Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset eivät kestä MGTOW-miehiä siksi, että:

Vierailija
16.05.2016 |

Mies joka tulee toimeen omillaan ja tyytyväisenä ilman naisia on yksinkertaisesti liikaa. Naiset ovat määritelleet parisuhdemarkkinoiden säännöt ja kun mies sanoutuu niistä irti, niin naiset repivät pikkarinsa yrittäessään osoittaa että MGTOW-miehen täytyy olla jokin surkea rassukkapelle. MGTOW mies ei natinoista välitä vaan keskittyy tyytyväisenä omaan elämäänsä. :)

Kommentit (171)

Vierailija
81/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen luultavasti ehta ja aito mgtow mies, en räyhää asiasta ja ihmisten mielipiteet on täysin yhdentekeviä. Totesin vain aikoja sitten, että naisilla ei ole minulle mitään annettavaa ja viihdyn paremmin yksin ja aion elää loppuelämäni yksin. Seksi ei ole riittävä syy seurustella kenenkään kanssa. En ole peräkammarin poika, naisia olen aina saanut ja jotkut voisi pitää minua ihan hyvänä saaliina.

Nykyaika ja nykyajan naiset varsinkin Suomessa ei ole vaivan arvoisia, joten valintani on elää yksin.

Vierailija
82/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska aloitus, en vaan tajua siitä paskan vertaa. Miksi minua pitäisi ahdistaa mies, joka ei halua naista, parisuhdetta tjm. Sama kuin ahdistuisin homoista.

Tätä pohdin itsekin. Miksi ihmeessä mulle olisi "kova pala" se, ettei joku tuntematon ihminen tahdo parisuhdetta? OK, sitten et halua, hyvää loppuelämää. Ihan yhtä tyhmä ajatus kuin se, että ahdistuisin siitä ettei joku tahdo lapsia, koiraa, autoa, polkupyörää, spagettia päivälliseksi jne. Mitä ihmettä nyt oikeasti? :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä ainakin olisin enemmän kuin iloinen jos mtgow-mies rupeaisi oikeasti elämään tyytyväisenä ja häipyisi täältä haukkumasta naisia. Sehän tässä hiertää kun naiset on sen elämän sisältö :DDDDDDDD.

Vierailija
84/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu miten MGTOW-miehet ovat ideolgiastaan huolimatta kovimpia valittamaan. 

Vierailija
85/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumma juttu miten MGTOW-miehet ovat ideolgiastaan huolimatta kovimpia valittamaan. 

Kyllä meitä on tuhansia ja taas tuhansia jotka ei käy näitä mgtow keskusteluja, minä en yleensä ikinä osallistu. Se, että täällä yksi tai kaksi trollaa ja itkee ei ole koko totuus, enemmistöä ei nämä keskustelut edes kiinnosta.

Yhä useampi mies valitsee yksinolon ja hylkää naiset kokonaan, kasvava trendi. 

Vierailija
86/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mgtow olisi kasvava trendi niin mun mielestä se voisi johtaa ainakin minua kiehtoviin yhteiskunnallisiin muutoksiin. Jos naisen ei olisi mahdollista saada suurelta joukolta miehiä muuta kuin satunnaista seksiä, naisten saaman seksin laatu paranisi kun tulisi hyväksyttäväksi se jo luonnosta tuttu ajatus että pieni joukko alfauroksia panee naaraat. Jos naisena ei ole mitään eroa sillä ottaako yhdeksi yöksi ja lastensa ei-osallistuvaksi isäksi alfan vai taviksen, niin totta kai valitsisin sen alfan. Ottaisin vaikka jonotusnumeron kylän komeimman oven taakse 😃. Lisäksi lapsia haluavat naiset ryhtyisivät sitten tukemaan toisiaan ja syntyisi todennäköisesti jonkinlaista kommuunityyppistä asumista. Minusta tämä ei kuulosta ollenkaan huonolta.

