Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko MGTOW suoraa jatkoa angstiteinien "Kukaan ei tajuu/mä vihaan kaikkia"-ajattelulle?

Vierailija
17.05.2016 |

Näyttäisi vahvasti olevan. Äärimmäisyysajattelu ja mustavalkoisuus saa voimansa teini-iästä lähtien kerääntyneestä kiukusta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan lukea mistä on kyse. Vihje MGTOW -kirjaimista muodostuu sanoja, ja niissä on pieni vihje.

Jotain pientä angstia taitaa tosin sinullakin olla kun jaksat asiasta täällä avautua :)

Vierailija
2/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tää MGTOW-juttu on, joku uus pst-ohjus? Ei, en jaksa googlettaa. Herkuttelen ajatuksella että joku sievä AV-mamma tavaa tämän minulle auki.

M

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei halua olla naisen kanssa = äärimmäistä ajattelua?

Nainen on aina tavoittelemisen arvoinen palkinto miehelle?

Vierailija
4/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kyllä on kiukunpuuskaa ilmassa :D Luulisi että aikuinen mies osaisi elää omaa elämäänsä itse valitsemallaan tavalla ilman vastakkaisen sukupuolen mollausta ja jatkuvaa todistelua. 

Vierailija
5/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kehitys ole koskaan edennyt teini-ikään asti. Nelivuotias Samuliantero suuttuu äiskälle ja karkaa kotoa. Huutelee ikkunan alla että nyt mä meen ja kyllä teitä sitten sitte kaduttaa.

Vierailija
6/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Selitä mitä selität mutta MGTOW kieltää itsessään kaiken olennaisen mikä on ihmiseen sisäänrakennettu. Näkeehän tästä porukasta että jäljelle on jäänyt enää negatiivisuus, (itse)inho ja vastenmielinen kommentointitapa.

Vierailija
7/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Selitä mitä selität mutta MGTOW kieltää itsessään kaiken olennaisen mikä on ihmiseen sisäänrakennettu. Näkeehän tästä porukasta että jäljelle on jäänyt enää negatiivisuus, (itse)inho ja vastenmielinen kommentointitapa.

Onhan munkkeja ja nunniakin? Ehkä tämä kirjainsekamelska on vaan nykyajan ilmiö vähän samankaltaiselle ilmiölle ilman sitä uskontoa?

Vierailija
8/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun nainen päättää elää yksin ja itselleen on hän voimakas ja itsenäinen, kun mies päättää valita oman tiensä, on hän mutantti, surkimus ja pikkupoika, jolla joku äititrauma. 

Kyllä nämä kommentit taas osoittaa, että oman tien kulkeminen on ihan hyvä vaihtoehto.  Onnea teillekin elämäänne katkerat tytöt. 

Vierailija
9/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

W

Onnellinen MGTOW kirjoitti:

Kun nainen päättää elää yksin ja itselleen on hän voimakas ja itsenäinen, kun mies päättää valita oman tiensä, on hän mutantti, surkimus ja pikkupoika, jolla joku äititrauma. 

Kyllä nämä kommentit taas osoittaa, että oman tien kulkeminen on ihan hyvä vaihtoehto.  Onnea teillekin elämäänne katkerat tytöt. 

No mutta kun niin se on. Vai moniko nainen istuu tälläkin hetkellä Pakkotoistossa jauhamassa kuinka aikoo kulkea omia teitään miehistä välittämättä? Tehtailtuaan jo 20 ketjua aiheesta samana päivänä?

Vierailija
10/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä takia muijat on niin kiukkuisia? Olisivat onnellisia kun ne miehet eivät heitä noteeraa, mutta ehei, pitää vetää pymppyraget siitäkin. Omituista sakkia :D

Vierailija
11/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä takia muijat on niin kiukkuisia? Olisivat onnellisia kun ne miehet eivät heitä noteeraa, mutta ehei, pitää vetää pymppyraget siitäkin. Omituista sakkia :D

Whatever, poitsu.

Vierailija
12/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on kovin ihastunut erääseen kirjainyhdistelmään. Mutta parempi se on tämäkin kuin ruikuttaa ja anoa muka eutanasiaa. Ihmisen on itse elettävä oma elämänsä.

Vierailija
13/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on kovin ihastunut erääseen kirjainyhdistelmään. Mutta parempi se on tämäkin kuin ruikuttaa ja anoa muka eutanasiaa. Ihmisen on itse elettävä oma elämänsä.

Whatever, luuseri.

Vierailija
14/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

W

Onnellinen MGTOW kirjoitti:

No mutta kun niin se on. Vai moniko nainen istuu tälläkin hetkellä Pakkotoistossa jauhamassa kuinka aikoo kulkea omia teitään miehistä välittämättä? Tehtailtuaan jo 20 ketjua aiheesta samana päivänä?

No moniko nainen itkee milloin mistäkin aiheesta (usein miehistä) täällä vauvassa tai miljoonissa muissa paikoissa, keskusteluissa. Ja eikö miehet nyt enää saisi keskustella toisilleen siitä mitä tekevät.

Jos nyt jollain on joku pakkomielle MGTOWta mainostaa tuolla pakkotoistossa niin mitäs se sua rassaa. Vai ootko sä oikeasti niin idiootti, että kuvittelet, että tämä yksilö nyt edustaa koko liikettä? :D

Suurin osa MGTOW-miehistä on vanhempi miehiä joilla on ollut perheitä ja tarpeeksi paskoja kokemuksia naisista. Hienoa että tajuavat tämän.  

Vierailija
15/15 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet keskustella TOISILLEEN mitä tekevät 😅.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi