Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi MGTOW-miehistä ei voi keskustella asiallisesti?

Vierailija
18.05.2016 |

Ketjut menevät aina vihapuheeseen, solvaamiseen, henkilökohtaisuuksiin...

Kommentit (126)

Vierailija
81/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisistuminen on nähtävillä jo nuorten miesten nykyisessä tyylissä ja käytöksessä. Monella on aika naismainen meininki, jos nyt puhutaan yleisellä tasolla.

Eikö isät osaa kasvattaa omia poikiaan miehiksi? Armeijanko se pitää aina tehdä?

Ihmisen persoona on jo liian vakiintunut armeijaiässä. Itse juoksin veksissä ja välttelin vastuuta viimeiseen asti, eikä armeija tehnyt minusta yhtään miehekkäämpää. En usko, että armeija on opettanut yhdellekään miehelle mitään mieheydestä.

M34

Ei ehkä niinkään mieheydestä. Mulle armeija opetti, että oikeasti monet ihmiset pitävät minusta sellaisena kuin olen ja että olen ihan hyvä tyyppi. Se opetti myös, että osaan ja saan aikaan paljon kun yritän. Se opetti että haluan oikeasti menestyä ja pärjätä elämässä ja niin olen tehnyt tähän asti. Ennen armeijaa olin kiusattu ja huonoista perheoloista, viinaa ja väkivaltaa.

Respect <3

Vierailija
82/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastauksena tän aloituksen kysymykseen. Koska se nyt vaan on todella urpoa että tarvitaan joku ihme erillinen liike siihen että aikuinen ihminen elää elämänsä omien valintojen mukaan. Ja sitten sitä täytyy vielä puolustella. Okei, te ette halua parisuhdetta naisen kanssa, mitä sitten!? Älkää menkö parisuhteeseen ja menkää niitä omia polkujanne ihan rauhassa. Mä en halua itselleni autoa, mutta ei mun tarvi sen takia olla erikseen missään liikkeessä mukana. Mä en vaan hanki autoa, thats it.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa minulle, että mitä miljardien tulonsiirtoja minä naisena miehiltä saan?

No se on sitä että kun sä syöt terveellisesti ja käyt lenkillä ja menet lääkäriin kun olet kipeä ja mies syö makkaraa ja juo kaljaa ja penkkiurheilee eikä mee lääkäriin, niin sulla on tässä nyt epäilu etu kun lääkärissä käyminen aiheuttaa sun takia miljardien tulonsiirrot sulle, samoin kuin se että elät vanhaksi puuttuvan makkaran, viinan ja liikkumattomuuden takia ja taas tulonsiirretään. Että epistä!!

Vierailija
84/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastauksena tän aloituksen kysymykseen. Koska se nyt vaan on todella urpoa että tarvitaan joku ihme erillinen liike siihen että aikuinen ihminen elää elämänsä omien valintojen mukaan. Ja sitten sitä täytyy vielä puolustella. Okei, te ette halua parisuhdetta naisen kanssa, mitä sitten!? Älkää menkö parisuhteeseen ja menkää niitä omia polkujanne ihan rauhassa. Mä en halua itselleni autoa, mutta ei mun tarvi sen takia olla erikseen missään liikkeessä mukana. Mä en vaan hanki autoa, thats it.

Sanotko samaa vegaaneille ja feministeille? Äitylit -ryhmille?

Vierailija
85/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano, koska niitä ei voi verrata keskenään. Feminismi liikkeenä perustuu miesten ja naisten väliselle tasa-arvolle, tai oikeastaan niiden epäkohdille.

Vegaanit taas ei syö eläinperäisiä tuotteita tai käytä eläimillä testattuja tuotteita. Yleisin syy on, ettei hyväksy elöinten tappamista tai niiden kaltoinkohtelua.

M30 - sama kuin tuon aiemman kirjoittanut

Vierailija
86/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sano, koska niitä ei voi verrata keskenään. Feminismi liikkeenä perustuu miesten ja naisten väliselle tasa-arvolle, tai oikeastaan niiden epäkohdille.

Vegaanit taas ei syö eläinperäisiä tuotteita tai käytä eläimillä testattuja tuotteita. Yleisin syy on, ettei hyväksy elöinten tappamista tai niiden kaltoinkohtelua.

M30 - sama kuin tuon aiemman kirjoittanut

Mitähän sä mahdoitkaan yrittää sanoa?

Vierailija
87/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisiko joku kertoa minulle, että mitä miljardien tulonsiirtoja minä naisena miehiltä saan?

Naiset käyttävä vuosittain pelkästään terveyspalveluita miljerdeja euroja miehiä enemmän.

Puhumattakaan kaikista muista tulonsiirroista miehiltä naisille. Ihan arkipäivän esimerkkinä, monetko ensitreffit olet itse naisena maksanut miehille?

Vierailija
88/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Miten sinkkumiehen tilanne eroaa negatiivisemmin sinkkunaisen tilanteesta Suomessa 2016?

Olettaen, että laillinen velvollisuus, eli armeija/sivari on jo käyty. Monet naiset, minä mukaan lukien olen molemmille pakollisen järjestelmän kannalla.

2. Haluaisin myös selvityksen niistä eduista, joita olen viime aikoina saanut siksi koska olen nainen.[/quote

Saat naisena miljardien tulonsiirtoja miehiltä naisille vuosittain.

Naiset  ovat vapaamatkustajia , ihan kaikessa.

Ulinasi on   muutenkin koomista MGTOW-ketjussa.

Kerro, missä sinä et ole vapaamatkustaja? Et ole maksanut edes koulutustasi.

Taas Ulin puutaheinää.  Esimerkiksi minä, nainen, olen maksanut pelkästään suoria palkkaveroja viimeisen 20 vuoden aikana miljoonan euron verran. 

Vierailija
89/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset käyttävä vuosittain pelkästään terveyspalveluita miljerdeja euroja miehiä enemmän.

Puhumattakaan kaikista muista tulonsiirroista miehiltä naisille. Ihan arkipäivän esimerkkinä, monetko ensitreffit olet itse naisena maksanut miehille?

N. 50 % treffejä olen maksanut omani & miehelle. Noissa lopuissa n. 50 % mies on maksanut omansa, minä omani.

Naiset huolehtivat miehiä enemmän terveydestään ja nykyaikana raskautta ei voi vielä ulkoistaa naisen kehon ulkopuolelle.

Vierailija
90/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi hyvä luoja... Kieltääkö joku sinua miehenä käyttämästä terveyspalveluita? Kuka kieltää? Näytä minulle se lakipykälä jossa miehiä kielletään käymästä lääkärissä. Jos sinä taas olet niin tajuton elämäntapaspede että et vaan tajua mennä lääkäriin oma-aloitteisesti niin et voi syyttää ainoakaan maailman naista siitä. 

Ja se treffien maksaminen, ei se ole pakollista yhdellekään miehelle. Niinpä niin joo, uli uli minulta odotetaan sitä uli uli... Minulta odotetaan naisena kaikenmoista, ei vähiten sitä pillunantoa treffeillä. Aikuisen ihmisen ei tarvitse tehdä kaikenmaailma palveluksia joita joku vieras ihminen häneltä odottaa, ei edes maksaa sitä kahvikuppia ja eilistä pullaa. Tämän mgtow-liikkeen odottaisi kasvattavan selkärankaa miehille mutta ruikutus ja ininä ovat vain pahentuneet. 

Vierailija
91/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1. Miten sinkkumiehen tilanne eroaa negatiivisemmin sinkkunaisen tilanteesta Suomessa 2016?

Olettaen, että laillinen velvollisuus, eli armeija/sivari on jo käyty. Monet naiset, minä mukaan lukien olen molemmille pakollisen järjestelmän kannalla.

2. Haluaisin myös selvityksen niistä eduista, joita olen viime aikoina saanut siksi koska olen nainen.[/quote

Saat naisena miljardien tulonsiirtoja miehiltä naisille vuosittain.

Naiset  ovat vapaamatkustajia , ihan kaikessa.

Ulinasi on   muutenkin koomista MGTOW-ketjussa.

Kerro, missä sinä et ole vapaamatkustaja? Et ole maksanut edes koulutustasi.

Taas Ulin puutaheinää.  Esimerkiksi minä, nainen, olen maksanut pelkästään suoria palkkaveroja viimeisen 20 vuoden aikana miljoonan euron verran. 

Kysymys oli osoitettu vapaamatkustamisesta vouhottaneelle miehelle.

Vierailija
92/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastausta ei ole vieläkään kuulunut. Mikä saa palstamammat niin raivoihinsa MGTOW-miehistä?

