin kondiksessa. Ts näitä tilastoja ei ole koskaan vakioitu sosiaaliluokittain, jolloin terveyserot olisivat olemattomia, jos verrataan esim sinkkua kouluttautunutta miestä vs aviolliitossa olevaa vastaavaa. Pystyn jo omasta suht kouluttautuneiden 30-40v miessinkkukollegoiden kohdalta näkemään etteivät ole yhtään sen surkeammassa kunnossa kuin me ei-sinkut.

2) olethan tutustunut Michiganin yliopiston tutkimukseen, jossa todettiin yksiselitteisesti sinkkumiesten terveydentilan olevan nykyään lähes samalla tasolla kuin avioliitossa tms olevien ja jos tämä trendi jatkuu niin menee ohitse. Tutkimuksessa 1.1 miljoonaa kohdetta +30 vuoden ajalta.

Vierailija
116/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut kyllä tosi rumasti lapsistasi IMHO. Se ei ole miehekästä!

...eiköhän sitä tässä vaiheessa nelikymppisenä koko parisuhde tms pelleilyyn kyllästyneenä ole aivan yhdentekevää mikä on miehekästä ja mikä ei, niin kauan kuin ei vaikuta palkkaukseen.

Vierailija
117/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Terveyspalveluihin sinkkumiehillä...."

No kerroppa (sinkku)miesten vastaavalla laajuudella tehdyt seulonnat verrattuna esim rintasyöpä tai papailuun. Saa googlata...

Vierailija
118/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisilla on yhtäläinen mahdollisuus hankkia hyvä ura ja perustaa menestävä yritys, toimintaa ei vain näy. Miksei?

Miehet ehkä käyttävät palveluita tarpeeseen, naiset käyvät ronkituttamassa värkkejään varmuuden vuoksi.

Jaa, no minä en tiedä, miksi naiset perustavat vähemmän yrityksiä kuin miehet. Minun syyni on se, etten ole kiinnostunut yrittäjyydestä. En toki myöskään ole katkera miehille, jotka ovat onnistuneet menestyksekkään yrityksen perustamaan enkä kulje netissä valittamassa, että yhyy kun naisten velvollisuuksia vain lisätään ja miehet ovat vapaamatkustajia :) Minusta perustakoon yrityksiä he, joilla siihen halua ja kiinnostusta on ja onnea toivotan matkaan, sukupuolesta riippumatta.

Itse en ole julkisen terveydenhuollon palveluita käyttänyt kuin tarpeeseen. En itseasiassa tiennyt, että niitä voisi tarpeettomasti käyttääkään. Värkkini käyn ronkituttamassa varmuuden vuoksi n. joka toinen vuosi yksityisellä gynekologilla. En tiedä pääsisikö julkisella puolella johonkin vuositarkistukseen ellei ole esim. sossun asiakas tms. Runsas 10 vuotta sitten mulle terveyskeskuksen yleislääkäri sanoi, että jos haluan julkiselle puolelle gynekologin vastaanotolle, tarvitsen lähetteen, ja sen kirjoittamiseksi mulla pitäisi olla gynekologisia ongelmia. Sen jälkeen olen suosiolla käynyt yksityisellä.

Ilmeisesti et löydä kuitenkaan yhtään esimerkkiä sellaisista miljardien tulonsiirroista, joihin sinkkumiehillä ei olisi yhtäläisiä oikeuksia naisten kanssa? Vai onko se tosiaan sinusta naisten syy, jos miehet valitsevat käyttää vähemmän terveyspalveluita ja menevät lääkäriin vasta kun tilanne on jo tosi paha?

Vierailija
119/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MGTOW-mies! Miksi hitossa sinua kiinnostaa meidän naisten mielipide niin paljon, että päivittäin teet aloituksen tästä aiheesta. Jos haluat mennä omia polkujasi, mene. Kun kyselet täällä mielipiteitä asiasta päivästä toiseen, tulee vain tunne kuin olisit neljävuotias lapsi, joka kiukunpuuskassa polkee jalkaa, ja uhkaa että kohta mä lähden pois täältä, ihan varmalla lähden, eikä kuitenkaan tietenkään lähde.

Miksi jankkaat että täällä olisi vain yksi MGTOW-mies? Tyypillistä palstavamman sheimausta, jolle linjalle lähdetään kun asiallisia argumentteja ei enää löydy.

Vierailija
120/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Timo Karjalainen / Stakes avaa näitä tulonsiirtoja varsin hyvin kirjassaan "Mies vailla tasa-arvoa".

Olkootkin vanhaa dataa 15 vuoden takaa niin tuskin asia hirmuisesti on muuttunut. Juujuu, raskaudet jne vievät lisää, mutta nykyisillä synnytysmäärillä reilun 2miljardin tulonsiirtoja ei pysty perustella.