Vierailija
87/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mgtow olisi kasvava trendi niin mun mielestä se voisi johtaa ainakin minua kiehtoviin yhteiskunnallisiin muutoksiin. Jos naisen ei olisi mahdollista saada suurelta joukolta miehiä muuta kuin satunnaista seksiä, naisten saaman seksin laatu paranisi kun tulisi hyväksyttäväksi se jo luonnosta tuttu ajatus että pieni joukko alfauroksia panee naaraat. Jos naisena ei ole mitään eroa sillä ottaako yhdeksi yöksi ja lastensa ei-osallistuvaksi isäksi alfan vai taviksen, niin totta kai valitsisin sen alfan. Ottaisin vaikka jonotusnumeron kylän komeimman oven taakse 😃. Lisäksi lapsia haluavat naiset ryhtyisivät sitten tukemaan toisiaan ja syntyisi todennäköisesti jonkinlaista kommuunityyppistä asumista. Minusta tämä ei kuulosta ollenkaan huonolta.

Höpsistä, myös yhä useampi nainen jää yksin niin tässä tulee käymään. On teillä toki tp hakijat, käännytte vain muslimiksi niin saatte miehen.

Vierailija
88/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä, myös yhä useampi nainen jää yksin niin tässä tulee käymään. On teillä toki tp hakijat, käännytte vain muslimiksi niin saatte miehen.

Naisen ei ikinä tarvitse jäädä oikeasti yksin jos ei ole hedelmällisyydessä ongelmia. Senkun pykää viisi lasta ja kohta ei ole yksin. Alfalta siemenet ja se on siinä. Naiset myös osaa ylläpitää ihmissuhteita paremmin kuin miehet, naisten vastuullehan sukuyhteydenpitokin yleensä jää. Eli alfojen siementämät yh-naiset todennäköisesti jotenkin keksisivät keinoja auttaa toisiaan. Esim löysät yhteisöt joista saa lastenhoitospua jne. Ja sitte pari komeaa miestä porukalle panomiehiksi. Ei paha oikeesti kunhan naiset oppivat pois mustasukkaisuudesta.

Vierailija
89/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen ei ikinä tarvitse jäädä oikeasti yksin jos ei ole hedelmällisyydessä ongelmia. Senkun pykää viisi lasta ja kohta ei ole yksin. Alfalta siemenet ja se on siinä. Naiset myös osaa ylläpitää ihmissuhteita paremmin kuin miehet, naisten vastuullehan sukuyhteydenpitokin yleensä jää. Eli alfojen siementämät yh-naiset todennäköisesti jotenkin keksisivät keinoja auttaa toisiaan. Esim löysät yhteisöt joista saa lastenhoitospua jne. Ja sitte pari komeaa miestä porukalle panomiehiksi. Ei paha oikeesti kunhan naiset oppivat pois mustasukkaisuudesta.

Miksi joku tavoiteltu mies panisi jotain rumaa tai tavista, jos hän voi olla laatunaisten kanssa jatkuvasti, en keksi yhtään syytä.

Vierailija
90/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajaa koitetaan sheimata palstamammojen toimesta, yllättävää? Not.

Sekopäinen yksinpuhuja, palstan mystinen miesasiamies. Mammat ovat hiukan vainoharhaisia, erityisesti tämä ulimiehistä jankkaaja.

Suosikkini! SHEIMAAJA! Ihanaa! 

Sheimaaja on uli itsessään.

Sheimaus on ehkä noloin anglismi ikinä, sopii ulille, koska ulin äo on 67.

Ettekö te oikeasti keksi mitään muuta sanottavaa kuin kirjoittajan älykkyyden vähättelyn ja henkilöön menevän solvaamisen? T: ap

Joillain aihe tuntuu menevän tunteisiin.

Vierailija
91/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku tavoiteltu mies panisi jotain rumaa tai tavista, jos hän voi olla laatunaisten kanssa jatkuvasti, en keksi yhtään syytä.

Onhan Tauskikin pannut omien sanojensa mukaan 10 000 naista 😊. Tuskin ne ihan kaikki mitään missejä on. Tauskihan on sitä paitsi teidän mieasiamiesten idoli jonka elämää jokainen kadehtii. Eiköhän naisille pari tauskia löytyisi per kylä pitämään seksihalut tyydytettyinä. Kyllä mullekin Tauski nuorempana versiona panoleluksi kävisi mutta ei ikinä parisuhteeseen.