Eikö se oma isomunainen miehenne, joka jokaisella palstamammalla on, riitäkään teille?

Vierailija
93/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Av-mammat eivät osaa puhua miehistä muutoinkaan asiallisesti, koskaan.

Yleistäminen ja valehtelu jäi puuttumaan avauksesta. -ap

Etkös sinä nyt yleistä?

Sun logiikka ei aukene sitten millään. Ymmärrätkö, mitä yleistäminen tarkoittaa?

Voin toki selventää, sanoit juuri että kaikki av-mammat (sen lisäksi etteivät he osaa puhua miehistä asiallisesti) yleistää ja valehtelee. Se on kyllä yleistämistä todeta että kaikki jotka vauva palstalla kirjoittaa ovat x. Osui silmään lähinnä siksi etten tunnista itseäni noista väitteistä.

Vierailija
94/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastausta ei ole vieläkään kuulunut. Mikä saa palstamammat niin raivoihinsa MGTOW-miehistä?

Eikö se oma isomunainen miehenne, joka jokaisella palstamammalla on, riitäkään teille?

Teidän idioottimainen jankutus ja spämmäys sekä tyhjänpäiväinen lällättely päivä toisensa perään vituttaa kuule kaikkia. T. Mies

Vierailija
95/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Miksi tuohdutte arvostelemaan MGTOW-miehiä ja toisaalta miksi sanotte "ei kiinnosta kun ei koske minua"? MGTOW-liike on jo sen verran suuri, että kyllä se koskee naisia ja varsinkin tyttäriänne. Uskokaa jo, läheskään kaikki eivät saa enää miehiä itselleen kun miehet alkavat tajuta mitä naisen pito maksaa ja mm. maailman ylikansoittumisen.

Vierailija
96/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keskustelu jatkuu ainoastaan, koska kieltäydyt uskomasta ettei ihmiset (naiset) itkekään itseään iltaisin uneen takiasi, ja jatkat itsesi korottamista järjettömillä väitteillä herättämästäsi raivosta. Hyvää jatkoa vain minun puolesta.

Yleisenä huomiona; ihmiset joiden ensisijainen strategia toisten kanssa toimiessa on kiristäminen, toisen valinnanvapauden rajoittaminen ja niskan päälle pyrkiminen, ovat onnellisuudella mitattuna heikoilla sukupuolesta riippumatta. Ne yksilöt, jotka osaavat tehdä yhteistyötä ja tahtovat ymmärtää vastapuolta, voivat paljon paremmin.

Vierailija
97/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten sinkkumiehen tilanne eroaa negatiivisemmin sinkkunaisen tilanteesta Suomessa 2016?

Haluaisin myös selvityksen niistä eduista, joita olen viime aikoina saanut siksi koska olen nainen.

Tietämättömyyden täytyy olla tahallista tai tyhmyyden pohjatonta jos et oikeasti tiedä.

Vierailija
98/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä.

Miksi tuohdutte arvostelemaan MGTOW-miehiä ja toisaalta miksi sanotte "ei kiinnosta kun ei koske minua"? MGTOW-liike on jo sen verran suuri, että kyllä se koskee naisia ja varsinkin tyttäriänne. Uskokaa jo, läheskään kaikki eivät saa enää miehiä itselleen kun miehet alkavat tajuta mitä naisen pito maksaa ja mm. maailman ylikansoittumisen.

Tehdään koe. Yksikään MGTOW-mies ei kirjoita yhtään MGTOW-avausta tänne koko kesänä ja saatte huomata että kukaan, ei kukaan, kaipaa teitä.

Vierailija
99/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän ei vaan onnistu vastaamaan, ei.  Varmaan olo on kuitenkin tärkee, kun on saanut taas muutaman sivun verran vastauksia omiin vedätyksiin.  M-gogojen äidit mahtavat olla poikiensa p*skanjauhannasta ylpeitä.

Vierailija
100/126 |
19.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hän ei vaan onnistu vastaamaan, ei.  Varmaan olo on kuitenkin tärkee, kun on saanut taas muutaman sivun verran vastauksia omiin vedätyksiin.  M-gogojen äidit mahtavat olla poikiensa p*skanjauhannasta ylpeitä.

Äiti on vihollinen jota ilman isä olisi saanut elää hyvän elämän.