Vierailija
92/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt vaan tarttis tietää mitä ne Mgtow vai mikä se olikaan-miehet on? Siis miesten. Kysyin mun mieheltä, kun se tuossa tekee töihinlähtöä, mutta se katto vaan hölmistyneenä ja kysyi että jaa mikä?

Vierailija
93/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten hyvä provo (not) mutta kun todellista MGTOW-miestä naisten mielipide ei vähempää voisi kiinnostaa. MGTOW-mies vänkäämässä naisvaltaisella palstalla - you serious? Aatteen todelliset kannattajat häpeäisivät silmät päästään jos tietäisivät.

Vierailija
94/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onhan Tauskikin pannut omien sanojensa mukaan 10 000 naista 😊. Tuskin ne ihan kaikki mitään missejä on. Tauskihan on sitä paitsi teidän mieasiamiesten idoli jonka elämää jokainen kadehtii. Eiköhän naisille pari tauskia löytyisi per kylä pitämään seksihalut tyydytettyinä. Kyllä mullekin Tauski nuorempana versiona panoleluksi kävisi mutta ei ikinä parisuhteeseen.

Jos Tauski on käsityksesi alfasta tai laadukkaasta miehestä säälin sinua, se että Tauski saa edes naisia kertoo vain tämän maan naisten vajaaälyisyydestä ja tyhmyydestä ei Tauskin laadukkuudesta.

Vierailija
95/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisten mtgeöää saa yläpeukkuja siksi että naiset elää Niinkuin opettaa toisin kuin palstaulit. Sitten kun naiset menee jonnekin miesten autonropausfoorumille ja kirjoittaa sinne tuhat "miksi miehet uli uli uli", olen ensimmäisenä alapeukuttamassa.

Ei sellaisia olekkaan kuin miesten ja naisten foorumit.

Vierailija
96/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten hyvä provo (not) mutta kun todellista MGTOW-miestä naisten mielipide ei vähempää voisi kiinnostaa. MGTOW-mies vänkäämässä naisvaltaisella palstalla - you serious? Aatteen todelliset kannattajat häpeäisivät silmät päästään jos tietäisivät.

Ei ole mitään aatetta.

Eikä tämä ole mikään naisten palsta. 

Vierailija
97/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, joku omaan suuntaansa menevä mies voisi lopultakin kertoa miksi teitä pitää olla niin suuri joukko menemässä siihen samaan suuntaan? Vaikutatte lahkolaisilta. T. Camel-mies

Vierailija
98/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerro yksikin MGTOW-"mies" Suomessa. Ei ketään hikikomoriluusereita.

Juha Mieto

Niin selvä kaappihomo kuin vain olla voi.

Vierailija
99/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittajaa koitetaan sheimata palstamammojen toimesta, yllättävää? Not.

Sekopäinen yksinpuhuja, palstan mystinen miesasiamies. Mammat ovat hiukan vainoharhaisia, erityisesti tämä ulimiehistä jankkaaja.

Uliuliuli.

Sheimaus, uliseminen jne. kyllä kaikki sut tunnistaa.

Kerro ihmeessä miten sinä eroat tästä "ulimiehestä" joita toki oletat olevan vain yksi? Olet yhtä usein täällä sheimaamassa "ulia" koska hän ei sinua miellytä koska ei pokkuroi Pyhää Vulvaa. Eli sinä uliset ulista, mutta luulet olevasi kovastikin parempi ihminen? :D Ymmärrän, et ehkä ole koko asiaa ajatellut koska Pyhä Vulva ja siksi Oikeassa.

Tässä kiteytyy teidän tyhmyys. Oikein isoilla kirjaimilla haettu vielä auktoriteettia hommaan. :)

Vierailija
100/171 |
17.05.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palstalla oli taannoin ketju, joka oli kirjoitettu yougogirl-tyyliin, mutta MGTOW-miesten oppien mukaisesti.

Sai yli sata yläpeukkua, vastaavaa kirjoittavat miehet taas teilataan palstalla.

Näin se naisten kaksinaismoralismi toimii. Ihan joka asiassa.

Peukkupoliisi kyttää peukkuja. Hanki elämä.

Miten idiootti pitää olla, että vähättelee gallupin tärkeyttä? Peukut on palstalaisten mielipidemittari, jota sinä toki et hyväksy jos tulos on väärä...